Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista ihmistä kaipaat elämääsi?

Vierailija
28.05.2014 |

Kerro jotain myös itsestäsi, ainakin ikä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikean ystävän, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja murheet. Nyt ainoa oikeasti hyvä ystäväni on mieheni, ja kaikki muut ystävyyssuhteet ovat pinnallisempia. Mies on toki ihana ja kaikkea, mutta parisuhde ja ystävyys ovat kuitenkin mielestäni kaksi eri asiaa.

Olen 35-vuotias. Kouluiässä ja opiskeluvuosina oli vielä hyviä ystäviä, mutta nyt kaikki ovat hajaantuneet ympäri Suomen ja kiireisiä omien uriensa ja perheidensä kanssa. Nykyisistä kavereista ei vaan tunnu löytyvän sellaista ihmistä, jonka kanssa jutut natsaisi...

Vierailija
22/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan edesmenneitä läheisiäni ja ystäviä, jotka ovat muuttaneet kauas ja niitä ystäviä, joista elämä on vieraannuttanut. Mitään uutta en osaa kaivata. Toisaalta olen ihan onnellinen näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:11"]

Haluaisin sellaisen höhlän, jonka kanssa voisi käydä kävelyillä, luonnossa nököttämässä ja juttelemassa, pyöriä ehkä kaupungilla ja joskus baareissa. Työttömyys ja yökyöpeliys plussaa. Älyllisiä keskusteluja ja holtitonta vitsailua, ehkä jopa yhdessä laulamista huumorimielellä. Eli kovasti itseni kaltainen ihminen olisi toivottu tapaus, iästä ja sukupuolesta välittämättä.

[/quote]

Kuulostaa hauskalta tuo työttömyys ja yökyöpeliys plussina ;)

t. työtön yökyöpeli

Vierailija
24/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:55"]Sama kuin numero kutosella. 

Ikä sama myös.

[/quote]

Minulle myös täsmää kuutosen toive, samoin ikä.

Vierailija
25/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi varmaan kovasti jos jokainen laittaisi paikkakunnan/kaupungin/kylän tms. niin mahdollisesti ihmiset voisi tavata toisiaan, jos löytyy se sielunsisar tai muu :)

Vierailija
26/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että ihmiset eivät oikein uskalla palstan kautta kontakteja hakea, kun ei täällä voi kirjoitaa yksityisviestejäkään. Kunhn vain kertoilevat millainen ihminen olisi kiva tuntea.

Vierailija
27/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:39"]Haluaisin tyttökaverin, jonka kanssa jutella LUOTTAMUKSELLA kaikesta tyttöjen hömpästä. Ihastuksista etenkin, mutta myös naisten erilaisista vaivoista, työjutuista, koulujutuista, ihmissuhteista, maailman menosta, politiikasta, sairauksista, ihan kaikesta... Ja toisinaan haluaisin vaan laittaa aivot narikkaan ja juoruilla.

N25

[/quote]

Minäkin.

N19

[/quote]

Mistä olet?

Itse olen Pääkaupunkiseudulta :)

Vierailija
28/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:39"]Haluaisin tyttökaverin, jonka kanssa jutella LUOTTAMUKSELLA kaikesta tyttöjen hömpästä. Ihastuksista etenkin, mutta myös naisten erilaisista vaivoista, työjutuista, koulujutuista, ihmissuhteista, maailman menosta, politiikasta, sairauksista, ihan kaikesta... Ja toisinaan haluaisin vaan laittaa aivot narikkaan ja juoruilla.

N25

[/quote]

Minäkin.

N19

[/quote]

Mistä olet?

Itse olen Pääkaupunkiseudulta :)

[/quote]

500km pääkaupunkiseudulta pohjoiseen.. :D :(

Vierailija
29/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista (hyväksi ystäväksi/paljon enemmäksi, olen nimittäin bi ja nainen itsekin), jonka kohdattuani tiedän että välillämme on potentiaalisesti jotain paljon enemmän, kuin mitä yleensä tuttavien/kaverusten välillä on. Eli että tunnistan siinä toisessa sen saman kuin itsessänikin lukuisien pikku seikkojen kautta; halun yrittää luoda pitkäaikainen, luottamuksellinen ja syvä, toinen toista kunnioittava, lämmin sekä lojaali ihmissuhde. Ja että välillämme on kemiaa. Uskon kyllä että tämän kaiken tunnistan, ehkä en ihan heti, vaan ehkä vasta pienen tutustumisen myötä, mutta silti jossain vaiheessa saattaa välkähtää. Ikää mulla on jo viisastuneen kypsästi 30++.

Vierailija
30/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia.

Vierailija
31/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lapseton(?) kaveri tai kaveripariskunta lisää olisi kiva. Sellaisia joille voisi ehdottaa ex tempore reissua vaikka etelään tai edes syömään/konserttiin/mökille. 

-Velapariskunta 37v ja 42v

Vierailija
32/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luotettava ja mukava kaverityttö.

Pitäisi olla jonkin verran samoja kiinnostuksenkohteita.

n 23

Vierailija
33/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:33"]

Joku luotettava ja mukava kaverityttö.

Pitäisi olla jonkin verran samoja kiinnostuksenkohteita.

n 23

[/quote]

Mistä olet ja mitä kiinnostuksenkohteita ne vois esim. olla?

-22 v

Vierailija
34/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä jonka kanssa voisi viettää aikaa.. Käydä kävelyillä, istua iltaa ja tehdä jotain hyvää ruokaa, puhua kaikesta, joskus bilettää.. Kyllähän tällaisia on joskus ollutkin mutta elämä vienyt heidät eri paikkoihin.. Ikää 20

Vierailija
35/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaikki hömppä jutut, elokuvat, matkustaminen, liikunta 

joensuu

t. 32 ( n23)

Vierailija
36/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:08"]

Voihan olla, että ihmiset eivät oikein uskalla palstan kautta kontakteja hakea, kun ei täällä voi kirjoitaa yksityisviestejäkään. Kunhn vain kertoilevat millainen ihminen olisi kiva tuntea.

[/quote] No ymmärrän toki, mutta itse ainakin mieluusti tapaisin ihmisen vaikka tätäkin kautta. Voihan sitä jotenkin sitten sopia vaikka että s-postilla alkaa tutustumaan tms. Eikä tartte sanoa että asun punavuoressa tai tikkurilassa tms. vaan just vaikka että pk-seudulla. :)

Vierailija
37/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattuis ketään kaveria kaipaavaa n.20 vuotiasta naista jkl seudulla?

Vierailija
38/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 v. Kaipaan ystävää joka rakastaa minun laillani luontoa, kukkia ja puutarhanhoitoa, kissoja ja osaa keskustella tieteestä ja historiasta. Joka ehkäpä kuuntelee kasarimusiikkia, mutta tämä ei ole tärkeää. Jonka kanssa olisi helppo olla.. huoh...

Vierailija
39/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen Turusta. Kavereita on ja ystäviä, mutta ei tavata kovin usein, joten toivoisin lisää. Porukkaa ja elämää, haluaisin elää ihmisten kanssa. Usein vietän aikaa yksin ja lapseni kanssa kaksin. Elämästä puuttuu myös mies, semmoinen vasta olisi tervetullut. Sukulaisiakaan ei ole, saisiko niitäkin? :)

Omaa elämää rajoittaa lähinnä pienituloisuus. Mielelläni matkustaisin ym. kaikkea, mutta pitää tyytyä pyörimään kotinurkilla. Puuttuu siis ilmeisesti prinssi rohkea keski-ikäinen joka veisi joka paikkaan. Ei vaan, olen itsenäinen ja oman elämäni remonttireiska, pärjään hyvin - yksinkin, mutta parempikin seura kelpaisi. Lapseni on silmäteräni, on töitä, harrastuksia ja tekemistä. Mutta hyvää seuraa ei lainkaan liikaa, sellaista toivoisin.

Työttömyys ja yökyöpeliys em. plussina kuulostivat mukavilta. Oma tavoite on kyllä useimmin säännölliset ja terveet elämäntavat ja työkin, mutta hippiboheemielämä on ominta itseä. Ei se vielä retkuksi tee jos vähän renttuillaan... Hengenheimolaisia ei ole elämässä liikaa!

Vierailija
40/43 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsiskoa!

Tyttöpuolinen kaveri, joka olisi se läheisin ja luotettavin. Jonka kanssa voisi tehdä (extempore) reissuja, pieniä seikkailuja keskellä viikkoa, istua puistossa, terdellä, matkustella, lasketella, rullailla, kaljotella, jutella maratonpuheluita, kyläillä, katsoa leffoja, kokkailla, hullutella, nauraa vedet silmissä, jutella henkeviä, jakaa salaisuuksia, parannella maailmaa, kehittää insideläppiä, lähteä kesäöisin kaupungille ihmettelemään...

Siis ennenkaikkea haluisin naispuolisen ihmisen rinnalleni jakamaan elämää tuon mieheni lisäksi. On mulla naispuolisia hyviäkin kavereita, mutta kaikki niin kiireisiä lasten ja töiden kanssa. Siksi olisikin hyvä että tällä ei lapsia ole eikä ainakaan hetkeen tulisi.

Plussaa jos omistaisi samanhenkisen poikaystävän niin voitaisiin sitten pariskunnittain viettää aikaa!

25v./HKI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä