Tajusin just ottavani vieläkin laskimen esiin kun meen vauva palstalle xD
kun täälllä ennen oli niitä laskuja mitä piti laskee ennen kuin pysty lähettään viestin. niin vieläkin piän laskinta käessä kun tuun tänne. :DDD
Muita?
Kommentit (32)
Mitä laskuja sulle ap sitten oikein tuli.....? Mulle tuli vaan sellaisia 1 + 6 tai 3 + 7 tms. Ei siinä oikein laskinta tarvinut...
hah, se ÄO ... jos tarvii laskinta 2+3 laskuihin
Hauskaa. Juuri typeriä vitsejä varten ovat ne hymiöt kun amerikkalaisissa komediossa valmiit naurut.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:30"]
Mitä laskuja sulle ap sitten oikein tuli.....? Mulle tuli vaan sellaisia 1 + 6 tai 3 + 7 tms. Ei siinä oikein laskinta tarvinut...
[/quote]
No en mä jaksa oikein ajatella sillon jos tuun keskustelu palstalle keskusteleen. laskimella saa laskettuu äkimmin ja muutenkin sormii tarttee pitää näppäimistöllä niin nillläkään ei oikein voi laskee. :DD
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:34"]
Hauskaa. Juuri typeriä vitsejä varten ovat ne hymiöt kun amerikkalaisissa komediossa valmiit naurut.
[/quote]
Santapillu.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:30"]
[/quote]
No en mä jaksa oikein ajatella sillon jos tuun keskustelu palstalle keskusteleen. laskimella saa laskettuu äkimmin ja muutenkin sormii tarttee pitää näppäimistöllä niin nillläkään ei oikein voi laskee. :DD
[/quote]Kuin tyhmä voi ihminen olla?
jos aloittaja on tosissaan niin eiihh....olen sanaton! Nimenomaanhan se on helpompi laskea päässä kuin alkaa näpyttelemään laskimeen!
Jep. Mullakin on aina helmitaulu mukana tämän takia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:51"]
Jep. Mullakin on aina helmitaulu mukana tämän takia.
[/quote]
Miten sillä helmi taululla lasketaan? en oo oikein koskaan tajunnut. :D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla menee kauemmin laskea laskimella 2+3 kuin päässä. Senhän näkee suoraan, että se on viisi. Eri asia sitten, jos pitää laskea vaikka πx12,8.
Mutta kiva tietää, että en ilmeisesti olekaan täysin vailla matemaattista lahjakkuutta toisin kuin aina olen ajatellut! On olemassa myös ihmisiä, jotka tarvitsevat laskimen laskiessaan laskuja, joissa lasketaan summia ja erotuksua kymmentä pienemmillä luvuilla.
Miksi sä otat taskulaskimen, kun tietokoneessa ja kännykässäkin on laskin? Itsellä oli tietokoneen laskin kovassa käytössä, kun täällä vielä oli ne laskut. Ei niitä tosiaan jaksanut alkaa miettiä, kun illalla työpäivän jälkeen tuli väsyneenä tänne. :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:01"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mulla menee kauemmin laskea laskimella 2+3 kuin päässä. Senhän näkee suoraan, että se on viisi. Eri asia sitten, jos pitää laskea vaikka πx12,8.
Mutta kiva tietää, että en ilmeisesti olekaan täysin vailla matemaattista lahjakkuutta toisin kuin aina olen ajatellut! On olemassa myös ihmisiä, jotka tarvitsevat laskimen laskiessaan laskuja, joissa lasketaan summia ja erotuksua kymmentä pienemmillä luvuilla.
[/quote]
ei kaikki oo hyvii matskussa...
mä käytin aina tietokoneen laskinta. jotkut laskut opin ulkoa mutta uudet piti aina laskimella. silloin mulla ei ollut älypuhelinta.
Olihan ne tosi vaikeita kun joskus tulos meni yli kymmenen! Huh mitä aivotyötä.
Oikeesti jos on työpäivän jälkeen noin puhki niin jossain on kyllä vikaa :D
Hassu provo. Ilmeinen mutta riittävän uskottava. Bravo!
Mulle tuli silloin integraalilaskuja ja joskus jotain derivointijuttuja, jos oli kyseessä älykkäille suunnattu keskustelu. Ilmeisesti serveri on katsonut hiukan kuka istuu tietokoneen takana ja sen perusteella laittanut tehtäviä. Jos nyt AP:lle on suotu ala-astetasoa niin ihmettelen kyllä millainen ihminen hän on...
mulla oli 6+8, 7+6, 5+7, 9+5, 4+8 jne tyyppisiä laskuja. voisin laskea sormin mutten jaksa kun on niin rasittavaa kun se sanoo että meni väärin ja tulee uusi lasku.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ei kaikki oo hyvii matskussa...
[/quote]
Totta. Ihmettelen, miten suvaitsematonta porukkaa täällä käy. Älykkyyttä on niin monenlaista. Jotkut on hyviä matematiikassa, toiset kielissa, toiset sosiaalisesti... ei kaikki ole hyviä kaikessa.
No jos oikeasti tarvitse sormet apuun kun laskee 9+5 niin on kyllä turha selitellä mitään erilaisesta älykkyydestä. Jumalauta akat, ekaluokan laskuja!
En mä täällä mitään laskinta ole ikinä käyttänyt.