Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin just ottavani vieläkin laskimen esiin kun meen vauva palstalle xD

Vierailija
22.06.2014 |

kun täälllä ennen oli niitä laskuja mitä piti laskee ennen kuin pysty lähettään viestin. niin vieläkin piän laskinta käessä kun tuun tänne. :DDD

Muita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä täällä mitään laskinta ole ikinä käyttänyt.

Vierailija
2/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laskuja sulle ap sitten oikein tuli.....? Mulle tuli vaan sellaisia 1 + 6 tai 3 + 7 tms. Ei siinä oikein laskinta tarvinut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, se ÄO ... jos tarvii laskinta 2+3 laskuihin 

Vierailija
4/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Juuri typeriä vitsejä varten ovat ne hymiöt kun amerikkalaisissa komediossa valmiit naurut.

Vierailija
5/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:30"]

Mitä laskuja sulle ap sitten oikein tuli.....? Mulle tuli vaan sellaisia 1 + 6 tai 3 + 7 tms. Ei siinä oikein laskinta tarvinut...

[/quote]

No en mä jaksa oikein ajatella sillon jos tuun keskustelu palstalle keskusteleen. laskimella saa laskettuu äkimmin ja muutenkin sormii tarttee pitää näppäimistöllä niin nillläkään ei oikein voi laskee. :DD

Vierailija
6/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:34"]

Hauskaa. Juuri typeriä vitsejä varten ovat ne hymiöt kun amerikkalaisissa komediossa valmiit naurut.

[/quote]

Santapillu.

Vierailija
7/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:30"]

[/quote]

No en mä jaksa oikein ajatella sillon jos tuun keskustelu palstalle keskusteleen. laskimella saa laskettuu äkimmin ja muutenkin sormii tarttee pitää näppäimistöllä niin nillläkään ei oikein voi laskee. :DD

[/quote]Kuin tyhmä voi ihminen olla?

Vierailija
8/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloittaja on tosissaan niin eiihh....olen sanaton! Nimenomaanhan se on helpompi laskea päässä kuin alkaa näpyttelemään laskimeen! 

Vierailija
9/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mullakin on aina helmitaulu mukana tämän takia.

Vierailija
10/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:51"]

Jep. Mullakin on aina helmitaulu mukana tämän takia.

[/quote]

Miten sillä helmi taululla lasketaan? en oo oikein koskaan tajunnut. :D

Vierailija
11/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:35"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä  mulla menee kauemmin laskea laskimella 2+3 kuin päässä. Senhän näkee suoraan, että se on viisi. Eri asia sitten, jos pitää laskea vaikka πx12,8.

Mutta kiva tietää, että en ilmeisesti olekaan täysin vailla matemaattista lahjakkuutta toisin kuin aina olen ajatellut! On olemassa myös ihmisiä, jotka tarvitsevat laskimen laskiessaan laskuja, joissa lasketaan summia ja erotuksua kymmentä pienemmillä luvuilla.

Vierailija
12/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä otat taskulaskimen, kun tietokoneessa ja kännykässäkin on laskin? Itsellä oli tietokoneen laskin kovassa käytössä, kun täällä vielä oli ne laskut. Ei niitä tosiaan jaksanut alkaa miettiä, kun illalla työpäivän jälkeen tuli väsyneenä tänne. :)

Vierailija
13/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä  mulla menee kauemmin laskea laskimella 2+3 kuin päässä. Senhän näkee suoraan, että se on viisi. Eri asia sitten, jos pitää laskea vaikka πx12,8.

Mutta kiva tietää, että en ilmeisesti olekaan täysin vailla matemaattista lahjakkuutta toisin kuin aina olen ajatellut! On olemassa myös ihmisiä, jotka tarvitsevat laskimen laskiessaan laskuja, joissa lasketaan summia ja erotuksua kymmentä pienemmillä luvuilla.

[/quote]

ei kaikki oo hyvii matskussa...

Vierailija
14/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytin aina tietokoneen laskinta. jotkut laskut opin ulkoa mutta uudet piti aina laskimella. silloin mulla ei ollut älypuhelinta.

Vierailija
15/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne tosi vaikeita kun joskus tulos meni yli kymmenen! Huh mitä aivotyötä.

Oikeesti jos on työpäivän jälkeen noin puhki niin jossain on kyllä vikaa :D

Vierailija
16/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu provo. Ilmeinen mutta riittävän uskottava. Bravo!

Vierailija
17/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli silloin integraalilaskuja ja joskus jotain derivointijuttuja, jos oli kyseessä älykkäille suunnattu keskustelu. Ilmeisesti serveri on katsonut hiukan kuka istuu tietokoneen takana ja sen perusteella laittanut tehtäviä. Jos nyt AP:lle on suotu ala-astetasoa niin ihmettelen kyllä millainen ihminen hän on...

Vierailija
18/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 6+8, 7+6, 5+7, 9+5, 4+8 jne tyyppisiä laskuja. voisin laskea sormin mutten jaksa kun on niin rasittavaa kun se sanoo että meni väärin ja tulee uusi lasku.

Vierailija
19/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei kaikki oo hyvii matskussa...

[/quote]

Totta. Ihmettelen, miten suvaitsematonta porukkaa täällä käy. Älykkyyttä on niin monenlaista. Jotkut on hyviä matematiikassa, toiset kielissa, toiset sosiaalisesti... ei kaikki ole hyviä kaikessa.

Vierailija
20/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikeasti tarvitse sormet apuun kun laskee 9+5 niin on kyllä turha selitellä mitään erilaisesta älykkyydestä. Jumalauta akat, ekaluokan laskuja!