Läskimakkara raskausmahan alla?
Hei av-mammat!
Tässä on nyt raskautta alettu yrittämään jonkin aikaa sitten, ja minua alkoi askarruttaa tuo masuni. MInulla on nimittäin laihdutuksen jälkeen jäänyt iso mahamakkara (semmonen löysä löllö) tuohon tavallaan lantionseudulle roikkumaan. Käyn aktiivisesti salilla ja yritän sitä kiinteyttää, mutta tuntuu että paljon siinä on sellaista turhaa nahkaa joka on vuosien saatossa venynyt. Mietin uteliaisuudesta, että jääköhän se makkara siihen raskausmahan alle, vai tuleeko siitä jotenkin sellainen raskausmaha + alapuolimakkara? : D Eli arvoisa av-mamma; onko teillä kenelläkään jäänyt läskit vauvamahan alle roikkumaan tms?
Pahoittelen epäselvää kysymystä :D
Kommentit (3)
Mä olen parhaillaan rv 30 ja esikoista odotan. Aikoinaan laihduttanu 30kg vaikka vieläkin hieman ylipainoinen. Lihoamisesta aikoinaan tulleita raskausarpia ei ole tullut yhtään lisää. Löysä roikkuu kyllä vauvamahan alla tavallaan pimpissä :/ mutta venyy myös vauvamahalle eli mahaiho ei kiristä yhtään. Onpa huonosti selitetty. En usko että löysää nahkaa kerääntyy synnytyksen jälkeen lisää (näyttää siltä) mutta jo ennestään kerääntynyt löllö varmaan näyttää vielä löllömmältä. Näillä mennään
Mulla oli semmoinen tyhjä nahka-pussukka laihdutuksen jäljiltä kun tulin raskaaksi. Ei se makkara siihen alle jäänyt vaan kiristyi se nahka sitten siihen vauvamahan osaksi, niin ettei enää mitään makkaraa näkynyt. Ja raskauden jälkeen noin vuodessa palautui paljon paremmaksi kuin ennen raskautta.
http://aijaa.com/4guBTC Siis tällasta pelkään, vaikka painoa ei ole kuitenkaan ihan niin järkyttävästi ( nyt 67kg)