En ole koskaa ollut kenenkään naisen eka seksikumppani....
Vähånkö harmittaa nyt kun tuntuu ettei "pakasta ottetuja" nykyään juurikaa tunnu olevan ainakaan suomen leveysasteilla
Kommentit (10)
Ongelmansa kullakin.
Olisihan sitä parisuhteessa keskittyä muihinkin asioihin.
Eli kitiset ettet ole koskaan ollit neitsyen kanssa. Etpä ole itsekään, joten saat juuri sitä mitä itsekin olet.
No mutta johan sullakin on parasta ennen -päiväys mennyt.
Ei ole mullakaan koskaan ollut miestä jolla poikuus tallella. Hyvä niin, koska onhan se kokemattomilla sellaista räpeyllystä koko touhu.
Niin. Kyllä se paikallinen prostituutsi sieltä thaikuista on paljon neitseellisempi kuin suomalainen nainen ja siveellisempi. Hae sieltä neitsyt itsellesi.
Neitsyt naiset odottaa sitä oikeaa. Kaikista vanhoillisimmat haluaa perheestään välittävän miehen. Mies olisi tehnyt jotain asialle eikä jäänyt roikkumaan palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllä se paikallinen prostituutsi sieltä thaikuista on paljon neitseellisempi kuin suomalainen nainen ja siveellisempi. Hae sieltä neitsyt itsellesi.
On siellä. Niillä löytyykin sitten hintaa ja sijaitsevat maalla.
No sehän riippuu ihan iästä. 16-vuotiaista neitsyitä löytyy paljon mutta 26-vuotiaista vähän. Ap on vaan aloittanut liian myöhään, teini-ikäiset harvoin on kiinnostuneita reilusti itseään vanhemmista.
Minulla on ollut kaksi impyettä naista. Ensimmäinen oli pelkkää räpellystä meiltä molemmilta parikymppisiltä Toinen oli yli 30-kymppinen ja minä silloin 40. Meistä tulikin sitten loistava pitkäaikainen pari, kun minä olin jo kokenut ja pääsin opettajaksi.
Olet jo pilalla. Neitsyet menee muille. Heippa!