Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittajafiilis: EX haluaa takaisin

Vierailija
28.05.2014 |

Tiesin, että se tulee katumaan päätöstään. Tiesin sen, niin TIESIN SEN! Hienoa. Tää tapahtui nopeammin kuin olisin osannut arvata, erosta 6kk aikaa ja nyt on hänen mieli täysin muuttunut. Olikin mun kanssa maailman onnellisin ja haluaa mut takaisin. No way. Mulla on jo uusi, ollut jo 4kk, ja nykyinen kohtelee mua todella hyvin. Mutta täytyy sanoa; vahingonilo ja voittajafiilis silti on. Niin kun roikuin siinä ihmisessä vuosia ja tein kaikkeni sitä miellyttääkseni, ja nyt on osat toisin päin. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.Olen itsekin seuraillut teknistä saakka näiden parisuhdepelien kulkuja ja aikalailla hyvin usein arvannut mikä on pelin seuraava liike : 0 .
Vaikutat ja exäs myös hieman teini ikään jämähtäneiltä. Viiden vuoden suhdeko päätetään nips naps puhumatta. Parempi olis jos ainakin toinen tai molemmat olisi varma erosta " tää ei vain ole oikea" tyyliin ja menis eteenpäin
Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoo että exäs haluaa kaikessa " sairaudessaan" ( voittehan toki molemmat olla yhtä vinksahtaneita sitä ei voi tietää) KOSTAA? Hänen uusi suhde loppunut tai loppumaisillaan ja syyttää siitä kenties teidän vaikeaa mennyttä suhdettamme kun jäänyt patotumia eikä kykene seurusteleen ja aikoo kostaa rikkomalla sun suhteen?
Mitään muuta syytä rakkaussuhteen jälkeen olla tekemisissä etenkin jos tietää toisen menneen eteenpäin ei voi olla kuin kosto tai pelaaminen.
Kolmanneksi millainen on ihminen joka pelaa varatun kanssa?Itseltä ainakin nuorena meni monta suhdetta näiden pelien vuoksi.Suosittelen keskustelemaan exäs kanssa asiat sille mallille että tiedätte molemmat että juttunne oli ohi jo kauan sitten.Jos uusi saa tietää edes vahingonilostasi (oletko suhteessa kenties vain itsekkäistä syistä "sinä saat häneltä",mutta mitä hän saa sinulta) saattaa hän puolestaan pettää sinua.Kas siten on pelissä taas uusi käänne....

Vierailija
42/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaikuttaa luonteeltaan epävakaalta; sellaisen kanssa eivät keskustelut auta! Nokka kohti uutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

28.05.2014 klo 14:23

Ap, oon aina miettinyt, et miten noita uusia löytyy niin nopeaa. Itse en voisi 2kk päästä erosta edes miettiä vielä uutta. Olitko eron jälkeen paskana, vai jatkoitko elämää suoraan eteenpäin?

Laastari ja puhaltaminen auttaa aina. Vai, etkö muista lapsuudesta kuinka äidin puhallus ja hoiva paransi. Jotkut nyt vaan tarvitsee toista täyttämään oman vajavuutensa.

Sellainen fiilis mullekin tuli ap:stä. Miksei eronnut aiemmin, jos mies kerran oli niin huono? Taitaa olla epätoivoinen roikkuja tämä ap.

Vierailija
44/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voittaja taitaa sittenkin lopulta olla se ex-mies, teet hänelle palveluksen kun et ota häntä takaisin. Mieskin tajuaa tämän varmasti myöhemmin.

Tämä sydämistynyt trolli on ilmeisesti itse kokenut ex-miehen kohtalon. Miten heikko voi oikein olla?

Vierailija
45/52 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta avioliitossa aviomiehen kanssa 3 aikuisen kanssa, mieheni alkoi mennä ulos muiden naisten kanssa ja näytti minulle kylmä rakkaus, useaan otteeseen hän uhkasi erota minua, kun halusin kysyä häneltä hänen suhteestaan muihin naisiin, Olin kokonaan tuhoutunut Ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle rakkauslääkäreistä nimeltä DR Goko, joka auttaa ihmisiä heidän suhdettaan ja avioliittoonsa ongelmaansa, hän esittelee minut tälle lääkärille, joka todella auttaa minua, kun otan yhteyttä hänelle hän sai mieheni takaisin 48 tuntia, joten hän alkoi pyytää anteeksi, nyt hän on lopettanut mennä ulos naisille ja hän on kanssani hyvää ja todellista. Ota yhteyttä tähän rakastetieteelliseen lääkäriin suhde- tai avioliitto-ongelmasta ja löydä kaikenlaisia ongelmia, joita on vaikea ratkaista, ja hän antaa heille kestävän ratkaisun. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa, (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com

Vierailija
46/52 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kertoi haluavansa erota. Se kävi minulle hyvin ja niin erottiin. Nyt siitä on 8kk ja hän haluaisikin minut takaisin. En ikimaailmassa ymmärtänyt kuinka helppoa on elää yksin. Vähemmän siivoamista, ei koko aikaista nalkutusta, saan tehdä mitä tahdon jne. Vasta nyt olen ymmärtänyt kuinka pikkuhiljaa sitä vajoaa toisen juoksupojaksi ja koittaa liiaksi pitää suhteesta kiinni. Lienee sanomattikin selvää että hän saa pitää alunperin himoitsemansa ex-vaimon tittelin. En kyllä ymmärrä miten tästä voi iloita. Katkera nainen = harmia

Vierailija
47/52 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vain anna periksi sille, hyvää jatkoa.

Vierailija
48/52 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jakaa todistukseni kanssanne kaikkialla maailmassa, menin naimisiin mieheni kanssa noin 2 vuotta sitten, aloitimme ongelmia kotona, kuten pysähtymme nukkumaan samassa sängyssä, taistelemalla pienistä asioista, joita hän aina tulee kotiin myöhään yöllä humalassa ja nukkumassa muiden naisten puolella, en ole koskaan rakastanut ihmistä elämässäni, paitsi häntä, hän on lapseni isä, enkä halua menettää häntä, koska olemme työskennelleet niin kovasti yhdessä, jotta voisimme tehdä niin olemme ja olemme tänään, muutama kuukausi sitten hän päätti nyt elää minua ja lapsia, koska yksinhuoltajaäiti voi olla joskus vaikea ja niin minulla ei ole ketään kääntyä, ja olin sydämen rikki, soitin äidilleni ja selitin kaiken hänelle äitini kertoi minulle, kuinka hän auttoi häntä ratkaisemaan ongelman hänen ja isäni välillä, olin yllättynyt siitä, koska he ovat olleet ilman toisiaan kolmen ja puolen vuoden ajan, ja se oli kuin ihme, kuinka he tulivat takaisin toisiaan ja ratkaistiin uudelleen yhdessä, olin ohjattu tohtori Ukpakalle hänen e posti: (greatukpakaspelltemple1990@gmail.com) ja selittäkää hänelle kaikki, hän lupasi minun olla huolissani siitä, että hän loitsisi loitsun, jotta hän palaisi minun luokseni, ja hän sanoi, että se oli naishenki, joka hallitsi mieheni, hän kertoi minulle, että ongelmani ratkaistaan ​​kahden päivän kuluessa, jos uskon, että sanoin OK, joten hän heitti minulle loitsun ja 7 päivän jälkeen rakkaani palasi pyytämällä minua anteeksi hänelle, olen niin onnellinen nyt, joten minä päätti jakaa kokemukseni jokaisesta elimistöstä, jolla on samanlainen ongelma, ota yhteyttä tohtori Ukpakaan hänen sähköpostiosoitteeseensa: (greatukpakaspelltemple1990@gmail.com)

49/52 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani jälleen niin siunattu avioliittoani, kun tohtori osagiede toi takaisin mieheni, joka erotti minut kanssani hyviä 3 vuorokautta. Olen nimeltä Anneli Jäätteenmäki. Vaikka minulla on suu koko kehossani, ei riitä, että kiitämme tohtori Osagiedea hänen avusta elämässäni. 

Mieheni oli eronnut kanssani 3 kuukautta ja joutunut olemaan tuskissa ja tuskalla ilman häntä. Joten etsin apua kaikkialta, mutta mikään ei onnistunut, ennen kuin tarkoitin tohtori Osagiedea, jonka kanssa otin yhteyttä verkossa. Selitin tilannetta hänelle ja hän lupasi, että aviomieheni tulee takaisin minuun 24–48 tunnin sisällä, sikäli kuin sydämeni silti lyö hänen puolestaan. Uskoin häneen ja hän valmisti loitsun minulle ja mieheni soitti minulle juuri kun tohtori Osagiede sanoi. Hän vetoaa ja sanoi, että hän tarvitsee minut takaisin ja elämme nyt jälleen onnellisina viimeiset 9 kuukautta. Kaikkien siellä lukevien artikkelini, jotka tarvitsevat apua, tulee ottaa yhteyttä häneen ... Sähköposti: doctorosagiede75@gmail.com tai whatsapp and viber puhelinnumeroon +2349014523836

Vierailija
50/52 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen halus eroa kun oli ihastunut toiseen, minä olin kai ihan kauhee ihminen kun riitojen aikana korotin ääntäni ja tein kyllä virheitäkin voin sen myöntää..

Hän sai yleensä itkulla sitten kaiken periksi 😅

Mutta nyt 5kk jälkeen hän haluais palata yhteen ja ero oli kuulema virhe...

Itse en ole uutta ihmistä voinut vielä edes tavata tai aloittaa uusia suhteita,

Mutta pelkään entiseenkin paluuta

Vierailija
51/52 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä ettet ole vielä päässyt yli eksästäsi.

Vierailija
52/52 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sun olla yksin kun selkeästi et osaa käyttäytyä kuin aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi