Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittajafiilis: EX haluaa takaisin

Vierailija
28.05.2014 |

Tiesin, että se tulee katumaan päätöstään. Tiesin sen, niin TIESIN SEN! Hienoa. Tää tapahtui nopeammin kuin olisin osannut arvata, erosta 6kk aikaa ja nyt on hänen mieli täysin muuttunut. Olikin mun kanssa maailman onnellisin ja haluaa mut takaisin. No way. Mulla on jo uusi, ollut jo 4kk, ja nykyinen kohtelee mua todella hyvin. Mutta täytyy sanoa; vahingonilo ja voittajafiilis silti on. Niin kun roikuin siinä ihmisessä vuosia ja tein kaikkeni sitä miellyttääkseni, ja nyt on osat toisin päin. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan, mutta mitä se kertoo sinusta...Missä vika? Kyvyttömyydessa asettua toisen asemaan, tunnepuolen köyhyydestä vain ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä.

Muista, pari suhde on aina kahden kauppa. Pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan pitäisikin miettiö olisiko kummassakin vikaa. Voit hyvin pian olla taas entinen toistettua entisen suhteen virheet. Tietynlaiset ihmiset kuitenkin vetävät tietynlaisia ihmisiä puoleensa.

Vierailija
2/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee teiniprisessalle arki uuteenkin suhteeseen. Kuka loppujen lopuksi voittaa, sen aika näyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pitkästä ilosta vai miten se meni. Onnea vaan uuteen suhteeseen.

Vierailija
4/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielä kun voit. 

Vierailija
5/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aavistaa tunteesi. halaus.

Vierailija
6/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa se ex paremman puutteessa varapatjaksi.

Vierailija
7/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* Käsi pystyny te joiden entinen ei ole katunut eroa. Miehet tietää mitä nainen haluaa kuulla ja sen myös sanoo. Tarkoittaako sitä onkin sitten jo toinen tarina.

Vierailija
8/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:16"]

*reps* Käsi pystyny te joiden entinen ei ole katunut eroa. Miehet tietää mitä nainen haluaa kuulla ja sen myös sanoo. Tarkoittaako sitä onkin sitten jo toinen tarina.

[/quote]

Minä!

(Oh lord, please don't let me the only one)

Vierailija
9/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen ilkeitä kommentteja täällä. Huhhuh. :D Varmasti oli minussakin vikaa suhteessa EXäni kanssa, ei sillä. Olin kuitenkin siinä parisuhteessa alakynnessä ja joustin aina kaikessa yms. Se ei ollut tasapuolinen suhde. Annoin EXän pompottaa mua miten sattuu. Nykyiseni kanssa sellainen peli ei todellakaan vetele :D Mutta joo, kiitos vain sarkastisista onnitteluista

Vierailija
10/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon aina miettinyt, et miten noita uusia löytyy niin nopeaa. Itse en voisi 2kk päästä erosta edes miettiä vielä uutta. Olitko eron jälkeen paskana, vai jatkoitko elämää suoraan eteenpäin?

Vierailija
11/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:21"]

Ihmeen ilkeitä kommentteja täällä. Huhhuh. :D Varmasti oli minussakin vikaa suhteessa EXäni kanssa, ei sillä. Olin kuitenkin siinä parisuhteessa alakynnessä ja joustin aina kaikessa yms. Se ei ollut tasapuolinen suhde. Annoin EXän pompottaa mua miten sattuu. Nykyiseni kanssa sellainen peli ei todellakaan vetele :D Mutta joo, kiitos vain sarkastisista onnitteluista

[/quote]

Niin suloisen viaton uhri. Jaxuhali<3

Vierailija
12/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:23"]

Ap, oon aina miettinyt, et miten noita uusia löytyy niin nopeaa. Itse en voisi 2kk päästä erosta edes miettiä vielä uutta. Olitko eron jälkeen paskana, vai jatkoitko elämää suoraan eteenpäin?

[/quote]

Laastari ja puhaltaminen auttaa aina. Vai, etkö muista lapsuudesta kuinka äidin puhallus ja hoiva paransi. Jotkut nyt vaan tarvitsee toista täyttämään oman vajavuutensa.

Vierailija
13/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Laastari ja puhaltaminen auttaa aina. Vai, etkö muista lapsuudesta kuinka äidin puhallus ja hoiva paransi. Jotkut nyt vaan tarvitsee toista täyttämään oman vajavuutensa.

[/quote]

No en kyllä oikeastaan muista (mt-ongelmainen äiti), siks mä en ehkä perusta noista ihmislaastareistakaan.

Vierailija
14/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, ap! Exäsi siis teki harha-askelen mutta huomasi virheensä vasta kun on liian myöhsäistä. Hivelee varmasti itsetuntoa ja itsekin olisi salaa tyytyväinen. Sinun kuitenkin pitänee jatkaa elämääsi ilman exää ja luoda uutta parisuhdetta, et voi jäädä iloitsemaan pitkäksi aikaa toisen vahingolle. 

Katse eteenpäin, ainakin tiedät oman arvosi!

Vierailija
15/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:34"]

Hyvä juttu, ap! Exäsi siis teki harha-askelen mutta huomasi virheensä vasta kun on liian myöhsäistä. Hivelee varmasti itsetuntoa ja itsekin olisi salaa tyytyväinen. Sinun kuitenkin pitänee jatkaa elämääsi ilman exää ja luoda uutta parisuhdetta, et voi jäädä iloitsemaan pitkäksi aikaa toisen vahingolle. 

Katse eteenpäin, ainakin tiedät oman arvosi!

[/quote]

Just nämä on nyt tunnetilat. :) Kiitos tsempeistä! 

Ap

Vierailija
16/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itselläni tilanne oli se, että suhde kesti 5v, josta 2 viimeistä vuotta oli käytännössä riutumista ja alamäkeä. Kun ero sitten tapahtui, niin olin jo melkolailla yli EXästä. Ei ollut vaikeuksia ihastua uuteen melkein saman tien. 

Ap

Vierailija
17/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Itselläni tilanne oli se, että suhde kesti 5v, josta 2 viimeistä vuotta oli käytännössä riutumista ja alamäkeä. Kun ero sitten tapahtui, niin olin jo melkolailla yli EXästä. Ei ollut vaikeuksia ihastua uuteen melkein saman tien. 

Ap

[/quote]

No miksi sulla sitten on voittajafiilis, jos itekin halusit pois? Ei oikein kuulosta vakuuttavalta koko  tämä juttu.

Vierailija
18/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Ap

[/quote]

No miksi sulla sitten on voittajafiilis, jos itekin halusit pois? Ei oikein kuulosta vakuuttavalta koko  tämä juttu.

[/quote]

On se silti voittajafiilis, koska en olisi silti halunnut erota vaikka suhde meni ihan päin peetä. Uskoin sokeasti että EX olisi se oikea. Kun ero tuli, muutuin ihan sairaan vihaiseksi. Koin oloni myös hylätyksi. Uuden miehen kanssa on kuitenkin ollut onnellista ja olen oppinut paljon suhteista ja itsestäni. Olen löytänyt voimani uudestaan. Olen löytänyt itseni uudestaan. Ja nyt, kun EX vinkuu minua takaisin, ja tajusin ettei hänellä ole enää sijaa elämässäni, tajusin miten paljon olin jo rakentanut ilman häntä. Voittajafiilis, todellakin.

Ap

Vierailija
19/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Jos kuvittelet että tällaiset kommentit dissaa ap:tä niin siihähän erehdyt, kyllä ne dissaa ennenkaikkea niitä tunnevammaisia ap:n exän kaltaisia tyyppejä jotka sitten alentuu vaikka mihin ruikuttamiseen eikä pystykään luomaan itselleen sitä haaveiden elämää babejen kanssa mitä olivat kuvitelleet. Eivät edes siinä määrin että löytäsivät itselleen jonkun panopuun. Ap:llä sen sijaan on flaksi käynyt. Että vaikka tää ex lirkuttelisi mitä paskaa, hän on tämän jutun häviäjä potenssiin x. Vielä enemmän tuon takaisin ruikuttamisensa takia, oli sen motiivi mikä tahansa pillun vonkaaminen.

Vierailija
20/52 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite ainaki ymmärrän jos on eka kauan aikaa pitäny väkisin kaivaa rakkautta ja sen tunnustamista toisesta eikä oo saannu vastausta ja sitte tullaanki itkeen perään kun on päässyt yli eikä enää jaksa kiinnostaa roikkua. Hyvä ap, saat ainaki multa aplodit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme