Kenet julkkiksen näit viimeksi?
Kommentit (243)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:46"]
Miss suomen, sen Bean.
[/quote]
Luulin sekunnin ajan, että sean beanin, ja ajattelin vau, mutta sitten tajusin sun tarkoittavan jotain missiä :(
Jussi Parviaisen näin joskus pari viikkoa sitten
Jone Nikulan, poltti tupakkaa Helsingin Rautatiaseman edessä.
Timo Harakan, kun taas viimeisin on minä itse peilistä:)
Einö Grön Espoon Isossa Omenassa 3 vko sitten.
Oskari Katajisto tuli eilen aamulla vastaan Laivurinkadulla. Myös Jani Toivolaan törmännyt ja Jaana Pelkoseen.
Micke Persbrandtin toissapäivänä Tukholmassa. Työmatkalla olin ja kaffella käytiin. Ei kyllä haluaisi olla "julkkis", niin kuin ei kovin moni muukaan täyspäinen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:07"]
Micke Persbrandtin toissapäivänä Tukholmassa. Työmatkalla olin ja kaffella käytiin. Ei kyllä haluaisi olla "julkkis", niin kuin ei kovin moni muukaan täyspäinen.
[/quote]
Ootko sama, joka joskus sanoi nussineensa sen kassa?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:07"]
[/quote]
Ootko sama, joka joskus sanoi nussineensa sen kassa?
[/quote]
Joo, sama tyyppi. Se pano oli ikuisuuksia sitten kesähuumassa. Ollaan oltu ystäviä sen jäkeen jo toosi kauan:). Hänen koko perheensä on tosi kiva.
Jyrki Katainen, Jan Vapaavuori, Henna Virkkunen, Leena Harkimo poikineen, Taru Tujunen, Lotta Backlund, Zysse, Alex Stubunen, Marjatta Rasi, Hanna-Maria Seppälä. Vaalivalvojaisissa
Aika vähän havaintoja Jussi Lammesta. Kui?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:28"]
Aika vähän havaintoja Jussi Lammesta. Kui?
[/quote]
Jospa sitä on vaikeaa huomata?
Sami Hedbergin näin S-marketissa.