Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko gynellä käydä menkkojen aikana?

Vierailija
30.06.2014 |

Vai onko se noloa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käydä. Tai sellaisen ohjeen olen aikoinani saanut kun ensimmäistä kertaa olin menossa ja tarjosivat aikaa juuri kuukautisten ajalle ja kysyin siitä. Selittivätkin syyt mutta en minä enää muista, 15 vuotta kuitenkin siitä jo aikaa. Olikohan jotain tekoa papa-kokeen oton kanssa ja haittaa näkyvyyttä ultratessa tai jotain.

Vierailija
2/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entes jos kierto on mitä sattuu hormonikierukan ansiosta niin eihän sitten oikein koskaan voi olla varma ettei vuoda. Ja aikaahan ei yleensä saa samalle päivää yksityiselläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle voit mennä ja tarkastukseen mutta esimerkiksi papa-koetta ei voida ottaa vuodon aikana.

Ja nolous riippuu ihan omista fiiliksistä. Itse en menisi, koska menkat ovat itsessäänkim jo niin ällöt.

Vierailija
4/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ottaa vastaan

Vierailija
5/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:17"]Gynelle voit mennä ja tarkastukseen mutta esimerkiksi papa-koetta ei voida ottaa vuodon aikana.

Ja nolous riippuu ihan omista fiiliksistä. Itse en menisi, koska menkat ovat itsessäänkim jo niin ällöt.

[/quote] kai se on vaan mentävä, näkeehän ne varmaan kauheempaakin. Papakoetta ei tänä vuonna tarvii ottaa.

Vierailija
6/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko mennä, kun kuukautiset kestivät kaksi kuukautta putkeen eikä loppuneet vielä silloinkaan. Gyne sanoi vaan, että kaikkea ollaan nähty eikä haittaa jos vuotaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi