Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomifen, vuoto ja mielisairaat kivut.

Vierailija
28.05.2014 |

Onko normaalia? Tuntuu, kuin olis karsein vti ja karseimmat menkat yhtäaikaa. Limainen verinen vuoto alkoi kp 12 sisäultran jälkeen. Särkylääkkeet ei auta. Mä kuolen!!!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Vierailija
2/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, voiko niistä tulla tuollaisia oireita? Otin nyt ekaa kertaa noita Clomifeneja ja mullakin ollut pistelyä ja viiltävää tunnetta munasarjoissa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene heti naistentautien polille, älä jää ihmettelemään. En usko, että tuo on normaalia.

Vierailija
4/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuule puuskutan täällä, kun synnytysvalmennuksessa. Pakkausselosteessa lukee, että lanrion ja vatsan kivut ja vaivat on yleisiä, ja vuotohäiriöt. Mutta jumalaare tötä tuskaa. Ja inhottava ruskea kananmunanvalkuaistyylinen vuoto ja kirkas verinen vuoto tuntuu ikäviltä myös. Limakalvot myös kuivui häppäreiden välistä pahasti, haavaumakin tuli. Laitoin bepanthenia. Mitä jos tää vuotokin vaan jatkuu, kiinnittyykö ne munasolut mihkään jos kohdun pintavuoraus valuu samalla ulos???

Vierailija
5/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Ens kierrosta pitäisi aloittaa nuo clomifenit. Kuulostaa kauhealta kidutukselta. Onkohan nuo kauhean yleisiä tuollaiset kivut? Ap, en osaa auttaa, mutta totisesti toivon, että toivottavasti kipusi helpottavat pian :(

Vierailija
6/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monet ystävät syöneet niitä, ei kukaan ole kertonut tuollaisista oireista...

3

Vierailija
7/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monet ystävät syöneet niitä, ei kukaan ole kertonut tuollaisista oireista...

3

Vierailija
8/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu niin saamaristi jokapaikkaan, että alan jo epäilemään, että mulla on virtsatietulehdus ja kohtutulehdus ja räjähtäneet munasarjat ja ties mitä. Pikkasen jo helpottaa, otin 1000mg buranaa ton kolme tuntia sit otetun 600mg päälle. Kohta possahtaa vatsalaukkukin.

Vierailija
9/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo normaalia voi olla tuollainen! Mene lääkäriin heti!

Vierailija
10/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja maanantain ultrassa löytyi kaksi munarakkulaa, vasenta munasarjaa ei ole löytynyt yhdessäkään ultrassa.

Vierailija
11/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto ja kivut loppui kun seinään, kun pistin sen pregnylin. Hätähousuna tein raskaustestin eilen, vaikka odotan menkkoja vasta perjantaiksi. Tissit on kipeet, maha on kipee ja kaikki vituttaa. On niin selkeet pms oireet, että varmana on menkat tulossa. Naama kukkii niin hurjaa aknea, ettei koskaan.

Vierailija
12/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mulle tuli clomifenistä muutama kuuma aalto, ei muuta mainittavaa. Paitsi kaksoset :-) vain yhden kierron ehdin käyttää..

Vierailija
13/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin! Voi olla hyperstimulaatio. Yleisempi on pistettävillä hormoneilla mut voi tulla clomeillakin.

Vierailija
14/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pregnylistä kuumia aaltoja ihan kauheasti. Ei ollut hyperstimulaatio. Ultrassa oli kaikki ok. Nyt mä jännään, että tärppääkö. Kaksoset jos tulis ni ai että! Kaksi munasoluahan sinne kypsyi ja irrotettiin. Mutta tää oli eka kerta koskaan clomia ja pregnyliä, että epäilen. Luomusti yritystä niin monia vuosia takana ja mulla pcos.

Vierailija
15/16 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja 16 siis ap.

Vierailija
16/16 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäis pistää pregnyl. Olo, on ku olis synnyttämään lähdössä. Mutta en kehtaa mennä huutamaan päivystykseen jos kovat kivut onkin normaalia.

onko kellään ollu veristä vuotoa ja kipuja clomeja käyttäessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä