Suosittu sarja jota et ole koskaan katsonut?
Mulla varmaan useitakin mutta ainakin game of thrones josta en ole katsonut yhtään jaksoa, en vilaustakaan, frendeistä olen joskus vuosia sitten katsonut jakson tai kaksi, uusi päivä, en jakson jaksoa ole katsonut. Yhdessä työpaikassa oli rasittava tyyppi joka jaksoi minulle joka tauolla analysoida got:n hahmoja ja tapahtumia vaikka olin sanonut etten ko sarjaa ole ollenkaan seurannut, annoin sitten vaan paasata ja keskityin itse puhelimeen.
Kommentit (27)
Syke. Ehdottomasti. Jo mainosklipit on tönkköjä.
t. britti-sairaalasarjojen katsoja
Frendit. Pari jaksoa olen katsonut. Ärsyttävä sarja. Got. En ole katsonut vilaustakaan. This is us. Alkuun katsoin muutaman jakson, mutta sitten alkoi tämäkin sarja ärsyttämään. Kaikki jenkki stereokiintiötyypit pakattu yhteen sarjan ( lihava, musta, köyhä, rikas...)
Game of Thrones, Viikingit, Sopranos, Emmerdale, Uusi päivä, Kotikatu ja sitten näitä realitysarjoja on useita, joista en ole yhtään kokonaista jaksoa jaksanut katsoa (Big Brother, Ex on the Beach, Ensitteffit alttarilla, Maajussille morsian, Toisenlaiset äidit yms vastaavat mammarealityt.
Temptation island, Big Brother jne ei ei voi vähempää kiinnostaa. Ihmiset menevät nolaamaan itsensä telkkuun vapaaehtoisesti. Miksi?
Samoin mainittu vain elämää nostaa myötähäpeän, tanssii Tähtien kanssa jne. Voiko tylsempää olla. Ei juuri tarvita käsikirjoitusta. Sama konsepti joka vuosi.
Kaikki parinhakuohjelmat, yök.
Julkkiksista tehdyt reality-ohjelmat, en voi käsittää.
Avara luonto ja hyvin tehdyt historiadokkarit on parasta! GoT oli hyvä sarja, prison breakista pari ekaa kautta myös, sen jälkeen lässähti taso.
En ole katsonut mitään tosi-tv sarjoja. Big brother, Maajussille morsian, Ensitreffit alttarilla, Temptation island ja mitä niitä nyt onkaan, yhtään jaksoa en ole nähnyt.
Luen mieluummin sanoma- tai aikakauslehdistä, mitä keskusteluohjelmissa on puhuttu. En jaksa katsoa.
En katsonut sarjaa, josta kaikki puhuivat vuosien aikana. Mm. Tervo oli keskustelemassa, mahdollisesti Sarasvuo jne. Pari kertaa yritin, mutta ei kiinnostanut. Loputonta "komiikkaa", joka ei inspiroinut yhtään.