Suosittu sarja jota et ole koskaan katsonut?
Mulla varmaan useitakin mutta ainakin game of thrones josta en ole katsonut yhtään jaksoa, en vilaustakaan, frendeistä olen joskus vuosia sitten katsonut jakson tai kaksi, uusi päivä, en jakson jaksoa ole katsonut. Yhdessä työpaikassa oli rasittava tyyppi joka jaksoi minulle joka tauolla analysoida got:n hahmoja ja tapahtumia vaikka olin sanonut etten ko sarjaa ole ollenkaan seurannut, annoin sitten vaan paasata ja keskityin itse puhelimeen.
Kommentit (27)
Vain elämää, todella typerä ohjelma, julkimot parkuu kun kuulevat omia biisejä toisten suusta huh huh.
Näin äkkiseltään Game of Thrones, True Blood, Lost, Prison Break, myös tällaiset Tanssii tähtien kanssa tms jää katsomatta... suoratoistopalvelut täynnä sarjoja, joita en ole katsonut. Ei ole aikaa.
Suurin osa. Minisarjat menee. Yhtään pidempiin tiedän että kyllästyn tai ei ole aikaa.
Melkein kaikki. Yleensä mitä enemmän jotain hehkutetaan sitä vähemmän siitä pidän. Todennäköisesti odotukset ovat niin korkealla, että vaikka sarja olisikin hyvä niin silti pettyy kun ei olekkaan täydellinen.
Haluaisin katsoa Taivaan tulia, mutta joissakin jaksoissa huudetaan ja kiroillaan koko ajan, naiset kirkuu, niin tulee jotenkn ahdistunut olo katsojallekin, eikä se voi olla viihteen tarkoitus. Sopivassa määrin kaikkia tunteita on ok, mutta liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Samat minulla. En ole myöskään katsonut näitä CSI-sarjoja enkä musiikkisarjoja, Vain elämää tai tanssisarjoja.
Enkä tarkoita moittia noita sarjoja, katson vaikka mitä huttua telkkarista ja suoratoistoista, mutta nämä mainitsemani eivät ole sellaisia, joista olisin kiinnostunut. En ihmettele sitä, että jonkun muun mielestä voivat olla hyviä.
Sopranos, tanssii tähtien kanssa ja masked sing
Nää on sellasia mistä oon kuullu työkaverien puhuvan mutta itse ei syystä tai toisesta ole tullut katsottua
Melkein kaikkia jo mainittuja, lisäksi putousta olen nähnyt vain pätkän ja se riitti.
Rahapajan kanssa käynyt sama kuin aplla. Työkaveri vaan ei kahvihuoneessa paasannut vaan työpisteellä. Ei edes huomannut etten ymmärrä mitään mitä selitti vaikka kuinka monta kertaa sanoin etten ole yhtään katsonut.
Suomalaisia sarjoja katson todella vähän. Esim. Salatuista elämistä en ole katsonut yhtään jaksoa.
Lost, Game of Thrones, Stranger Things, Prison Break, Six Feet Under, Sons of Anarchy tulee ensimmäisenä mieleen. On niitä paljon muitakin jäänyt kyllä katsomatta.
Suurin osa niin kotimaisista kuin ulkomaalaisistakin sarjoista jää katsomatta. Ei vain kiinnosta. Katselen mieluummin keskusteluohjelmia kuten Nybergiä, Itse asiassa kuultuna-jaksoja jne.
Kaikki mitä on tehty 90-luvun jälkeen. Ei kolise.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää, todella typerä ohjelma, julkimot parkuu kun kuulevat omia biisejä toisten suusta huh huh.
Paskoja biisejä ja todella huonoja laulamaan.
Valtaosa sarjoista. Luin palstalta hehkutuksia suosituimmista sarjoista, joista minulla on suurin osa katsomatta.
Ainoa, mikä GOT-sarjassa mahdollisesti kiinnosti olivat ihan elävät lohikäärmeet. :D
Vierailija kirjoitti:
Sopranos, tanssii tähtien kanssa ja masked sing
Nää on sellasia mistä oon kuullu työkaverien puhuvan mutta itse ei syystä tai toisesta ole tullut katsottua
Sopranos ihka omassa luokassaan, ei sitä voi verrata muihin, sosiopaattirikollisten luonnekuvausta.
Samat minulla. En ole myöskään katsonut näitä CSI-sarjoja enkä musiikkisarjoja, Vain elämää tai tanssisarjoja.