Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kun kurkussa on kuin pölyä, henkeä ahdistaa, yskittää...

Vierailija
28.05.2014 |

välillä tulee sellainen yskä että silmistä valuu vettä ja kurkku tuntuu kuivalta eikä yskiminen auta ja silmistä valuu vesi ja kakon punaisena. tänään viimeksi kaupassa, tosi noloa. en voi puhua sen "kohtauksen" aikana. kurkku tuntuu kuivalta, siellä on kuin pölyä ja yskittää. tuntuu että kulaus vettä auttaisi mutta sitä ei ole aina mukana. tästä lähtien on kyllä.

minulla on kyllä nyt nuha ja yskä muutenkin, pölyn tunnetta kurkussa koko ajan, mutta tuo kaupassa tapahtunut oli jo ihan uutta.

onko tämä joku sairaus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samaa+limaisuutta nielussa.

Vierailija
2/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on limaisuutta. Nuhaa ja yskää on tietenkin ollut aina ennenkin silloin tällöin, mutta ei tätä pölyisyys-tunnetta eikä tuollaista silmät-vedessä-en-saa-henkeä-kohtausta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko astmakohtaus?

T. valelääkäri

Vierailija
4/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan keuhkoahtaumatautia.

T. valeterveydenhoitaja

Vierailija
5/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bvog.com/?post=IDRtnsE8nAgF2ZD1L

Voisiko olla tollainen?

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:28"]

välillä tulee sellainen yskä että silmistä valuu vettä ja kurkku tuntuu kuivalta eikä yskiminen auta ja silmistä valuu vesi ja kakon punaisena. tänään viimeksi kaupassa, tosi noloa. en voi puhua sen "kohtauksen" aikana. kurkku tuntuu kuivalta, siellä on kuin pölyä ja yskittää. tuntuu että kulaus vettä auttaisi mutta sitä ei ole aina mukana. tästä lähtien on kyllä.

minulla on kyllä nyt nuha ja yskä muutenkin, pölyn tunnetta kurkussa koko ajan, mutta tuo kaupassa tapahtunut oli jo ihan uutta.

onko tämä joku sairaus?

[/quote]

Vierailija
6/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on moni aiemmin oireeton saanut siitepölyallergiaoireita. Sen verran paha koivukevät nyt parhaillaan.

Vierailija
7/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 11:49"]

Tänä vuonna on moni aiemmin oireeton saanut siitepölyallergiaoireita. Sen verran paha koivukevät nyt parhaillaan.

[/quote]

Komppan tätä. Lisäksi ilmanlaatu ollut huonompi muutenkin koko kevään kuin yleensä. Saattaa myös olla astmaa. T.Biologi

Vierailija
8/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko johtua siitepölystä?

Vierailija
9/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:22"]

Voisko johtua siitepölystä?

[/quote]

t. valeihminen

Vierailija
10/10 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tapahtuu tää ihan kauheeta ku juon vettä se auttaa, mutta joskus meinaa lentää vedet suusta ku yskittää ja kakotuttaa. Ihanaa kun tää on käyny mulle nyt yöllä herään siihen et en saa happee ja kans enkun tunnil mun kaveri sano et näytän siltä et räjähdän. Millä tätä vois helpottaa tai saada loppumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi