Kiihotun kun miehet näkevät vaimoni rinnat
Mikähän juttu tämä on.. Minua kiihottaa valtavasti se kun vaimoni on yleisellä rannalla rinnat paljaana ja muut miehet näkevät sen.
Nyt koronan vuoksi ei voi matkustaa, mutta etelässä ollesamme vaimoni on esimerkiksi istunut rannalla tai käynyt uimassa rinnat paljaana. Saan edelleen seisokkeja kun muistelen miten muut miehet vilkuilivat vaimoni rintoja. Onko muilla näin?
Kommentit (84)
No hyvä että joku muukin ymmärtää :))
Jos joskus osutaan samalle biitsille niin saat katsella vaimoani joka on topless.
Voin sinä aikana vilkuilla sinun vaimoasi :)
Tykkäättekö vain katsella ja vetää käteen?
M-52
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että joku muukin ymmärtää :))
Jos joskus osutaan samalle biitsille niin saat katsella vaimoani joka on topless.
Voin sinä aikana vilkuilla sinun vaimoasi :)
Sopisi oikein hyvin!
Olen minä miettinyt että sekin kävisi jos toinen mies laittaisi aurinkovoidetta vaimon rintoihin.
Olisi järisyttävää katsoa vierestä.
Mutta nää onkin jo vaikeampi toteuttaa. Askel kerrallaan..
Sama täällä ja jos muut miehet näkevät vaimon paljaan pillun niin on vielä parempi. Vaimolla on todella hyvin muodostunut takamus. Tykkään kun miehet kuolaa sen perään.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja jos muut miehet näkevät vaimon paljaan pillun niin on vielä parempi. Vaimolla on todella hyvin muodostunut takamus. Tykkään kun miehet kuolaa sen perään.
No me ollaan oltu pariin otteeseen sellasella nuderannalla etelän reissuilla. Itsellä helposti sellanen puoliseisokki tai välillä käy ihan kunnonkin stondis, kun vaimo makoilee selällään aurinkoa ottaessaan rinnat ja pillu paljaana ja lähistöllä olevat miehet katselevat ihan avoimesti rouvan suloja. Mielikuvtus on tuolla laukannut, vaimo tietää ajatukseni ja välillä oikein esittelee itseään muka huomaamattaan, jos joku sattuu katselemaan. Etenkin kun välillä käy yksinäänkin pulahtamassa niin saa päät kääntymään.
Toissa vuonna oltiin vaimon kanssa häämatkalla kreikassa ja mulla oli valehtelematta puolet ajasta jonkin asteinen seisokki kun vaimo tykkäsi olla yläosattomissa rannalla. Siihen yhdistettynä stringimalliset bikinialaosa😍 Se oli kyllä hyvä viikko👌
Myös minua kiihottaa, kun vaimo ottaa aurinkoa yläosattomissa tai vilauttaa tissiä välillä jopa tarkoituksella. Varmaan aika yleistä.
Olispa mun mies tuollainen... Tykkään jättää rintsikat pois ja kiihottaa kun miehet katselee mun rintoja
Itsellä sama homma. Eikä mua yhtään haittaa vaikka kaveritkin ovat vaimoni rinnat nähneet, todella kauniit rinnathan ne onkin. Ja vaikka 2 lasta on imetetty niin edelleen upeat 👌 jollain tavalla myös kiihottaa se että kaveritkin ovat kehuneet. Mustasukkainen en niistä osaa olla, eihän ne minun ole 🤷♂️
Kyllä sai halut heräämään, kun vaimon kanssa oltiin nakurannalla ulkomailla. Hotellissa nussittiin kunnolla.
Kunpa olisin itsekkin tuollainen nainen jota muut miehet kuolaisivat. Mieheni syttyy sellaisesta myös. En vain saa katseita keneltäkän.
Minua myös jostain syystä kiihottaa kun vaimoani katsellaan, etenkin rintoja. En tiedä syytä, enkä edes välitä. Lauantaina oli kaveri kylässä ja hän on vaimoani vilkuillut ja minulle häntä kehunutkin seksikkääksi pakkaukseksi. Parin viinin voimalla sain vaimon houkuteltua lauteille yhtäaikaa. Oikein esitteli rintojaan, huomasin kyllä. Kiihotti ajatus ja kysyin saako kaveri pestä vaimon selän. Muuta ei tapahtunut, mutta kalu pystyssä meillä molemmilla kun hän saippuoi hänet huolella.
Se on tosi kiihottavaa kyllä, useasti olen onneksi saanut vaimon esittelemäänkin tissejään illanvietoissa. Pari kertaa ollaan tosin menty vähän pidemmällekin kuin pelkkään esittelyyn.
Munki mies tykkää, kun pukeudun seksikkäästi ja käännän päitä. Rintoja ei ole tullut esiteltyä mut muuten aika hot meininkiä kyllä :)
Mun miehellä sama. Haluaa esitellä mun paljasta pintaa. Sopii mulle.
Jostain syystä minuakin kiihottaa, kun muut katselevat himoiten vaimoa. Varsin näyttävä tumma kaunotar ja saa huomiota helposti. Olen saanut hänet puketutumaan paljastavammin ja näyttämään upeaa vartaloaan rohkeasti, nauttimaan katseista. Alun mustasukkaisuus on vaihtunut siihen, että oikein yllytän häntä olemaan rinnat tyrkyllä ilman liivejä tai tiukoissa vaatteissa miesten kuolattavana. Hänkin on pikkuhiljaa innostunut ja antaa välillä vilahtaa...
Kiihottaa kun muut miehet katsoo himoiten vaimoani. Pidän siitä kun vaimo pukeutuu seksikkäästi. Vaimolla on pienet rinnat, mutta raskauksien aikana ne ovat kasvaneet todella paljon. Kerran vaimo antoi yhden tuttavan puristella ja kokeilla turvonneita raskausrintoja. Mies teki sen antaumuksella. Todella kiihottava näky.
On ihan sama täällä. Kiihottaa pirusti, kun muut tiirailevat vaimoani....yllytän usein olemaan ilman rintaliivejä viikonloppusinkin tai jos mennään vaikka baariin. Luulen että itsekin kiihottuu ajatuksesta että miehet kuolaavat hänen tissejään.
Kummallinen aviomies