Kiihotun kun miehet näkevät vaimoni rinnat
Mikähän juttu tämä on.. Minua kiihottaa valtavasti se kun vaimoni on yleisellä rannalla rinnat paljaana ja muut miehet näkevät sen.
Nyt koronan vuoksi ei voi matkustaa, mutta etelässä ollesamme vaimoni on esimerkiksi istunut rannalla tai käynyt uimassa rinnat paljaana. Saan edelleen seisokkeja kun muistelen miten muut miehet vilkuilivat vaimoni rintoja. Onko muilla näin?
Kommentit (84)
Niilo22 kirjoitti:
Hieno false flag-lanka
sorry ehkä tyhmä kysymykseni, mutta mitä tarkoittaa false flag-lanka?
Huhhu kirjoitti:
Vaimolla isot aika roikkuvat tissit, joskus on tissit paljaana ollut parvekkeella tai ulkona luonnossa. Ei ehkä se että joku näkisi mutta että joku voisi nähdä. Isot tissit roikollaan näytillä.
Olen joskus nähnyt tällaisia pareja luonnossa. Kerran jopa helsinkiläisessä puistossa. Katsoin, vilkaisin sitten miestä, joka nyökkäsi minulle tyytyväisen näköisenä. Ja sitten katsoin taas niitä rintoja. Huomasin, että halusivat juuri sitä reaktiota minulta, ja mielelläni sen heille tarjosin.
Minun vaimo tekee pihalla puutarhahommia avarakaulaisessa topissa ilman rintsikoita. En tiedä tekeekö tarkoituksella, mutta kyllä minuakin hieman kiihottaa, kun naapurinukoilla tulee keskusteltavaa ja huomaan vilkuilun.
On minustakin kiihottavaa katsella, kun vaimo kesäisin jättää rintaliivit mekon alta ja saa katseita muilta miehiltä. Nyt uskaltaa jo rohkeammin olla myös sellaisissa asuissa, joissa kumartuessa vilahtaa kauniit rinnat kokonaankin näkösällä ja etenkin vähän ohuempikankaisissa ne nännien nöpötykset keräävät miesten huomion taatusti. Unohdin koko leikin syyskuussa, kun alkoi kaikkien kolttujen käyttö... Harmi että Suomessa ei naisista näy kun kasvot moniin kuukausiin, kun kesäisin huomaa miten upeita daameja maa on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Olispa mun mies tuollainen... Tykkään jättää rintsikat pois ja kiihottaa kun miehet katselee mun rintoja
Sinkku. Kävin just juoksulenkillä ja laitoin tahallaan ylle kevyen kapoisen kansitoppiksen ja sen alle ohuen paidan, ilman liivejä. Tuulensuojaa tuli silti sopivasti. Pari vastaantulijamiestä tuijotti aika pitkään ja hymyili mulle. Nautin tosta huomiosta niin paljon ja kiihotun omien tissien liikkeistä juostessa. Edellinen kumppani oli hirveän mustis, jos joku katseli mua.
Kyllä siinä tulee semmoinen ylpeä olo positiivisessa mielessä. Että olen tämmöisen kaunokaisen saanut, jota muutkin miehet ihailee. Rinnat on niin ihanat, enkä malttaisi olla koskematta niihin. Sanon tuota hänelle ja huomaan, että hän pukeutuu paljastavammin. Pientä kiusoittelua. Suihkussa ollessa hän näyttää aivan jumalattarelta vesi hyväillen vartaloaan. Rinnat omaa vartaloa vasten kiihottaa seksissä. Mennään välillä makkariin seksipuuhiin, niin että koko matkan ajan häntä taaksepäin kädet rinnoilla. Hän katselee mua ja puree alahuultaan vietellen lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä tulee semmoinen ylpeä olo positiivisessa mielessä. Että olen tämmöisen kaunokaisen saanut, jota muutkin miehet ihailee. Rinnat on niin ihanat, enkä malttaisi olla koskematta niihin. Sanon tuota hänelle ja huomaan, että hän pukeutuu paljastavammin. Pientä kiusoittelua. Suihkussa ollessa hän näyttää aivan jumalattarelta vesi hyväillen vartaloaan. Rinnat omaa vartaloa vasten kiihottaa seksissä. Mennään välillä makkariin seksipuuhiin, niin että koko matkan ajan häntä taaksepäin kädet rinnoilla. Hän katselee mua ja puree alahuultaan vietellen lisää.
Kertomuksesi pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertomuksesi pointti oli?
Alleviivasin tuota, että nainen tietää oman viehätysvoimansa meillä ja se liittyy myös ja isolta osin (no pun intended) rintoihin. Eikä todellakaan haittaa, vaikka muut ihailevat häntä. En ymmärrä monen mustasukkaisuutta tuossa.
Kun hänet ekana päivänä lukiossa bongasin, huomasin poikajoukon katseiden kääntyessä ja hiljaisesti kommentoidessa yhtä aikaa nuo kauniit rinnat kaiken muun kauniin ja suloisen lisäksi. Tietoisuus siitä, että minua kadehdittiin ja häntä ihailtiin suuresti kiihotti vain lisää. Suudeltiin toisten nähden välitunneilla ja nojasin niitä rintoja vasten samalla, kun hän nojasi seinään. Nautin tuosta asetelmasta.
Tässä kai kysyttiin, kiihottaako muiden miesten ihailemat oman naisen paljaat rinnat? Kyllä kiihottaa ja samaan aikaan saa mustasukkaiseksi. En osaa selittää. Muutaman kerran oltu yhteissaunassa mökillä naapureiden kanssa ja se mies kyylää selvästi. Kuka ei katselisi häntä. Ei voi kuin nieleskellä ja ihailla itsekin. Tietysti "tuskaani" helpottaa se, että minä saan koskea niihin :D
Vierailija kirjoitti:
Kun hänet ekana päivänä lukiossa bongasin, huomasin poikajoukon katseiden kääntyessä ja hiljaisesti kommentoidessa yhtä aikaa nuo kauniit rinnat kaiken muun kauniin ja suloisen lisäksi. Tietoisuus siitä, että minua kadehdittiin ja häntä ihailtiin suuresti kiihotti vain lisää. Suudeltiin toisten nähden välitunneilla ja nojasin niitä rintoja vasten samalla, kun hän nojasi seinään. Nautin tuosta asetelmasta.
Kiihottaisi niin sairaasti olla yhä nuori ja noin vetävän näköinen. 10 poikaa kääntyisivät yhtä aikaa tuijottamaan ja kuulisi imartelevia kommentteja. Ah.
Mulla on joku 'fetissi' tähän. Kiihottaa kunnolla ajatus tai se kun huomaan miesten katselevan vaimon rintoja. Yllytän usein vknloppuna jättämään liivit pois esim kaupoille mennessä tai jos käydään drinkillä. Tykkään niin siitä vapaina keinahtelevien rintojen liikkestä ja kun ne muodot piirtyvät hyvin paidan läpi. Olen piistänyt merkille että tykkäävät muutkin siitä näystä, kiihottaa ne katseet
Jumaleissön kirjoitti:
Prkle, mulla heilahtaisi kullin sijasta nyrkki, jos joku mun muijan kannuja hipeltäisi...
Ja mikä tämän kommentin anti tähän ketjuun oli? Käytkö joka ketjussa kirjoittamassa mistä sinä et tykkää?
Itse tunnen ylpeyttä kun muut miehet katsovat vaimon rintoja tai häntä muutenkin.
Vaimon kanssa uitiin mökillä aina alasti kun käytiin saunassa. Tuttava pariskunta tuli kylään ja tottakai porukalla saunaan kuten koti piireissä heidän kanssa. Perjantaina saunoessa koko kööri alasti uimaan. Lauantaina vaimo sano että laittaa uimapuvun???? Me muut että mitä nyt,vieraileva nainen sano että tuut alasti niin kun minäki. Piti uikkarit päällä. Ei oo tullu selevyyttä mikä tuli. Porukalla usein saunottu eikä oo mitään seksi juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaisi niin sairaasti olla yhä nuori ja noin vetävän näköinen. 10 poikaa kääntyisivät yhtä aikaa tuijottamaan ja kuulisi imartelevia kommentteja. Ah.
Se tunne, kun oikeasti tajuaa, että nuo pojat tuolla puhuu minusta ja katsoo just mua. Eihän tota unohda ja ikävöi vähäsen näin 40 tienoilla : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun oikeasti tajuaa, että nuo pojat tuolla puhuu minusta ja katsoo just mua. Eihän tota unohda ja ikävöi vähäsen näin 40 tienoilla : )
Ei nii. Ujohkolle tytölle mieletön itsetunnon boosti. Nää on näitä kultaisten vuosien suloisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nii. Ujohkolle tytölle mieletön itsetunnon boosti. Nää on näitä kultaisten vuosien suloisuuksia.
Ja mää vaan vilkaisin kaunotarta ja luulin me puhuttiin niin hiljaa ettei ihana Jenni kuule....
Naiset huomaa aina kaiken.... since 1998 <3
On kohtuullisen ärsyttävää, kun tälläkin palstalla kaiken maailman hölmöilijät vesittävät ketjuja tyhjänpäiväisillä kommenteillaan - vaikka tuollainen pölö tuossa yllä. Jos joku haluaa kertoa haaveistaan oli sitten tosia tai fantasioita, niin mikä ihme siinä on että niitä pitää lytätä. Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten nauttia asioistaan. Jos jutut ärsyttää, niin älkää tulko tänne pilaamaan toisten intoa/iloa. Ei ole mikään pakko.