Hitto, että on alkanut ärsyttämään, kun menee lukemaan lehtiä, niin eiköhän niissä aina joku turhake Sara Sieppi
Nyt on alkanut siskonsakin tunkea tyhjäpää julkisuuteen. Eikö Suomessa ole kunnon julkkiksia?
Kommentit (11)
Lue muita lehtiä. Ei tuo ole kuin ehkä kolmen lehden sisällössä.
Taidetaan lukea aika erilaisia lehtiä? Itse en muista nähneeni yhtään artikkelia Sara Siepistä tai hänen sukulaisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin lapsellinenki rupsahtanut akka.
Luulenpa, että sinulle ei ole varaa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan lukea aika erilaisia lehtiä? Itse en muista nähneeni yhtään artikkelia Sara Siepistä tai hänen sukulaisistaan.
Juorulehti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/82e73d10-780e-406e-8f3d-469a9896f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että sinulle ei ole varaa arvostella.
No en yritä tyrkyttää itseäni lässyttämällä lehteen. Samanlainen kuin Saara Aalto. Oikeasti kukaan ei ole kiinnostunut, mutta tyrkkää ja tyrkkää itseään julkisuuteen!
Kannattaa jättää klikkaamatta auki tällaiset jutut. Mitä vähemmän niitä avataan sitä vähemmän niitä tulee.
Itse en myöskään avaa yhtäkään juttua missä esiintyy joku tubettaja tai bloggaaja, Räikköset, Palanderit, tosi-tv-”tähdet”, Karalahdet, Ranta-aho ym tyypit jne.
Sara Siepiä on niin kiva katsella.
Kivahan Saraa ja Saran kuvia on katsella. Aloittaja voi katsella vaikka maalin kuivumista, tai seinätapettia.
Näitä juttuja tyhjäpääjulkuista on helppo tehdä. Eihän siihen tarvii kun kertoa että sometähti julkaisi jouluisen kuvan - yksi asia ihmetyttää!
Niin hölmöä kun nämä typerät klikkiuutisotsikot on aina rakennettu samaan malliin
"Sirppi julkaisi instagramissa koskettavan tekstin - eräs asia jäi kuitenkin huomioimatta"
" sirppi avoimena suhteestaan glögin - sitten tapahtui käänne, joka sai hänen elämänsä muuttumaan"