Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun kun miehet näkevät vaimoni rinnat

Vierailija
27.12.2020 |

Mikähän juttu tämä on.. Minua kiihottaa valtavasti se kun vaimoni on yleisellä rannalla rinnat paljaana ja muut miehet näkevät sen.

Nyt koronan vuoksi ei voi matkustaa, mutta etelässä ollesamme vaimoni on esimerkiksi istunut rannalla tai käynyt uimassa rinnat paljaana. Saan edelleen seisokkeja kun muistelen miten muut miehet vilkuilivat vaimoni rintoja. Onko muilla näin?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kesä on taas tulossa ja tuo paljastelu on taas helpompaa

Vierailija
22/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan parasta, kun vaimo kulkee ilman rintaliivejä. Tissit keinahtelevat paidan alla ja miehet eivät voi olla vilkuilematta. Syvään uurretut paidat ja kumarrellessa näkyy kaikki. Tai se sivutissi kesäisin...huuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon rinnat 85D ja käyttää pyynnöstäni Push Up rintaliivejä. On ihan kivan näköiset kun vartalokin normaali. On kiihoittavaa nähdä kun muut katselee terhakan näköisiä isoja rintoja. Illalla ilman rintsikoita selvästi pienemmän, mutta himottaa silti pidellä ja alkaa panettaa.

Vierailija
24/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä vaimo on usein ilman paitaa myös silloin, kun meillä on mökkivieraita. Kyllä miehet vilkuilevat ahkeraan. Yhden pariskunnan nainen riisuu myös mielellään paitansa, silloin vasta vilkuilevatkin.  Minua se selvästikin kiihottaa.

Vierailija
25/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä antaisin vaimoni esitellä jättitissejään niin joku gentlemannihan sen samantien veis, haloo!

Vierailija
26/84 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökillä vaimo on usein ilman paitaa myös silloin, kun meillä on mökkivieraita. Kyllä miehet vilkuilevat ahkeraan. Yhden pariskunnan nainen riisuu myös mielellään paitansa, silloin vasta vilkuilevatkin.  Minua se selvästikin kiihottaa.

Vähän voisi ryhmäseksi tai parinvaihto kiinnostaa?

Vierailija
27/84 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmat lämpenee ja vaatteet vähenee :-)

Vierailija
28/84 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi yhtään jos vaimoni pukeutuisi paljastavammin ja miehet tuijottaisivat. Häntä se taas häiritsee niin paljon ettei tissivako saa koskaan näkyä eikä edes uimapuvussa nännit läpi.

Vierailija
29/84 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmisessä pitää olla itsessäänkin hieman exhibitionistia. Jonkun luonteelle se sopii ja jollekin ei. Meillä vaimo tietää, että pidän siitä ja kyllä hän nautti itsekin saamistaan katseista. Tuo rintojen näkyminenkin pitää vaan tapahtua niin, ettei kukaan loukkaannu asiasta. Eli pitää olla silmää tilanteille.

Vierailija
30/84 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet itseäsi osannut tulkita, pisteet siitä. Ei ole helppoa tuollanen johtopäätösten tekeminen. 

Vierailija
31/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kesäisin yllytän avopuolisoa jättämään alushousut kokonaan pois kun lähdetään julkisille paikoille ja hänellä on hame päällä. Aina välillä tekee näin mutta vielä kun hän rohkenisi vilautella vieraille miehille niin olisi erittäin kiihottavaa

Vierailija
32/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ystäväni kylässä ja jäi yöksikin, kun meni hörpiskelyksi. Illalla vaimo kävi jälkeemme löylyissä ja viivytellen vähän vilvoitteli kanssamme pelkkään pyyhseeseen kääriytyneenä. Pyyhe 'vahingossa' vähän löystyi ja oikein rauhallisesti hän korjaili sitä siinä kaverini nähden. Kiihotti kun hän oli siinä hetken rinnat paljaana ja ystäväni katseli ihan avoimesti, hymyili minulle vaimon mentyä.

Vierailija
33/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, mutta ilman lupaa ei koskea. Ja mä.en siis päätä. Vaimo pukeutuu todella anteliaasti

Vierailija
34/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy. Minun vaimoni ei suostu olemaan topless edes mökillä vaikka lähimpään naapuriin ei edes näe.

Naku-uintikaan ei käy. Ei ei ei.

Harmittavan estoinen nainen. Ei ollut nuorena kun tavattiin. Plääh.

Vierailija
35/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaimon kaveri yökylässä ja hups, se pyyhe putosi. Hyvät tissit oli.

Vierailija
36/84 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy. Minun vaimoni ei suostu olemaan topless edes mökillä vaikka lähimpään naapuriin ei edes näe.

Naku-uintikaan ei käy. Ei ei ei.

Harmittavan estoinen nainen. Ei ollut nuorena kun tavattiin. Plääh.

Ihan kuin mun vaimoni, paitsi että oli sellainen nuorenakin... Saunaan sentään tulee vielä toplessina 😂

Vierailija
37/84 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo jotenkin villiintyy kun saa vähän viiniä. On ollut lauteilla alasti minun ja kavereitteni kanssa ja ollaan vähän yllytettykin. Kosketellakin saa ja ehkä kiihottavinta ollut, kun hän on saippuoinut kaverini tai kun antanut kaverini pestä (aika huolella) itsensä. Naitu ei kimpassa vielä olla, mutta kyllä sekin päivä on tulossa. Ah.

Vierailija
38/84 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/84 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä tykkäsi kesämekoista, ja tykkäsi kulkea myös ilman pikkareita lämpimällä kelillä. 

Tuohon ei siis liittynyt paljastelua varsinaisesti. Mutta häntä kiihotti se, että voitiin kaupungilla kävelyn lomassa poiketa porttikonkiin... Ihan vaan että pystyin koittamaan että ollaanko varmasti kosteana. 

Vierailija
40/84 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos muut miehet näkevät vaimon paljaan pillun niin on vielä parempi. Vaimolla on todella hyvin muodostunut takamus. Tykkään kun miehet kuolaa sen perään.

Sama täällä. Vaimollani on todella upea takamus, varsinkin paljaana! Kerran vuosia sitten rannalla hän suostui näyttämään paljasta peppuaan ja samalla siinä paljastui tietenkin myös pillu[, syystä että alaosan otti kokonaan pois..]. Oi että minua rupesi siinä ulkona haluttamaan ja paljon! (Itse olin silloin täysin alasti.) Oltiin siinä vaiheessa oltu naimisissa n. 3-4 vuotta.