Tämä vauva-palsta on saanut minut boikotoimaan Sanoma Oyn palveluita
Olen mm. Poistanut neloskanavan televisiostani. Mikä siis on palstan tarkoitus?
Kommentit (20)
Samaa olen vakavasti harkinnut. Jotenkin vastenmielistä toimintaa. Ihmisiä saa haukkua ihan miten ikinä vaan keksii. Ei mitään väliä miten pahasti ihmisiä loukataan.
Sama on Iltalehti jne. Toivoisin että ihmisillä olisi jotain kritiikkiä niiden juttuihin ja että ihmiset lukisivat ihan oikeita sanomalehtiä. Klikkejä nuo iltapäivälehdet vaan keräävät.
Ei ole saanut boikotoimaan. Jos boikotoisit Sanomaa, et olisi kirjoittanut tätä avausta, höpsö.
Tuntuu siltä, että Sanoma edistää nykyään feminististä agendaa. Olen siksi harkinnut sen boikotoimista.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että Sanoma edistää nykyään feminististä agendaa. Olen siksi harkinnut sen boikotoimista.
Aloita täältä Vauvalta ja ota mukaan kaverisikin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Niin... onhan tämä Sanoma kieltämättä politisoitunut. Enenpää ei voi täsmentää tai joutuu "torjutuksi".
Itse olen laittanut Hesarin vuosia sitten tauolle.
Suomessa on sanavapaus kaventunut oleellisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Saapuneilla vieraillamme on asiassa om osuutensa. Asioista ei saa puhua niiden oikeilla nimillä, kommentointipalstoja pidetään kiinni mediassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoi rauhassa, ketään tuskin kiinnostaa.
Mua kiinnostaa ja on muuten ainut mitä boikotoin eli en osta mitään heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis boikotoit vain osaa? Miksi et kokonaan?
Mitä järkeä tehdä asioita vain osittain?
Tällä palstalla olen Sanomalle kuluerä, kun en näe mainoksia. Lisäksi paras tapa poistaa syöpä on olla itse syöpäsolu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tehdä asioita vain osittain?Tällä palstalla olen Sanomalle kuluerä, kun en näe mainoksia. Lisäksi paras tapa poistaa syöpä on olla itse syöpäsolu.
Seli seli. Olet palsta-addikti.
Sananvapaus ei tarkoita kunnianloukkausta.
Pitäisi saada kirjoittelijat vastuuseen helpommin kun käräjien kautta.
Tosin itse kyllä tekisin rikosilmoituksen.
Vuodesta 2015 alkaen mielipiteenilmaisuvapautta on rajoitettu huomattavan paljon, eikä ainoastaan tuon yrityksen toimesta.
Siitä huolimatta, vaikka suurimmalla osalla keskustelupalstoja säännöissä kerrotaan, että kirjoittaja itse vastaa kirjoituksensa sisällöstä ja sen lainmukaisuudesta.
Annettaisiin tuon vastaamisen myös toteutua.
On todennäköisesti jotenkin valikoivaa, eli esim. amnestyn johtaja vähätteli, ja kertoi, että ei näiden suomeen tuotujen muutaman mielipiteitten ilmaisu tietyn asian puolesta sosiaalisessa mediassa ole rangaistava teko ja aikaakin on jo kulunut niin kauan (muutama vuosi?)..
Mutta toisaalta persut ei kovin vapaasti harjoittaa sitä mielipiteittensä ilmaisua saamatta rangaistusta ja vanhojakin asioita kaivetaan esiin suht viattomista ilmaisuista.
Räsäsen jutusta nyt puhumattakaan...
Mä en enää osta/tilaa sanoman lehtiä enkä kuuntele sanoman radiokanavia enkä juurikaan katso nelosta/jimiä/liviä.
Tämä palsta on ainoa mitä enää käytän, mutta vähemmän tätäkin kuin aiemmin. Tympii yleensä jo pelkkä etusivu otsikoineen niin, että suljen sivun ja keksin muuta tekemistä. En vaan jaksa tuota persut sitä, vihreät tätä-sanna on paras- spämmiä ollenkaan.
Ja osa jaksaa sylkeä sitä palstalle päivästä/viikosta/kuukaudesta/vuodesta toiseen.
Mitä järkeä tehdä asioita vain osittain?