Miksi olet lopettanut yhteydenpidon johonkin ihmiseen?
Itse lopetin yhteydenpidon kun tajusin ettei toista osapuolta kiinnosta minun kuulumiseni oikeasti.
Kommentit (62)
Tuttavaon täys juoppo ja ällöttävät puheet.Juoppotelu on aiheuttanut sukulaiselle Haimatulehduksen ja joutuu viipalekuvaukseen sekä tähystykseen. juopon äiti kieltää alkoholismin ja keksii aina jotain muita tekosyitä sairastumiseen. Juoppo on 50 v , puheet aina alapäänjuttuja sextailua ja muuta tosi rivoa . En hyväksy moista käytöstä , joten en ole missään tekemisissäkään .
Flirttaili ja yritti pokata avomieheni silmieni edes illanistujaisissa. Kyseessä oli noin 10v kestänyt ystävyys. Vaikka ei aikeessaan onnistunutkaan, enkä ole ko. tyypin kanssa enää yhdessä, niin tein mielestäni oikean ratkaisun. En tarvitse tuollaisia ”ystäviäni” elämääni. Vähän aikaa hän jaksoi ihmetellä miksi en enää pidä yhteyttä ja kutsui muutaman kerran käymään, mutta päätin antaa jäädä ajatustensa kanssa yksin. Olen ehkä liian ehdoton, mutta en kadu päätöstäni, se oli minulle oikea valinta ja voin elää rauhassa.
Meidän bestman. Maailman ällöttävin tapaus!
Pettää avovaimoaan minkä ehtii ja koska on varakkaasta perheestä luulee omistavansa kaiken ja kuvittelee että voi kohdella ihmisiä miten haluaa. Puheissaan pönkittää aina omaa egoaan ja saa muille vain oksennusreaktioita aikaan. Sovinistinen perverssi.
Tajusin onneksi jo ensitapaamisella että tästä ihmisestä on vain harmia joten en edes puhu kyseiselle ihmiselle.
En pidä yhteyttä juuri keneenkään, koska minulla ei ole heille mitään annettavaa. Minulle ei koskaan tapahdu mitään sellaista, että olisi edes kuulumisia kerrottavana. On aika tylsää vain tiukata toisen asioita, jos ei itse kerro mitään.
"Hei, pitkästä aikaa! Mitä sulle kuuluu?"
"No heipä hei, ei tässä ihmeempiä."
"..."
"..."
Voisit kertoa ajatuksistasi, tavoitteistasi ja haaveistasi yms. Se voisi olla paljon kiinnostavampaa kuin pinnalliset kuulumiset ja tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
En pidä yhteyttä juuri keneenkään, koska minulla ei ole heille mitään annettavaa. Minulle ei koskaan tapahdu mitään sellaista, että olisi edes kuulumisia kerrottavana. On aika tylsää vain tiukata toisen asioita, jos ei itse kerro mitään.
"Hei, pitkästä aikaa! Mitä sulle kuuluu?"
"No heipä hei, ei tässä ihmeempiä."
"..."
"..."
Lopetan yhteydenpidon sellaiseen ihmiseen, joka alkaa huomautella pisteliäästi tai tavalla tai toisella painaa minua henkisesti alaspäin.
1. Ei enää ollut mitään sanottavaa.
2. Ei ollut aikaa soitella ja sitten toinen vain unohtui.
3. Yksi kaveri tapasi soitella aina kännissä ollessaan keskellä yötä ja pyytää baariin. Ei lopettanut tätä tapaa vaikka pyysin lopettamaan. Lopulta päätin etten enää vastaa puheluihin ollenkaan.
Ei enää ollut mitään yhteistä puhuttavaa kun olimme henkisesti kasvaneet eri suuntiin. Elämä on välillä sellaista.
Yleensä epäluotettavuuden takia jäänyt jokin kaveri- tai ystäväsuhde. Tai puhuttu/tehty törkeitä hyvälle ystävälleni.
Hyvä ystävä turvaa selustani, sen teen itsekin muille. Nämä ovat henkisesti tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmissuhteet vain hiipuvat itsekseen. Ensin yhteydenpito supistuu joulukortteihin ja sitten nekin jäävät lähettämättä. Toisaalta on sitten sellaisia suhteita, jotka on pakko lopettaa, koska ne imevät toisesta kaiken energian. En ole Leelian lepotuoli, joka jaksaisi jatkuvasti kuunnella jonkun ihmisen isekeskeskeisiä jorinoita turhanpäiväisistä ongelmista tyyliin kun työpaikalla ei ymmärretä ko. henkilön erinomaisuutta ja huippupätevyyttä.
Minä olen varmaan ollut tuollainen rasittava tyyppi, koska kärsin pahasta masennuksesta ja jos nyt auttaa edes jälkikäteen niin anteeksi, että olin huono ystävä. Olen itse tajunnut tämän ja välttelen nykyään ihmissuhteiden solmimista, koska en osaa olla valittamatta. Se tulee kauhean helposti vaan ja helpompaa olla yksin.
Meillä oli opiskelukaveriporukka, josta huomasin jossain vaiheessa alkavani ajautua erilleen. Yhä harvemmin kokoonnuttiin porukalla, kun opiskelut loppuivat ja porukka alkoi puuhata kuka mitäkin. Muu porukka teki juttuja, mitkä ei mua niin paljon innostaneet (esim. festariputket), ja moniin mustakin mukaviin juttuihin mua ei enää kutsuttu mukaan. Usein ehdotin yhteistä tekemistä eikä kukaan innostunut, jos nyt edes vastattiin mitään. Yksi porukasta päätti, ettei halua enää olla ystäväni. Eli siinä meni yhteydet häneen, enkä koskaan saanut yrityksistä huolimatta selville tarkalleen, miksi. Minun oli vaikea hyväksyä ja ymmärtää asiaa, koska porukka ja tämä henkilökin oli ollut mulle kuitenkin tärkeä. Muu porukka halusi pysyä puolueettomana, eikä keskustellut asiasta kanssani. Ei olisi ollut tarvinnut ottaa mitään "puolta", mutta tuki vaikeassa tilanteessa olisi ollut mukavaa. Jäin täysin tyhjän päälle tämän välirikon kanssa. Myöhemmin olen sitä koittanut käsitellä terapiassa, mutta hankalaa on, kun ei ole mitään syitä, mitä työstää. Nyttemmin muut vanhasta porukasta ovat edelleen yhteydessä ja tapaavat porukalla.
Ja sitten itse otikkoon vastaus: En itse jaksanut aina olla se, joka ottaa yhteyttä ja ehdottaa tekemisiä ja tapaamisia. Itse lopulta päätin lopettaa yhteydenpidon koko loppuun porukkaan keväällä oman mielenterveyteni vuoksi. Eipä ole paljoa perään kyselty. Nyt näin kirjotettuna näyttää vähän siltä, ettei kukaan siinä porukassa sinänsä ystäväni ollutkaan. Satuttiin vain ajautumaan yhteen, eikä opiskelujen päätyttyä ollutkaan niin kovin paljon yhteistä minulla ja heillä. Tosi hankalaa on pudottaa elämästä pois ihmisiä, joiden kanssa on pitkältä ajalta hyviä muistoja. Helpompaa olisi ollut, jos välit olisivat vain haipuneet pois muualle muuttojen, muuttuvien perhetilanteiden jne. takia.
Vierailija kirjoitti:
Flirttaili ja yritti pokata avomieheni silmieni edes illanistujaisissa. Kyseessä oli noin 10v kestänyt ystävyys. Vaikka ei aikeessaan onnistunutkaan, enkä ole ko. tyypin kanssa enää yhdessä, niin tein mielestäni oikean ratkaisun. En tarvitse tuollaisia ”ystäviäni” elämääni. Vähän aikaa hän jaksoi ihmetellä miksi en enää pidä yhteyttä ja kutsui muutaman kerran käymään, mutta päätin antaa jäädä ajatustensa kanssa yksin. Olen ehkä liian ehdoton, mutta en kadu päätöstäni, se oli minulle oikea valinta ja voin elää rauhassa.
Mulla ex frendi yritti pönkittää omaa egoaan juurikin flirttailemalla suoraan mun seurustelu kumppanille nuorempana ja myöhemmin avomiehelle, odotti kaiketi jotain reaktiota, mutta sai pettyä mua nauratti ja miehiä etoi tämä hänen huomio. Jostain syystä kumpikaan miehistä ei ko Eikö Sua lämmennyt, kun vastenmielisesti mun mieliksi kyseisen tyhjäpään näkemistä sietivät, koska oli mun "frendi". Ei siis ollut mulle syynä välien katkaisuun.
Olihan meillä teineinä kivat hetkemme, mutta se ei kannattele läpi elämän.
Valitettavasti on rikki sisältä ja ego hyvin hauras. Vaikka puhelikin itsestään usein kuinka on missin mitoissa ja kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä ym.
Selitteli kuinka on hyvä manipuloimaan ihmisiä toimimaan oman tahtonsa mukaan.
En ole ammatiltani ihminen joka voisi liikuttaa mistä mt ongelmasta on ko tyypin kanssa kyse, mutta juttujen ja toiminnan puolesta psykopaatti ja narsisti ovat lähinnä. Valitettavasti hänellä lapsia ja eläimiä, käy niitä sääliksi tekee ne kaikki häiriintyneiksi, vaikka omasta mielestään kovan luokan eläintietäjä.
Jutut luokkaa minä minä, mut sun jutut ei kiinnosta pihaan silloin muuta kun puhut.
Valehtelua ja huonoa käytöstä. Ajatusmaailma ei kohtaa. En voi tukea hänen toimintaansa ja aina huonolla tuulella yhteyden oton jälkeen ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ex frendi yritti pönkittää omaa egoaan juurikin flirttailemalla suoraan mun seurustelu kumppanille nuorempana ja myöhemmin avomiehelle, odotti kaiketi jotain reaktiota, mutta sai pettyä mua nauratti ja miehiä etoi tämä hänen huomio. Jostain syystä kumpikaan miehistä ei ko Eikö Sua lämmennyt, kun vastenmielisesti mun mieliksi kyseisen tyhjäpään näkemistä sietivät, koska oli mun "frendi". Ei siis ollut mulle syynä välien katkaisuun.
Olihan meillä teineinä kivat hetkemme, mutta se ei kannattele läpi elämän.
Valitettavasti on rikki sisältä ja ego hyvin hauras. Vaikka puhelikin itsestään usein kuinka on missin mitoissa ja kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä ym.
Selitteli kuinka on hyvä manipuloimaan ihmisiä toimimaan oman tahtonsa mukaan.
En ole ammatiltani ihminen joka voisi liikuttaa mistä mt ongelmasta on ko tyypin kanssa kyse, mutta juttujen ja toiminnan puolesta psykopaatti ja narsisti ovat lähinnä. Valitettavasti hänellä lapsia ja eläimiä, käy niitä sääliksi tekee ne kaikki häiriintyneiksi, vaikka omasta mielestään kovan luokan eläintietäjä.Jutut luokkaa minä minä, mut sun jutut ei kiinnosta pihaan silloin muuta kun puhut.
Valehtelua ja huonoa käytöstä. Ajatusmaailma ei kohtaa. En voi tukea hänen toimintaansa ja aina huonolla tuulella yhteyden oton jälkeen ym.
🤣 autocorrect asialla, tulipa "selkeää" tekstiä.
Yritän selventää paria kohtaa.
Kumpikaan miehistä ei ko yksilölle lämmennyt.
En ole ammatiltani ihminen, joka voisi päätellä mistä mt ongelmasta ko. Tyypin kanssa kyse.
Näistä on kauan aikaa; kaksi kaveria olen ”hylännyt”. Molemmat erittäin raskasta seuraa. Toinen oli 24/7 negatiivinen ja valitti kaikesta. Ihmeen monta vuotta porukassa jaksettiin tätä ihmistä, kun ei kehdattu jättää kutsumattakaan. Kerran meni sitten yli ja vaan jätettiin tämä henkilö yhteen baariin ja suunnilleen juostiin karkuun. Oli kyllä meiltä törkeää, mutta oltiin humalassa ja parikymppisiä.
Toinen oli samantapainen ”pakollinen” kutsuttava, myös erittäin raskasta seuraa. Ei omannut minkäänlaista tilannetajua sen suhteen mitä kannattaa missäkin puhua. Juttunsa kestivät ja kestivät ja saattoi kertoa saman asian kolme kertaa peräkkäin. Tunnelma latistui aina ja tämä tyyppi ikäänkuin kierrätettiin esim. bileissä porukasta toiseen, jotta ihmiset jaksoivat. Yhteydenpito sitten jossain vaiheessa vaan lakkasi kun en enää jaksanut, enkä vastannut puheluihin tai viesteihin. Miten ihmeessä jollekin sanotaan, että olet tosi raskasta seuraa?
Olen ja moneenkin,ei hevonenkaan yhdelle puolelle potki.Mulle sattuu aina ihme ihmissuhteita,nykyään haluu enää tutustuu ees kehenkään.Ei mul ikinä aikaa "ystäville"..aina ollu jotain..Olen ihminen joka viihtyy yksin,yhdessä,en ole läheisriippuvainen.Selviin itekki.Mistä woima tulee ehkä lapsuudesta kun koulukiusattu.Se kyllä kasvatti tytölle sisua.Kostajahan oisin mut sekin lapsellista..kärsii itsekkin.Mafioosoksi itseäni aina nimitän..En hätkähdä mitään.Oisko kiusaaminen kovettanut.Sanoivat ne oli kateellisia sinulle,lauma.Mutta olin se Alfa.Heti purin tai mätkin.Siitä sait..
Koska aiheuttivat pahaaoloa. Siinä vaiheessa kun pitää jatkuvasti miettiä mitä voi sanoa ja tehdä niin ei kiitos. Todennäköisesti olen myös liian herkka ihminen joka vaistoaa tai kuvittelee ainakin vaistoavansa liikaa asioita joten helpompi olla lähinnä itsekseen. Suurinosa ihmisistä tuntuu itsekkäiltä ja omaneduntavoittelijoilta. Kaikki tehdään minä itse periaattella. Aikatauluista ei pidetä kiinni jne.
Kauhistus onko näitä muitakin :D
Me siis emme miehen kanssa seurustelleet, lähinnä muutaman kerran tapailimme, emmekä päässeet siitä eteenpäin kommunikaatiotapojen erilaisuuden vuoksi.
Olisin kyllä halunnut tutustua paremmin, muttei tuota hyppyyttämistä olisi hullukaan jaksanut eikä ylpeys antanut myöten. Minusta oli surullista lopettaa kaikki yhteydenpito, mutta ymmärsin sen olevan itselleni paras ratkaisu.