Lue keskustelun säännöt.
Minkälainen paikka tampere on asua?
Kommentit (4)
Mä en ainakaan ole punainen, vihreä, sossupummi enkä taiteilija :-) Sitä paitsi mitä vikaa on taiteilijoissa, taide on elämän suola!
t. toinen manselainen joka viihtyy loistavasti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotain kokeellista paskaa ja maalaa läiskiä omassa pikku performanssissaan.
Rento meininki, lyhyet välimatkat. Maailman paras paikka!