Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkoti alkaa - kuinka kauan lapsi saa harjoitella yhdessä vanhempien kanssa?

Vierailija
31.07.2006 |

Eli kun vanhemmille on mahdollista olla mukana päiväkodissa alkuun niin montako päivää siellä voi mukana olla tai kuinka pitkä mukana-olo on lapselle hyväksi? Enpä haluaisi jättää lasta turhaan itkemään vaan antaa aikaa sopeutua. Kyseessä 2,5v lapsi. Päiväkodista vaan ehdottelivat että jo toisena päivänä jätettäisiin yksin hoitoon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavina päivinä oli aamulla pari tuntia ja sitten jäi yksin.

Vierailija
2/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana päivänä käytiin vain ulkoilemassa, sitten sisällä leikkimässä. Aluksi jätin vain kahdeksi/kolmeksi tunniksi hoitoon tutustelemaan yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltiin vajaat 2 tuntia leikkimässä sisällä ja ulkona.

Huomenna ollaan aamusta päikkäreihin saakka

Keskiviikkona jätän itsekseen.

Torstaina kaiketi vapaapäivä kun neuvola on autottomalle hankalaan aikaan.

Perjantaina mulla on sitten työpäivä joten silloin koko pv.

Vierailija
4/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoa, kun helpotatte jännitystä ja ahdistusta. Yleensä kai ne lapset tottuu paremmin kuin äidit!!

Vierailija
5/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että vaikka kuinka monesti kävisitte tutustumassa, jää lapsi ikävöimään, kun tajuaa että joutuu jäämään ilman vanhempia hoitoon. Tietty on niitä tapauksia, joissa lapsi ei jää ikävöimään.

Vierailija
6/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain olla vaikka viikon. Oltiin kolmepäivää. Aluks olin siä mukana noin pari tuntia. 3:tena päivänä olin hetken ja jätin pojan sinne nukkumaan päikkärit, sit hain sen parin tunnin päästä pois. Hyvin alkoi touhu, kun äitikin " totesi" paikan turvalliseksi ja uskalsi jopa jättää tinne vavin=) Näin kai poika ajatteli, hope so!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäntenä päivänä lapsi jäi yksin hoitoon. Pari viikkoa siinä meni ennen kuin syöminen ja päiväunille meno " normalisoitui" . Sen jälkeen ei mitään ongelmia. Lapsi oli 2-vuotias aloittaessaan hoidossa.

Vierailija
8/8 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hiljaa jätät aamulla lapsen leikkimään päiväkotiin ja katoat itse hissukseen. todennäköisesti tulee pieni itku, kun huomaa äidin lähteneen, mutta päiväkodissa on paljon mielenkiintoisia leluja että äidin ikävä unohtuu. ruokailun jälkeen haet sitten lapsen kotia. me tehtiin parina päivänä tuollainen pehmeälasku ja kolmantena päivänä jäikin jo päiväunille.