Selittäkää mulle aisurifantasian psykologia?
Puhuttiin viime viikonloppuna miehen kanssa fantasioista (kännissä, joo, mutta anyways) ja mies sanoi, että haluaisi nähdä minut toisen niehen kanssa ja katsella. WTF? Mies ei osannut selittää syytä tähän. Eli osaako joku sanoa mitä aisankannattaja siitä saa? Onko se joku homojuttu että voi tuijottaa toista miestä "heterona" vai mitä ihmettä??? En kyllä anna miehelle ennen kuin tää on pohjia myöten selvitetty.
Kommentit (22)
Oman kokemukseni pohjalta psykologia on monimutkainen.
Olen nuoresta asti ollut hyvin mustasukkainen: tunne on fyysinen ja voimakas kuin kipu. Masokistin tavoin saan siitä nautintoa. Jos salainen ihastukseni alkoi seurustella, en kääntänyt katsettani pois vaan halusin nähdä parin suutelevan välitunnilla. Kidutin itseäni katsomalla ja nautin siitä.
Myöhemmin teinien kolmiodraamoissa huomasin tuntevani vetoa aina ihastukseni lisäksi hänen toiseen vaihtoehtoonsa. Olisi niin nöyryyttävää, jos se jota vastaan kilpailen saisi lopulta myös minut!
Nyt olen ollut pitkään yhdessä miehen kanssa. Ihastuin häneen, koska hän iski lukiossa tyttöystäväni. Mies oli mielestäni kaikin tavoin vähemmän viehättävä kuin minä itse. Olen sosiaalisesti sujuva kaunotar, hän ruma autisti. Sen kaiken taistelun jälkeen häneen ihastuminen oli nolointa, mitä voisi tapahtua, joten se kiihotti. Lisäksi olin pitkään ollut lesbo ja sanonut etten tunne mitään vetoa miehiin. Mielestäni Tyttöni valitsi mielummin miehen vain, koska tällä oli kyrpä (ihana realistinen teinin maailmankuva). Mukana on siis vähemmyyden tunne ilman huonoa itsetuntoakin.
Suhteen aikana vasta olen löytänyt tälle ilmiölle nimen ja alkanut tutkia asiaa. Sitä myöden fantasiat ovat selkeämpiä.
Tässä siis naispuolisen kokemuksia siitä, mitä päässä oikein tapahtuu kun nuo fantasiat syntyvät.
Mulla on käänteinen aisurifantasia (cuckquean)! Eli siis mä katselisin kun mun mies panee toista naista. Plussaa jos ilman ehkäisyä ja vielä heittäis mällit sen vieraan naisen sisään. Sitten mä joutuisin "siivoamaan paikat". Ja voitte arvata, että paljon on tullut mietittyä, että mistä tämä outo fantasia on syntynyt. En ole keksinyt. Liittyy jotenkin alistumiseen ja siihen huonommuudentunteeseen, joka muhun on sisäänrakennettu.
Oikeassa elämässä en alkaisi tähän ja olen aika mustasukkainen luonne. Miehelle en ole puhunut mitään.