Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä pojalla pitää jo olla oma huone?

Vierailija
27.05.2014 |

Ettei enää käy sänky äidin ja iskän huoneessa tai edes jaettu huone veljen kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:07"]

Ihme pervoja liikenteessä, en ikinä laittaisi kahta eri sukupuolta olevaa yli 10-vuotiasta samaan huoneeseen. Miksi hankitte enemmän lapsia kuin teillä on asumiskustannusten puolesta varaa elättää?

Meillä kolme lasta, jokaisella ollut oma huone heti taaperosta asti.

[/quote]

Pitääkin muistaa näin saatanallisesti syyllistää omia vanhempia, kun on meidät tehnyt vaikka ei ollut omia huoneita meille kaikille vaan kaikki kolme oltiin samassa.

Vierailija
22/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pervoja liikenteessä, en ikinä laittaisi kahta eri sukupuolta olevaa yli 10-vuotiasta samaan huoneeseen. Miksi hankitte enemmän lapsia kuin teillä on asumiskustannusten puolesta varaa elättää?

[/quote]

Mikä sinun lapsuudessa meni pieleen, jos näet siinä jotain pervoa, kun sisarukset on samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

itse sain oman huoneen ollessani jo 4 v. Tietysti joskus tuli itku painajaisista ja vanhemmat läksi toisesta huoneesta hellittämään . Mutta suosittelen iäksi 4,5-5 v.!

Vierailija
24/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täh?! Mitä pervoa siinä nyt sitten on, jos sisarukset samassa huoneessa?! Sairasmielikuvistus sinulla.

Vierailija
25/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli isoveljen kanssa yhteinen huone ja olihan siitä vaikka kuinka paljon ongelmia, jos vaikka vain halusi olla rauhassa kaverin kanssa. Loppujen lopuksi ei meille kukaan kaveri mielellään tullutkaan kun veli oli aina kuuloetäisyydellä. Ja ihan oma lukunsa on sitten se kun tulee murrosikään, haluaisi vaihtaa vaatteet rauhassa, pitää kuukautisten alkaminen omana tietonaan, päiväkirjaa kirjoittaa rauhssa jne.

Vierailija
26/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisella pitäisi olla jo oma huone, viimeistään 10-vuotiaana. Lapsellakin pitäisi olla paikka jossa saa olla ihan rauhassa muilta. Huone voi olla pienikin, kunhan on oma.

Vierailija
27/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pervoja?? Mä oon aikuisiälläkin jakanut joskus esim. hotellihuoneen tutun miespuolisen kanssa, eikä siinä minusta mitään pervoa ole. Äitini oli muuten sisaruskatraansa kanssa reissussa pari vuotta sitten, ja oli veljensä kanssa samassa huoneessa viikon, voi apua miten pervoa!!

Enemmän tuo kommentti kertoo kirjoittajan pervoudesta, minusta ei ole ihan normaalia ajatella, että sisarusten välillä olisi jotain seksuaalista tai outoa muutenkaan, vaikka olisi samaa sukupuolta. Eikä edes eri sukupuolta olevien tuttavien välillä yleensä ole mitään "pervoa", sillä useimmilla ei ole tapana panna kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia, saatika edes kuvitella panevansa tai luulla kaikkien olevan saatavilla.

Vierailija
28/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja köyhää jos ei ole omia huoneita.

Oli normaalia asua yhden huoneen mökissä 10 ihmisen kanssa, mutta joskus 1940-luvulla.

Vierailija
29/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omiin huoneisiin siirtyminen tämän kesän operaatio, pojat 12v ja 11v.

Eivätpä ole tätä ennen edes hhalunneet eri huoneisiin eivätkä itse asiassa vieläkään hingu erilleen, mutta nyt se kuitenkin on tiedossa.

Vierailija
30/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sisarusten VÄLILLÄ mitään tarvitse ollakaan, mutta tuonikäisten seksuaalisuus herää jo muutenkin ja pitää tarjota yksityinen tila omaan kehoon ja itseensä tutustumiseen.

Tuskin on pojilla kiva siivota lakanoita märän unen jäljiltä kun sisko heräilee vieressä, miettikää nyt vähän. Saati sitten teinitytön vaihtaa vaatteita kun veli voi pamahtaa huoneeseen koska vaan.

Ja vaikka kaikki seksuaalinen jätettäisiin pois kuvioista niin kyllä tuon ikäinen jo tarvitsee omaa rauhaa ja tilaa jo ihan opiskelunkin vuoksi.

Vierailija
31/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakollista ole, mutta itse olen ainakin tosi kiitollinen siitä, että mulla on aina ollut oma huone. Nyt asun omassa asunnossa, mutta kyllä mä lapsena jo tykkäsin siitä ajatuksesta, että mulla on ns. "oma tila" johon veli ei saa tulla ilman lupaa kiusaamaan. Varsinkin jos lapsi on yhtään vetäytyvämpää sorttia niin huoneen jakaminen voi olla aikamoista hampaiden kiristelyä ja ahdistusta. Mutta ei se oma huone välttämättömyys ole, varsinkin jos on taloudellisesti tiukkaa niin ettei ole varaa asua huoneistossa jossa kaikille lapsille saadaan oma huone.

Vierailija
32/32 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:37"]

No ei sisarusten VÄLILLÄ mitään tarvitse ollakaan, mutta tuonikäisten seksuaalisuus herää jo muutenkin ja pitää tarjota yksityinen tila omaan kehoon ja itseensä tutustumiseen.

Tuskin on pojilla kiva siivota lakanoita märän unen jäljiltä kun sisko heräilee vieressä, miettikää nyt vähän. Saati sitten teinitytön vaihtaa vaatteita kun veli voi pamahtaa huoneeseen koska vaan.

Ja vaikka kaikki seksuaalinen jätettäisiin pois kuvioista niin kyllä tuon ikäinen jo tarvitsee omaa rauhaa ja tilaa jo ihan opiskelunkin vuoksi.

[/quote]

Perhana...mihin on maailma menny, kun jo kakaroitten elämä pyörii seksuaalisuuden ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi