Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat on ne jossa säästät pitkällä aikavälillä

Vierailija
27.05.2014 |

- siivousrätit huonoista vaatteista

- mehu tehdään tiivisteestä

- arkimix jogurtti 1kg purkki

- käsisaippua 2L kannu

- perunat kiehumaan täysillä 5min, sen jälkeen jälkilämmöllä, tunnissa valmista(kattilassa kansi päällä).

- pitkät hiukset , säästän leikkaus kuluissa

- käytettynä vaatteet, kirjat, astiat, huonekalut, kodintekstiilit jne.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:18"]Olen sen oppinut nuorena ,että kannattaa aina säästää. Aina ku on vähänkään mahdollisuus niin kandee siirtää säästötilille.

Kun siirtää säästötilille niin huomaa, että ei tee niin herkästi ostoksia...eli uusia verhoja, tauluja, sohvia ,vaatteita ihan mitä vaan josta haaveilee.

Ja mä myös siirrän s.pankin bonukset myös säästötilille.

Ja toi säästötili on siinäkin mielessä hyvä ,et jos vaikka pesukone tai auto hajoaa sieltä voi maksaa.

Suosittelen säästämään jo ihan pienissäkin asioissa. Kertyy ihan kivoja summia vuosien varrella mitä useammassa asiassa säästät.

[/quote]t.Ap

Vierailija
82/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen ystävä, vain hiukan paremmat tulot minulla, hän kännäilee.

Mutta ei toisaalta välitä vaatteista kovin paljon.  Joka ei juo eikä polta, säästyy sekin että saa kunnon vaatteet päälleen.  Yhden sadan euron erosta voi olla kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän ehkäisyssä.

Vierailija
84/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pitkä tukka, kampaamo 2 krt vuodessa, ei värjäystä. Luottokampaajani samaa mieltä että oma väri hyvä vaikka olen ehdottanut raitoja, ym

-käsisaippus kanisterissa. On muuten hajustamaton ! Tätö käytän usein suihkussakin.

- eniten säästöä tuo se, etten osta turhaan ruokaa, jota ei sitten käytetäkään.Isosta leipäpussista osa pakkaseen, tuoreenveroista.

- olen myös opetellut ostamaan vain tarpeeseen. Koululainen ei todellakaan tarvitse 10 pitkähihaista tai päiväkotilainen 15 legginsejä!!! Pyykkikone linkoaa niin kuivaksi, että vaatteet kuivuvat yön aikana

- kotiruoka säästää rahaa, kasvavat lapset syövät paljon

- suihkussa hana kiinni saippuoinnin ajaksi

-joskus Kyl pihistetään wc huuhteluvettä et pissataan peräkkäin ja huuhdellaan yhdellä vedolla :)

- vesilasit jätetään keittiönpöydälle ja juodaan päivän mittaan samasta eikä oteta aina uutta lasia

- helteellä vesikannu jääkaapissa ettei juoksuteta turhaan kylmää vettä

- tiskirätit kaupasta mutta ne pestään monta kertaa

- leikkaan talouspaperista lapsille pöytään servettitelineeseen sopivia suupyyhkeitä, puoliarkkikin on liian suuri ja paperia tuhlaantuu

- leivinpaperiarkit esim pullanpaistossa käytän useampaan kertaan

- lapsilla paljon kaverisynttäreitä, kortit tehdään aina itse

Vierailija
85/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulämmitys, ei lainoja, kaikki minkä voi tehdä itse, tehdään itse. Säästyy pitkä penni!

Vierailija
86/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:31"]Säästän ehkäisyssä.

[/quote]Selittäisitkö miten säästät?

Vierailija
87/91 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden ja ostosten suunnittelu niin ,että samalla reissulla hoidan kaikki hankinnat jne.

Otan eväät kotoa ja syön välillä autossa.Juon kahvit thermospullosta. Hessburgerit jne. käyn todella harvoin.

Opetan lapsilleni, että päivällä ei tarvitse pitää valoja päällä. Ja mehu tulee edullisemmaksi juoda lasista mitä grandista.

Vierailija
88/91 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden ja ostosten suunnittelu niin ,että samalla reissulla hoidan kaikki hankinnat jne.

Otan eväät kotoa ja syön välillä autossa.Juon kahvit thermospullosta. Hessburgerit jne. käyn todella harvoin.

Opetan lapsilleni, että päivällä ei tarvitse pitää valoja päällä. Ja mehu tulee edullisemmaksi juoda lasista mitä grandista.

Vierailija
89/91 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:31"]Säästän ehkäisyssä.

[/quote]Selittäisitkö miten säästät?

[/quote]

No mitäs kuvittelisit? En käytä.

Vierailija
90/91 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkarit ostan säästöpusissa.

Sienet yms. kevyet karkit ostan irtokarkkeina , suklaamunat monipakkauksessa.

Tuutit, tikkujäätelöt, munkit, pullat ostan

isommissa pusseissa.

Vierailija
91/91 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia ideoita kyllä, mutta ei kovin innostavia minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan