Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa miehen haluttomuus.

Vierailija
27.05.2014 |

Maksimissaan 2 kertaa kuussa saan häneltä seksiä ja sitäkin saan kerjätä. Varmasti sille riittäisi kerta puoleen vuoteen mutta kun itse haluaisin useamman kerran viikossa. En enää tiedä mitä tehdä kun kaikki seksikkäät alusvaatteet,viettelyt ja juttelut olen koittanut mutta sitä ei vaan kiinnosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puute tekee hulluksi. Pihtaaminen on ilkeää. Pihtaajan pitäisi sallia vieraissa käynti.

Vierailija
2/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä lukee täälläkin palstalla niistä puutteessa olevista miehistä jotka sanovat vaimolleen, että jos ei ala irtoamaan niin lähtee vieraisiin. Mitähän tapahtuisi jos nainen tekisi samoin? En ole koskaan semmoisesta tapauksesta kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Olen yrittänyt puhua, mutta eihän siitä mitään tule, kun toisen mitään ongelmaa ei olekaan.

Vierailija
4/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:32"]

Sama tilanne täällä. Olen yrittänyt puhua, mutta eihän siitä mitään tule, kun toisen mitään ongelmaa ei olekaan.

[/quote]

Lisätään nyt tähän vielä, että vieraisiin en ole silti menossa. Ei se ole mikään ratkaisu.

T: 4

Vierailija
5/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että sinulla on tästä lähtien seksiä kahdesti viikossa, olipa hän touhussa mukana tai ei. Jos vieraissa käynti ei kiinnosta, hanki nippu dildoja.

Vierailija
6/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:33"]

Ilmoita että sinulla on tästä lähtien seksiä kahdesti viikossa, olipa hän touhussa mukana tai ei. Jos vieraissa käynti ei kiinnosta, hanki nippu dildoja.

[/quote]

Tuostahan mies vain olisi tyytyväinen. Sitten hänen ainakaan ei tarvitsisi seksiä harrastaa. Ja mulle joku dildo ei ole sama asia kuin seksi rakkaan ihmisen kanssa.

Vierailija
7/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä masturboin useamman kerran viikossa kun ei tuo seksimäärä riitä mulle millään. Olisipa mulle joku pilleri joka veisi halut sellaista toivon joskus. En tajua mikä siinä niin vaikeaa on sanoa miksi ei halua?

Vierailija
8/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:39"]

[/quote]

Tuostahan mies vain olisi tyytyväinen. Sitten hänen ainakaan ei tarvitsisi seksiä harrastaa. Ja mulle joku dildo ei ole sama asia kuin seksi rakkaan ihmisen kanssa.

[/quote]

Joo ei dildo oikeaa seksiä korvaa. Onko teillä ollut monta vuotta haluttomuutta? meillä mennyt jatkuvasti huonompaan suuntaan ja nyt 2v aikana haluaa tai siis antaa seksiä sen 2 krt/kk sitä ennen taisi mennä 3v niin että seksiä oli n kerran viikossa.

Vierailija
9/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä mies halunnut viimeksi helmikuun alussa.

Viimevuonna taisi seksiä olla 4-5x, siinäkin saattaa olla liikaa.

Tällaista ollut niin kauan kuin muistan, vähintään 8v.

Vierailija
10/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:46"]

No, meillä mies halunnut viimeksi helmikuun alussa.

Viimevuonna taisi seksiä olla 4-5x, siinäkin saattaa olla liikaa.

Tällaista ollut niin kauan kuin muistan, vähintään 8v.

[/quote]

Kurja juttu. Onko teillä lapsia? meillä yksi lapsi 6v yhdessä oltu 8v.

Vierailija
11/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Lisätään nyt tähän vielä, että vieraisiin en ole silti menossa. Ei se ole mikään ratkaisu.

[/quote]

Ja täällä sama. Vieraisiin en mene. Olen itkenyt ja raivonnut ja puhunut hillitysti asiasta. No-can-do. Puutteessa elämäninen on p....stä.

Vierailija
12/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on meillä 2 murkkuikäistä lasta ja yhdessä oltu n.20v eli siitä asti kun olin 16v.

-10-

Vierailija
13/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:39"]

[/quote]

[/quote]

Joo ei dildo oikeaa seksiä korvaa. Onko teillä ollut monta vuotta haluttomuutta? meillä mennyt jatkuvasti huonompaan suuntaan ja nyt 2v aikana haluaa tai siis antaa seksiä sen 2 krt/kk sitä ennen taisi mennä 3v niin että seksiä oli n kerran viikossa.

[/quote]

Pari vuotta tätä on kestänyt. Mun aloitteesta tosiaan seksiä on noin 1-2 krt/kk. Tuota ennen seksiä oli 2-3 krt/viikko, joten aika iso ero. Itsetuntohan tässä kärsii, kun ei ole toisen mielestä sitten ilmeisesti haluttava. Ja ei, en ole lihonut tmv. viime vuosien aikana.

Vierailija
14/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä ei pysty naimaan sinua kuin kännissä tai pahimmassa puutteessa, syy löytyy itsestä. Se on pienestä kii. Panohalut on se primäärein emotionaalinen ilmapuntari. Tuo oman muijan velvoitepano on monista äijistä aika kova paikka. Ja jos lisää taakkaa niin aina pahemmaksi menee.

Vierailija
15/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä miten voisi vuosia naida yhden ja saman ihmisen kanssa. Mahoton tilanne.

Vierailija
16/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tilanne. Koita saada mies lääkäriin, josko olisi hormooneista kiinni. Onko muutoin haluton, väsynyt?

Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuti samoja vaivoja.