TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Mitä näet tulevaisuuteni (lähi ja kauko)? Hyvää/huonoa? Entä terveys? Kuinka miesasiat menee? Tarkennuksena: olen kiinnostunut itseäni 7 vuotta vanhemmasta miehestä, mutta emme tunne juurikaan. Miten kesä sujuu menojen ja muiden asioiden suhteen? Kiitos jo etukäteen vastauksesta :)
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan myös AINA kysyä neuvoa ja apua yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆
Jatkossa laitan aina tämän merkin ☆ vastaukseni loppuun. Karsin näin jonkin verran vääriä tietäjä-vastauksia, koska merkkiä ei saa aivan kaikilla laitteilla tehtyä.
TIETÄJÄ
☆
Tuleekohan käymään tällä viikolla luonani, kuten lupasi?
Onko nykyiseni se mies, jonka kanssa menen naimisiin ja elän loppuelämäni?
Kannattaako minun erota aviomiehestäni? Löydänkö koskaan uutta parisuhdetta, miten lapsemme käy?
- iittaliisa
Saammeko kesällä omakotitalotontin?
Mietityttää eräs mies, mitä hän minusta ajattelee/haluaa ja miltä tulevaisuutemme näyttää? Miltä tämä kesä näyttää minulle yleisesti? Kiitos tietäjä!
Tuleeko parisuhteemme olemaan onnellinen elämän loppuun asti? Miten jaksan miehen lapsia? Miten mies jaksaa minun lapsiani? Millainen tulee olemaan rahallinen tilanteemme?
Tuleeko työtilanteeseeni mitään muutosta tulevana syksynä? Löydänkö itselleni sitä oikeaa? Näkyykö mitään muutoksia asumiseen liittyen?
Kiitos vastauksestasi.
Onko heillä suhde? Olenko hänelle jo mennyttä elämää? Miksi en pääse yli?
Miten käy avioliittomme? Ja miksi niin?
Minna
Näetkö minulla muutoksia työasioissa? Onko minulla tulevaisuudessa lapsia? Aviomiestä?
Liikunko kohti oikeaa suuntaa? Löydänkö koskaan rakkautta?
Minkä väriset hiukset minulla on?
Arvaa mikä on mun poikaystävän nimi?
Jatkan numerosta 184, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆