Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyviä hotelleja Gdanskissa!

Vierailija
26.05.2014 |

Kokemuksia voi kertoa huonoistakin! :D Kiitos.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Grand Cru oli tasoonsa nähden edullinen. Hyvä aamiainen ja netti.

Vierailija
2/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista missä oltiin, mutta tärkeintä on katsoa, että on "oikealla puolella" kaupunkia. Ihan ok makohde, vanhakaupunki oli kaunis. Muista maistaa pierogeja ua mukavaa matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novotel, moderni ja siisti, aamiainen kuin kuninkaallisille, hinta suht. edullinen. Sijainti hyvä. Suosittelen.

Vierailija
4/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa oikealla puolella?

Vierailija
5/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 07:16"]

Novotel, moderni ja siisti, aamiainen kuin kuninkaallisille, hinta suht. edullinen. Sijainti hyvä. Suosittelen.

[/quote]

Siis hotelli oli ihan ok, aamiainen ihan tavallinen hotelliaamainen. Mulla oli lisäksi maalaispekonia (karvoja vielä kyljessä), huoneet haisi vanhalle tupakalle, sijainti ei ollut paras mahdollinen, ikkunoista huonot näkymät.

Vierailija
6/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hotelli vanhasta kaupungista, esim. Hollan House residence ja huone kävelykadulle. Luksusta saa vastapäisestä Radissonista. Hotel Hansa laadukas ja kaunis näköala kanavaan.

Vierailija
7/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varsinainen hotelli, mutta kerran yövyttiin Luxury Apartments - huoneistossa. Hinta oli alta kuuskymppiä yöltä, sillä saatiin n. 40 neliön hulppea vastavalmistunut kerrostalohuoneisto 10 neliön parvekkeella. Sijaintikin hyvä.

Vierailija
8/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilton. Turvallinen (vartijat kierteli käytävillä yöllä), mahtava aamiainen, supersiisti, henkilökunta osaa englantia, ihanalla paikalla. Eikä mitenkään megakallis. 

Olimme kerran 8:n mainitsemassa luxury apartmentsissa. Meitä yöpyi huoneistossa neljä, kaikki petivaatteet ja pyyhkeet oli varattu vain kolmelle. 

Vierailija
9/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandic Gdansk. Erinomainen hinta-laatusuhde ja loistava sijainti päärautatieasemaa vastapäätä. Olen itse hotellityöntekijänä erittäin kriittinen hotellivieras. Gdanskin Scandicissa nukuin elämäni parhaimmat yöunet. Miinusta vain siitä, että aamiainen ei kuulu huoneen hintaan ja on kallis erikseen ostettuna, mutta aamiaisbuffet kylläkin on erittäin runsas ja kun aamulla vetäs kunnon satsit siellä ni nälkä iski vasta illalla.

Vierailija
12/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut selata nettiä paljon, muttei oikein ole tullut selväksi mikä alue olisi shoppailu/ruokailu turistin kannalta järkevin?

Vierailija
13/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä haluat shoppaila.

Vierailija
14/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asua vanhassa kaupungissa, se on ainoa oleskelun arvoinen paikka. Siellä on kivat ruokaravintolat ja terassit. Taksilla sitten ajelette ostososkeskus Galeria Baltycaan, missä saa kulumaan koko päivän. Toinen päivä menee outletkeskus Fashion House Groupissa, siinä lentokentälle menevän moottoritien varrella. 

Vierailija
17/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laittakaa vielä tennissukat ja sandaalit..

Vierailija
18/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:54"]Joo laittakaa vielä tennissukat ja sandaalit..

[/quote] mikähän aivopieru tämä oli

Vierailija
19/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolne Miasto! Halpaan hintaansa nähden hyvä, siisti hotelli erittäin hyvällä paikalla! Monet tutut jo käyneet mun suosituksesta, ja kaikki tykänneet:)!

Vierailija
20/38 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää myös samalla reissulla Gdyniassa. Siellä ovat halvemmat hinnat kuin Gdanskissa. Erityisesti meripihkakorut kannattaa ostaa Gdyniasta.

Gdynian torilta löytyy vaikka mitä edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi