Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset tapaamiset jos ex ryyppää rankasti?

Vierailija
26.05.2014 |

Hän hoitaa kyllä työnsä, mutta muuten ryyppää rankasti sammumiseen asti ja sopivan tilaisuuden tullen juo putkeen. Tiedän, että lapsen läsnäolo ei estä juomista. Naisystävä on samanlainen renttu, vaikka työssä hänkin. Olen rajoittanut tapaamiset päivävierailuihin, koska en luota noihin ihmisiin. Lapsemme on kuitenkin vasta 3-vuotias. Isä ei ole kyllä vaatinutkaan enempiä vierailuja. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettei isä vaadi enempää vierailuja! Minulla samanlainen tilanne paitsi että isä vaatii lasta mahd paljon itselleen. Arvaa vaan pelottaako!!

Eikä lastenvalvoja voi tehdä mitään koska ei ole näyttöä että isä olisi hoitanut lasta selkeästi humalassa. Mies jopa kärysi törkyratista vähän aikaa sitten! (onneksi lapsi ei ollut silloin kyydissä)

Vierailija
2/3 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2! Onneksi lastenvalvoja ei voi noista tapaamisista päättääkkään. Miehen pitää hakea ratkaisua käräjäoikeudelta, ja siinä vierähtää tovi. Rahaa palaa myös sen verran, että juoppo perusjamppa ei siihen ryhdy. Ole rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lastenvalvoja voi päättää viikko-viikko systeemistä, ellen itse lähde käräjille asian takia! Exä ei pysty ikinä olemaan viikkoa juomatta (vaikkakin väittää toista, mutta minä seurasin sitä touhua 7 vuotta ennenkuin lähdin joten tiedän, mutta milläs todistan??)

- 2 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi