Yliopistoiskuista syytetty nainen oli yksinäinen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288693719552.html
"- Jos elämäni olisi mennyt sillä tavalla, että olisi ollut jotakin säännöllistä mielekästä tekemistä, opiskelupaikka tai ystäviä, olisin välittömästi sanonut (syytetylle miehelle), että en tässä mukana ole, nainen sanoi viestittelystään toisen syytetyn kanssa.
Hän kertoi syrjäytyneensä sosiaalisesti täysin. Ennen kuin syytetty mies vieraili hänen luonaan viime tammikuussa, niin edellisen kerran hänellä oli käynyt joku vieras kylässä seitsemän vuotta sitten lukioaikaan."
Kauheaa, tunnistin tästä itseni. Olen samanikäinen tuon naisen kanssa (24-vuotias) ja elän myös täysin yksin. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä suhteita perheeseeni. Minunkin kohtaloni olisit käytännössä voinut olla tuo :(
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:13"]
Onko ap ollut aina nainen, löytyykö jalkovälistä naisen tavarat ja kurkusta naisen ääni? Sillä vain, että jotain erojakin tähän otsikoihin nousseeseen voi löytyä.
[/quote]
Olenkohan jotenkin yksinkertainen, kun en tajua tätä viestiä? Voisitko tarkentaa, mitä oikein tarkoitat?
[/quote]
Siis tuo nainen on TS-nainen. Syntymässä saatu pariton hetun loppuosa, edelleen videolta kuultuna miehen ääni, luultavasti miehen vehkeet. Ilmeisesti kuitenkin muutoksen byrokratiassa läpi vienyt, koska media puhuu naisesta. Onhan siinä jo kourallinen lisäsyitä syrjääntyä jos sellaiseen on vielä muutenkin altis.
Saa nähdä uskaltaako SETA ottaa tähän keissiin mitään kantaa ja jos uskaltaa, milloin. Syytä ja tilaisuus olisi nyt.
Mistä tiedät, että on transsukupuolinen ja mistä olet kuullut hänen puhettaan?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:17"]
[/quote]
Ääni videolla: http://yle.fi/uutiset/yliopistoiskun_oikeudenkaynti_alkoi_natsitervehdyksella__video/7262569
TS-tieto:
Nainen oli vaihtanut tai ainakin halunnut korjata sukupuoltaan äskettäin ja tämäkin synnytti kaunaa. Esitutkinta-aineiston mukaan nainen halusi kostaa häntä sortaneille. Tähän joukkoon kuului henkilöitä, jotka eivät hyväksyneet transsukupuolisuutta.
Surullinen kohtalo tuolla naisella, itse tiedän miltä hänestä tuntuu..
Elämä on suuri lahja. Eläkäämme täysillä.
Surulliseksi tämä sai minutkin. Muiden tappaminen on raukkamaista tottakai ja edes sen suunnittelu pistää vihaksi, mutta silti surettaa millaisia kohtaloita ihmisillä on. Seitsemään vuoteen ei ketään vieraita, kyllä siellä paljon pahaa oloa täytyy olla taustalla, että tähän lähtivät. Ja sekin, että olivatko edes oikeasti tosissaan, vai halusivatko vain pitää kiinni siitä ainoasta ihmissuhteesta? Tuo transu-juttu vielä päälle, ei ole helppoa ollut. Missähän hänen vanhempansa menevät, ovatkohan yhteyksissä?
Syytetty ja asianajaja näyttävät kyllä videolla ihan joltain hulttiolapselta ja äidiltä... Asianajajan ilmekin tuon tervehdyksen takia on just niin sellanen "älä nyt jumalauta viitti" :D
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:13"]
Onko ap ollut aina nainen, löytyykö jalkovälistä naisen tavarat ja kurkusta naisen ääni? Sillä vain, että jotain erojakin tähän otsikoihin nousseeseen voi löytyä.
[/quote]
Olenkohan jotenkin yksinkertainen, kun en tajua tätä viestiä? Voisitko tarkentaa, mitä oikein tarkoitat?
[/quote]
Siis tuo nainen on TS-nainen. Syntymässä saatu pariton hetun loppuosa, edelleen videolta kuultuna miehen ääni, luultavasti miehen vehkeet. Ilmeisesti kuitenkin muutoksen byrokratiassa läpi vienyt, koska media puhuu naisesta. Onhan siinä jo kourallinen lisäsyitä syrjääntyä jos sellaiseen on vielä muutenkin altis.
Saa nähdä uskaltaako SETA ottaa tähän keissiin mitään kantaa ja jos uskaltaa, milloin. Syytä ja tilaisuus olisi nyt.
[/quote]Miten paritn hetun loppuosa liittyy tähän? Mullakin on, ja olen kyllä ihan biologiseksi naiseksi syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:25"]
Kauheaa, tunnistin tästä itseni. Olen samanikäinen tuon naisen kanssa (24-vuotias) ja elän myös täysin yksin. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä suhteita perheeseeni. Minunkin kohtaloni olisit käytännössä voinut olla tuo :(
[/quote]
Laita paljastavat vaatteet päälle ja lähde baariin. Et ole yksin enää puolenyön jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:30"]
Miten paritn hetun loppuosa liittyy tähän? Mullakin on, ja olen kyllä ihan biologiseksi naiseksi syntynyt.
[/quote]
Sekoittanet loppuosan ja tarkistemerkin. Loppuosa (3 merkkiä pitkä luku) on miehillä pariton ja naisilla parillinen. Tarkistemerkki eli se viimeinen merkki (kirjain tai numero) lasketaan omalla kaavallaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:34"]
Miten paritn hetun loppuosa liittyy tähän? Mullakin on, ja olen kyllä ihan biologiseksi naiseksi syntynyt.
[/quote]
Sekoittanet loppuosan ja tarkistemerkin. Loppuosa (3 merkkiä pitkä luku) on miehillä pariton ja naisilla parillinen. Tarkistemerkki eli se viimeinen merkki (kirjain tai numero) lasketaan omalla kaavallaan.
[/quote]No niin sekoitinkin. Kiitos selvennyksestä.
[/quote]
Laita paljastavat vaatteet päälle ja lähde baariin. Et ole yksin enää puolenyön jälkeen.
[/quote]
Yksinäinen voi olla vaikka joku käyttäis sua runkkualustana. Ihan helvetin yksinäinen. Vähän eri juttu sellainen yksinäisyys kuin se että sä et saa pillua vaan olemalla olemassa. Turha tosin sulle selittää kun sulla ei ole sitä tunne-elämää. Kyllähän vajavaisiakin käy sääliksi, siihen asti kun alkavat listiä porukkaa.
[/quote]
[/quote]Ja miehen (jos niin ruma ettei baarista irtoa edes 30 vuotta vanhemmalta juopolta) kannattaa käydä tyhjentämässä pussit maksullisella ja lopettaa yksinäisyydestä vikiseminen. Ihan oma valinta se on.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:46"]
[/quote]
[/quote]
Yksinäinen voi olla vaikka joku käyttäis sua runkkualustana. Ihan helvetin yksinäinen. Vähän eri juttu sellainen yksinäisyys kuin se että sä et saa pillua vaan olemalla olemassa. Turha tosin sulle selittää kun sulla ei ole sitä tunne-elämää. Kyllähän vajavaisiakin käy sääliksi, siihen asti kun alkavat listiä porukkaa.
[/quote]
Saat poikaystävän ja voit hengailla sen kanssa ja pääset mukaan äijän kaveripiireihin. Eikö se poista yksinäisyyttä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote]Ja miehen (jos niin ruma ettei baarista irtoa edes 30 vuotta vanhemmalta juopolta) kannattaa käydä tyhjentämässä pussit maksullisella ja lopettaa yksinäisyydestä vikiseminen. Ihan oma valinta se on.
[/quote]
Samaa mieltä. Jos naiset vielä lopettaisivat maksullisten vastustamisen, niin maailma olisi parempi paikka. Seksuaalinen turhautuminen ei saisi ketään tarttumaan aseisiin. Maksuttomille naisillehan tämä olisi ilmainen lounas, koska ei tässä ketään oltaisi pakottamassa antamaan kenellekään. Mutta ei, silti se ei käy.
Ap tämä ei ollut nyt SINUN ketjusi jossa puhutaan sinusta. Itsekeskeinen olet, ei ihmekään että yksin.
On kuitenkin eri asia olla yksinäinen ujouttaan kuin tämä ihminen joka selvästi syytti muita yksinäisyydestään, opiskelukaan ei onnistunut koska toisissa on vika ja netissäkin kaikki olivat häntä vastaan jne. Ja jotenkin vielä näkee kostamisen viattomille opiskelijoille oikeutettuna koska on itse käsinyt niin paljon. Valiettavasti kuulostaa siltä ettei tuolla asenteella ja luonteella seuraa löydy, pitäisi kyetä olemaan kiinnostunut muista ihmisistä ja tuntemaan empatiaa muitakin ihmisiä kohtaan että voi tutustua ja olla aidosti vuorovaikutuksessa :/
Onneks nuo kaksi reppanaa pääsevät nyt hoitoon, toivottavasti ovat suljetulla loppu ikänsä.
Minusta ihmisessä on jotain pahasti vialla jos ei ole edes yhtä ystävää jota ei tapaa EDES kerran kuussa..
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:17"]
[/quote]
Ääni videolla:
TS-tieto:
Nainen oli vaihtanut tai ainakin halunnut korjata sukupuoltaan äskettäin ja tämäkin synnytti kaunaa. Esitutkinta-aineiston mukaan nainen halusi kostaa häntä sortaneille. Tähän joukkoon kuului henkilöitä, jotka eivät hyväksyneet transsukupuolisuutta.
[/quote]
Lääkäri ei antanut lupaa vaihtaa vehkeitä. "Kokee olevansa nainen".
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:47"]
Voi naislassukkaa. Harmi ettei naiselle voi tehdä seksuaalista palvelusta eikä parisuhdeonnea.
-Mies 29v-
[/quote]
Sä käsität asiat aina ihan perseelleen. Ei yksinäisyys tee kenestäkään lassukkaa. Se että usoo laasasen oppeihin ja vihaa naisia syvästi ja katkerasti on laasaslainen rassukka eli lassukka. Kyllä, lassukat ovat kaikki syrjäytyneitä, mutta kaikki syrjäytyneet eivät ole lassukoita. Turhaan mä tätä edes selostan, sulla on ollut sellainen maaninen vihavimma päällä tällä palstalla viimeiset pari päivää että tulet tästäkin ynisemään paskaa asian vierestä.