"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Lautapelien pelaaminen, joissa tarvitsee opetella jotkut monimutkaiset uudet säännöt.
Joudun ihan tarpeeksi töissä käyttämään päivittäin aivoja, joten joulupyhinä miehen veljen perheen tuomat englanninkieliset, uudet älylautapelit ei kiinnosta pask*akaan ja vaikka yritän aina kieltäytyä. tule sinäkin!!!. Vielä kun ne aloitetaan aina YÖLLÄ klo 21.00 ->
Perus Aliakset, Kimblet, Huojuva Torni yms on vallan mainioita.
Kilpailu ylipäätään. Mulla on varmaan jotkut lapsuudentraumat, mutta en vaan ole kilpailuhenkinen! Ja se vähäinenkin kilpailuhenkisyys katoaa, kun aikuiset ihmiset höyryää sata lasissa ja jalkapallossa tyrkkää niin kovaa, että meinaan oikeasti satuttaa itseni. Siksi yksilölajit on aina ollut oma juttu! Ja toki leikkimieliset kilpailut on ok, mutta tapelkoot aikuiset ihmiset keskenään. 😅
Kahvin kanssa pulla tai kahvileipä. En osaa syödä kahvin kanssa mitään, enkä edes syö pullaa. Enkä kaipaa sen kanssa mitään. Kahvi yksin mustana on parasta mitä tiedän!
Petankin yms. ha-ha-hauskojen pihapelien pelaaminen. Näin vanhuksena minun kuuluisi aina olla innoissani niistä. Onneksi niitä ei pelattu lapsuudessani. Polttopallo, kuka pelkää xxxxxx miestä, peili, valokuvaaja, ynnä muut olivat hauskoja. Pakotettu pesäpallon pelaaminen kovine palloineen ei ollut.
Ei kahvileipää kiitos kirjoitti:
Lautapelien pelaaminen, joissa tarvitsee opetella jotkut monimutkaiset uudet säännöt.
Joudun ihan tarpeeksi töissä käyttämään päivittäin aivoja, joten joulupyhinä miehen veljen perheen tuomat englanninkieliset, uudet älylautapelit ei kiinnosta pask*akaan ja vaikka yritän aina kieltäytyä. tule sinäkin!!!. Vielä kun ne aloitetaan aina YÖLLÄ klo 21.00 ->
Perus Aliakset, Kimblet, Huojuva Torni yms on vallan mainioita.Kilpailu ylipäätään. Mulla on varmaan jotkut lapsuudentraumat, mutta en vaan ole kilpailuhenkinen! Ja se vähäinenkin kilpailuhenkisyys katoaa, kun aikuiset ihmiset höyryää sata lasissa ja jalkapallossa tyrkkää niin kovaa, että meinaan oikeasti satuttaa itseni. Siksi yksilölajit on aina ollut oma juttu! Ja toki leikkimieliset kilpailut on ok, mutta tapelkoot aikuiset ihmiset keskenään. 😅
Kahvin kanssa pulla tai kahvileipä. En osaa syödä kahvin kanssa mitään, enkä edes syö pullaa. Enkä kaipaa sen kanssa mitään. Kahvi yksin mustana on parasta mitä tiedän!
Lautapeleistä olen kanssasi ihan samaa mieltä. En osaa pelata korttiakaan, kun ei yhtään kiinnosta ne säännöt ja kuka siinä nyt voittaa. Kun lapsi oli pieni, olin pakotettu pelaamaan lautapelejäkin, ja Kimbleä, ärsyttävä-äänistä, ja mitä niitä nyt olikaan. Makasin yleensä lattialla ja yritin näyttää innokkaalta lapsen mieliksi. Hänestä tulikin sitten kova pelaamaan kaikenlaisia pelejä, roolipelejä pelasivat kavereidensa kanssa vielä melko vanhoina "ukkoina".
Miten ihmiset jäävät koukkuun kitkerään juomaan, kahviin. Haiseekin kuvottavalle.
Lätkän ja futiksen kattominen kylässä ollessa koska isäntäväki sattuu olemaan lätkä/futisfanaatikkoja. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
Häät! Samat typerät leikit niissä tai vastakohtana kuollettavan oloinen hautajaistunnelma. Hirveä homma järjestelyissä, rahaa palaa. Teennäistä juttelua vieraitten kanssa. Ainoa hyvä puoli on että saattaa hyvällä tuurilla olla hyvää ruokaa. Toivon aina että oisi mahdollisimman iso paikka ja voi mennä ulos pois tungoksesta.
Uusivuosi, Vappu ja Juhannus. Tästä tulee paras _____ ikinä! Ja sitten on joko paska sää tai kaikki tuttavat ovat varattuina ja kökötät puolison kanssa kahdestaan.
Myös polttarit on perseestä. Kompromisseilla täytetty päivä/päivät, josta ehkä ainoastaan morsian pitää.
Kaikenlaiset kissanristiäiset. Sen sijaan että ihmiset tapaisivat toisiaan sen takia että nautitaan toistensa seurasta ja tehdään kivoja asioita yhdessä niin tavataankin kaavamaisen pullansyönnin merkeissä ja sen takia että on taas se päivä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Palju. Miehen vanhempien mökillä vieraillessa aina lämmittävät paljun ja koittavat kutsua sinne lilluttelemaan. Olen koittanut sanoa kohteliaasti, etten oikein pidä (siis oikeasti inhoan) paljusta, mutta ei mene perille. Ahdistaa aina kieltäytyä, kun en haluaisi olla epäkohtelias.
Sinä saat päättää paljuilusta itse. Kukaan ei päätä sitä sinun puolesta. Jo on kummallista porukkaa siellä seurana. Inhoan mennä samaan veteen, missä liottavat hanureitaan.
Saunaillat työkavereiden kesken tai ylipäätään kenenkään kanssa. Saunon mieluten yksin. Jos menen juhliin, laitan hiukset ja meikkaan. En halua mennä saunaan tärvelemään koko lookia.
Shoppailu. Usein odotetaan mun tykkäävän siitä, koska olen nainen.
Veljen vaimo esim. on sellainen, että ehdottaa, että "lähdetään ostoksille ja tekemään tyttöjen juttuja, kun kerrannkin on aikaa... Kun ei veljeäsi kiinnosta lähteä".
No ei vttu minuakaan!
Vierailija kirjoitti:
Saunaillat työkavereiden kesken tai ylipäätään kenenkään kanssa. Saunon mieluten yksin. Jos menen juhliin, laitan hiukset ja meikkaan. En halua mennä saunaan tärvelemään koko lookia.
Olen myös varmaan epätyypillinen suomalainen, käyn mieluiten yksin/puolison kanssa saunassa. Jos muiden kanssa, niin mielellään uikkarit päällä, sukupuolesta riippumatta. Työkaverit ovat itselleni niin vieraita että en haluaisi olla heidän kanssaan alasti.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit ovat itselleni niin vieraita että en haluaisi olla heidän kanssaan alasti.
Siellähän sitä tutustuu. Voi vaikka pestä toinen toisensa selät.
Vaput, uudetvuodet ja muut pakkohauskat juhlat. Kaikki työpaikan "vapaamuotoiset" menot. Lautapelit.
Varmaan sanottu monesti, mutta kahvin, pullan, kakun yms. tuputtaminen työpaikalla, ja kaikki työpaikan riennot ylipäätään. Hyi helveetin perkele.