Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
1101/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Saunominen muuten kuin yksin

- Mökkeily, jos mökissä ei mitään mukavuuksia

- Luonnonvesissä uiminen

- Yökyläily

- Helteellä mikään tekeminen, varsinkaan kuumalla hiekkarannalla olo

- Kesäteatterissa hyttysten syötävänä oleminen

- Lomareissut muiden kuin oman perheen kanssa

- Kohteliaisuussukuloiminen (häät, pyöreät synttärit jne.)

- Ylipäänsä kaikki edes yli yön saati monen päivän kestävät kokoontumiset tuttujen/puolituttujen/ystävien kanssa

Vierailija
1102/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä sinkkukaverin kanssa baariin kun olet itse varattu. Toinen etsii seuraa ja itseä ahdistaa. Tai edes lähteä baariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä perhettäni moikkaamaan toiseen kaupunkiin. Asuvat siis 1,5 h ajomatkan päässä. Vanhempani ovat eronnet joten käytävä aina kahdessa eri paikassa joten menee koko päivä. Koirakin otettava mukaan kun ei sitä voi jättää kotiinkaan päiväksi. Ja siis ovat rakkaita ja näen heitä mielelläni mutta rasittaa olla se jota pyydetään käymään heillä, kävisivät itse useammin kylässä täällä.

Vierailija
1104/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käynti

Aikuisten piirileikki jossa leikitään rikkinäistä puhelinta(menin vessaan piiloon)

Ulkona oleminen

Bussiin meno

Vierailija
1105/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams puhelut kun kamera on päällä.

Itsensä esittely ja kerro vähän jotakin itsestäsi kun on joku uusi tyyppi kokouksessa mukana.

Vierailija
1106/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa yöpyminen. Perushotelleissa usein liian ohuet peitot ja huonot sängyt kotiin verrattuna, aamiainen liian aikaisin viikonloppurytmiini nähden, ei hyvää kahvia jne.

Vierailija
1107/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mainittu sataan kertaan ne mökkeilyt ja sukuloinnit, tajusin jo, että osa jengistä ei niistä tykkää. Mutta sitä oikeaa inhokkia, mitä kaikki naiset muka "rakastaa", en olekaan vielä bongannut. Eli mä vihaan:

-Shoppailua!

Shoppailustahan liikkuu sellanen uskomus et naiset rakastaa sitä. Mitä rakastettavaa siinä on? Kuljeskelet eestaas ostoskeskuksen sisällä, tulee hiki takki päällä, sovitat vaatteita; kaikki on vääränlaisia. Ohoh löytykö joku sopiva vaate? No se on sairaan kallis, ei oo varaa. Tulee tuska, tulee turhautuminen, tulee nälkä, tuntuu että päivä menee hukkaan. Kotona huomaat että olet paitsi vittuuntunut, myös ostanut jotain tyhmää ja turhaa. Vituttaa lisää. Kuka hullu rakastaa shoppailua? Toi on varmaan vaan miesten levittämä urbaanilegenda et naiset tuota rakastaa.

Vierailija
1108/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletys, naisten saunaillat joista pitäisi vielä lähteä baariin, porukalla saunominen, polttarit.

Vierailija
1109/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lenkkeilyä. Siis sitä tylsää "lähde lenkille" -tyyppistä lenkkeilyä. Mikään ei ole tylsempää kuin kävellä reippaasti tasaiseen tahtiin 5km. Ihan ykkösinhokkini. 

Vierailija
1110/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmätyöt ja "yhdessä tekeminen ja miettiminen" töissä.

Pariskuntien yhteinen ajanvietto, miehen kavereiden kanssa hengailu tai heihin tutustuminen. Toki pakolliset synttärit ym. voin sietää mutta ei mitään mökkiviikonloppuja.

Mikään mitä yritetään oikeuttaa sillä, että onhan se nyt parempaa kuin maata sohvalla:D. Ei ole.

Raa'an rehellinen kommentti. Erityisesti viimeinen kohta. Kiitokset! Tästä tuli hyvä mieli. Samaistun. : )

Vierailija
1111/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen kanssa ajan vietto.

Vierailija
1112/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira ja inhottaa kun pitäisi joka koiraa moikata lenkillä. En oikein jaksa mölistä kovin monen kanssa tyhjiä. Muutama ok.

Vierailija
1113/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mainittu sataan kertaan ne mökkeilyt ja sukuloinnit, tajusin jo, että osa jengistä ei niistä tykkää. Mutta sitä oikeaa inhokkia, mitä kaikki naiset muka "rakastaa", en olekaan vielä bongannut. Eli mä vihaan:

-Shoppailua!

Shoppailustahan liikkuu sellanen uskomus et naiset rakastaa sitä. Mitä rakastettavaa siinä on? Kuljeskelet eestaas ostoskeskuksen sisällä, tulee hiki takki päällä, sovitat vaatteita; kaikki on vääränlaisia. Ohoh löytykö joku sopiva vaate? No se on sairaan kallis, ei oo varaa. Tulee tuska, tulee turhautuminen, tulee nälkä, tuntuu että päivä menee hukkaan. Kotona huomaat että olet paitsi vittuuntunut, myös ostanut jotain tyhmää ja turhaa. Vituttaa lisää. Kuka hullu rakastaa shoppailua? Toi on varmaan vaan miesten levittämä urbaanilegenda et naiset tuota rakastaa.

Minä olen pienestä asti rakastanut shoppailua. 

Uusien vaatteiden (miksi muidenkin kiinnostavien juttujen) katselu ja hyvien löytöjen tekeminen on omalle mielelleni parasta dopamiinia! :) Viihdyn tuntitolkulla pyörimässä milloin isommassa ostoskeskuksessa, milloin kaupungilla. Välillä käyn syömässä tai juomassa jotain, sitten jatkuu. Olen isokokoinen nainen, mutta jostain syystä jaksan olla hienosti jalkojeni päällä 6-7h shoppaillessa, viimeksi lähdin kotoa yhdeksältä ja palasin viideltä...hauskaa oli! 

Joo, rahaa kuluu, mutta en osta mitään budjettini yläpuolella olevaa. Voin katsella ja ihailla, ottaa kuvankin- mutta en osta. 

Vierailija
1114/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit suomessa, yhtä jonotusta.

Vierailija
1115/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smalltalk.

Vierailija
1116/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Saunominen muuten kuin yksin

- Mökkeily, jos mökissä ei mitään mukavuuksia

- Luonnonvesissä uiminen

- Yökyläily

- Helteellä mikään tekeminen, varsinkaan kuumalla hiekkarannalla olo

- Kesäteatterissa hyttysten syötävänä oleminen

- Lomareissut muiden kuin oman perheen kanssa

- Kohteliaisuussukuloiminen (häät, pyöreät synttärit jne.)

- Ylipäänsä kaikki edes yli yön saati monen päivän kestävät kokoontumiset tuttujen/puolituttujen/ystävien kanssa

Muuten samaa mieltä mutta luonnonvesissä uiminen on ihan parasta ajanvietettä kunhan on tarpeeksi lämmintä ja vesi kirkasta.

1117/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juhlat, joulu pahin. Viime vuosina en ole sitä enää juhlinutkaan.

1118/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Kaivarissa. Hyi helvete!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1119/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulihätä vieraisilla, on noloa päästää varpusparvi rutinalla pyttyyn.

En käynyt skolessa ikinä vessassa, vieraisilla se on jäätävää, tai töissäkin.

Vierailija
1120/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira ja inhottaa kun pitäisi joka koiraa moikata lenkillä. En oikein jaksa mölistä kovin monen kanssa tyhjiä. Muutama ok.

Itsellä ei ole tuota ongelmaa, vain harvaa voi moikata, kun testosteronimyrskyssä elävä uros voi kunnialla ja kauniisti moikata vain tuttuja naapureita tai tyttökoiria. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi