Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
1121/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit ja babyshowerit. Usein tekohauskaa touhua, josta pääasia on saada instakelpoisia kuvia.

Vierailija
1122/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira ja inhottaa kun pitäisi joka koiraa moikata lenkillä. En oikein jaksa mölistä kovin monen kanssa tyhjiä. Muutama ok.

Koirat vaan itse, (jos ei oo kovin aggressiivista sorttia) rakastaa moikata joka ikisen vastaantulevan koiran, ja oikeestaan niiden pitäs antaakin, vaikka itelle voi olla vähän rasittavaa.

Säälittää ne koirat joiden omistajat tempoo hulluna hihnasta, eikä anna sen yksinäisen koiran yhtään seurustella toisten koirien kanssa, vaikka se itkee ja vinkuu toisten koirien perään.

Niin monen ei pitäis ikinä ottaa koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, mutta suuseksin ottavana osapuolena monesti tylsää, olen mielunmin antavana osapuolena. Ylipäätänsäkin voisin hyvin vain täyttää naisen toiveita ja tyydyttää naista, saan nautinnon siitä. ei tarvitse olla penetraatiota edes. Menee monesti sitten "vain pitkäksi jyystöksi" itse naiminen. Harva nainen jaksaa olla jyystettävänä yli puoli tuntia putkeen.

Vierailija
1124/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen lasten kanssa touhuaminen. En vain jaksa sitä varsinkaan aivan pienten kanssa, koska aiheet vaihtuvat jatkuvasti, ja ajatus leikeistä on vain todella kuluttava. Olen muutaman kerran pakottanut itseni touhuihin mukaan, mutta hirveän hauskaa se ei omalta kannaltani kovinkaan usein ole. Toinen mitä vihaan yli kaiken on lapselle lukeminen. Lapsi ei kuuntele, kyselee koko ajan, keskeyttelee, kääntelee sivuja. Vaikeaa saada otetta lukemisesta, kun se ei ole lukemista enää varsinaisesti. 

Vierailija
1125/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu. Kansan kielellä jyystäminen,

sipsille ja siiderille haisevan ylisuuren kotona löhöävän tulevan ex vaimoni kanssa.

Vierailija
1126/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira ja inhottaa kun pitäisi joka koiraa moikata lenkillä. En oikein jaksa mölistä kovin monen kanssa tyhjiä. Muutama ok.

Minä taas en ymmärrä, että ei anneta moikata. Vaikkei itse olisi sosiaalinen niin koirat on, ja heille tärkeää saada moikata. Joillekin koira tuntuu olevan vain väline, että saa itsensä lenkille. Sekin ihan tyhmä ajatus, että koiran pitäisi suorittaa lenkkeilyä urheilumaisesti kuten ihminen tekee. Koirat tykkää tutkia ympäristöään, lajitovereitaan ja olla liikkeessä.

Minä annan oman koirani moikata jokaista vastaantulijaa, jos toinen osapuoli sen suopi. Minun ei ole pakko jokaisen ihmisen kanssa alkaa jutella, enkä juttelekkaan. Saksassa asuessamme ehkä 1 koira kymmenestä ei tullut moikkaamaan. Täällä taas luvut on toisin päin. Saksassa en muista myöskään törmänneeni remmiraivoajiin, mitä täällä tuntuu olevan melkein jokatoinen vastaantulija. Suomessa on todella epäonnistunut koira kulttuuri

Vierailija
1127/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteislaulu

Mölkky ym typerät mökkipelit

Rippijuhlat

Ylioppilasjuhlat

Lautapelit

Vierailija
1128/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat vaan itse, (jos ei oo kovin aggressiivista sorttia) rakastaa moikata joka ikisen vastaantulevan koiran, ja oikeestaan niiden pitäs antaakin, vaikka itelle voi olla vähän rasittavaa.

Säälittää ne koirat joiden omistajat tempoo hulluna hihnasta, eikä anna sen yksinäisen koiran yhtään seurustella toisten koirien kanssa, vaikka se itkee ja vinkuu toisten koirien perään.

Mun koira ei oikein välitä kuin harvoja moikata, siksi on rasittavaa.

Vierailija
1129/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kaikki välitä.

Vierailija
1130/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, että ei anneta moikata. Vaikkei itse olisi sosiaalinen niin koirat on, ja heille tärkeää saada moikata. Joillekin koira tuntuu olevan vain väline, että saa itsensä lenkille. Sekin ihan tyhmä ajatus, että koiran pitäisi suorittaa lenkkeilyä urheilumaisesti kuten ihminen tekee. Koirat tykkää tutkia ympäristöään, lajitovereitaan ja olla liikkeessä.

Minä annan oman koirani moikata jokaista vastaantulijaa, jos toinen osapuoli sen suopi. Minun ei ole pakko jokaisen ihmisen kanssa alkaa jutella, enkä juttelekkaan. Saksassa asuessamme ehkä 1 koira kymmenestä ei tullut moikkaamaan. Täällä taas luvut on toisin päin. Saksassa en muista myöskään törmänneeni remmiraivoajiin, mitä täällä tuntuu olevan melkein jokatoinen vastaantulija. Suomessa on todella epäonnistunut koira kulttuuri

Eniten ärsyttää ne jotka väkisin päästää koiran moikkaamaan vaikkei omaa koiraa kiinnosta tai jäävät johonkin risteykseen odottamaan että tullaan.

Vierailija
1131/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihöperö kirjoitti:

Mies olen, mutta suuseksin ottavana osapuolena monesti tylsää, olen mielunmin antavana osapuolena. Ylipäätänsäkin voisin hyvin vain täyttää naisen toiveita ja tyydyttää naista, saan nautinnon siitä. ei tarvitse olla penetraatiota edes. Menee monesti sitten "vain pitkäksi jyystöksi" itse naiminen. Harva nainen jaksaa olla jyystettävänä yli puoli tuntia putkeen.

- Jokin aika sitten luin tutkimuksen, jossa suurella vaihteluvälillä päästiin arvioon 6....14 minuuttia naisten tyypillisestä odotus/toiveajasta itse jyystön osalta.  Eli arviosi tuosta "puolesta tunnista" kättelee kyllä lukemani kanssa, harvat mitään puoltuntista toivovat ja odottavat.

Vierailija
1132/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä moikkailisin ihmisiä ja koiria mutta koirani ei välitä.

Vierailija
1133/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ns harrastukset. Varsinkin ryhmäliikunta tms, mutta myös laskettelu jne sekä kaikki viihde kuten elokuvat, taidenäyttelyt, urheilu, pelit jne.

Vierailija
1134/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen huomannut. Siksipä juurikin yleensä ehdotan vaikka 10 min kohdalla. Voisinko tehdä sinulle välillä jotain muuta? Voinko hieroa, antaisinko suuseksiä lisää. Välilihan nuoleminen ja samaan aikaan klitoriksen hyväily/ sauvan käyttö saa kyllä monen tuntemani naisen villiksi. Ja mikä onkaan mahtavampaa, kuin pitkittää ihanaa tunnetta.

Vierailija
1135/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna.

Jääkiekko. Erityisesti MM-kisat.

Olut.

Makkara.

Ja olen m...

Vierailija
1136/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pyhien pakonomainen juhliminen ja sukuloiminen. Nykyään olen tehnyt selväksi, että haluan istua yksin omassa kodissani joulut, pääsiäiset, uudetvuodet, itsenäisyyspäivät, pyhäinpäivät jne jne.

Ikävää, ettet ole henkisesti ihan terve.

Ja nekö on terveitä joilla on hirveät joulustressit, jouluhypet ja joulun jälkeen itkuinen masennusolo kun kaikki "kiva" on jo ohi?

Ja ne jotka itkua vääntäen vaihtavat jouluverhot klo 02:30 aatonaattona

Samaa mieltä. Joulu paniikki on ihan per S Eest ä. Itsekin retkahdin siihen täydellisyyden tavoitteluun kun lapset olivat koululaisia ja anoppia (on ihan mukava muuten) ja appea pukkasi aattona. Nyt joulut ovat ihania, tyttären perhe kahden lapsensa kanssa. Ja todellakin mennään ihan heidän ehdoilla. Piparit leivotaan yhdessä, en itse edes pidä piparkakuista, mutta lasten ilo niiden leipomisessa on aitoa. Syömme joitakin jouluruokia, ehkä pöytä on katettu hieman juhlavammin jotta erottuu tavallisesta päivästä. Alkoholia hyvin hillitysti, eikä kukaan sitä kaipaa. Jokainen saa pukeutua tai olla pukeutumatta mukavasti. Lapset tosin itse tykkäävät olla juhlavaatteissa. Kulkuset kilisevät kun pukki on käynyt oven takana. Muutama lahja lapsille, aikuisille ei mitään väliä, jos lahjaa ei löytynyt.

Itselleni paras lahja on saada tämä rakas porukka yhteen. Myöhemmin illalla juon lasin viiniä ja kuuntelen joulumusiikkia. Hiljennyimme. Emme ole uskonnollisia, mutta teemme useasti miehen kanssa kaupunki kävelyn illalla ja kurkistelemme Joulu messua kirkon ovelta. Kaikkien stressi joulujen jälkeen tunnustan olevani täysin joulu ihminen.

Vierailija
1137/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen lasten kanssa touhuaminen. En vain jaksa sitä varsinkaan aivan pienten kanssa, koska aiheet vaihtuvat jatkuvasti, ja ajatus leikeistä on vain todella kuluttava. Olen muutaman kerran pakottanut itseni touhuihin mukaan, mutta hirveän hauskaa se ei omalta kannaltani kovinkaan usein ole. Toinen mitä vihaan yli kaiken on lapselle lukeminen. Lapsi ei kuuntele, kyselee koko ajan, keskeyttelee, kääntelee sivuja. Vaikeaa saada otetta lukemisesta, kun se ei ole lukemista enää varsinaisesti. 

Olisko lapsella ADHD tai vastaava. Yleensähän lapset vallan lumoutuvat lukemisesta aivan hiljaisiksi.

Vierailija
1138/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna.

Jääkiekko. Erityisesti MM-kisat.

Olut.

Makkara.

Ja olen m...

...elkoinen homoseksuaali!

Vierailija
1139/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teams puhelut kun kamera on päällä.

Itsensä esittely ja kerro vähän jotakin itsestäsi kun on joku uusi tyyppi kokouksessa mukana.

Tämä. Yksi uusi tyyppi, niin kaikki muut 20 joutuu kuulemaan toistensa esittelyt, ja tyypit on tuttuja vähintään 10 vuoden ajalta.

Kerran olin sellaisessa tilaisuudessa, jossa oli valehtelematta ainakin 80 ihmistä, niin tehtiin täysi esittelykierros. Porukat oli nukahtaa.

Vierailija
1140/1397 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livemusiikki baarissa

Festarit, ulkoilmakonsertit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä