Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
1181/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit.

Vierailija
1182/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkohäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksen loma perhehotellissa.

Vierailija
1184/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilystä opin tykkäämään vasta nykyisen mieheni kanssa. Exän vanhempien mökillä oleminen oli sitä, että sinne painostettiin juhannuksen viettoon ym, koska "ethän sinä yksin juhannusta tahdo olla". Olisin tahtonut, koska kun exän isä veti konjakkia mökillä, alkoi haukkuminen, piikittely ja laiskaksi haukkuminen. Mökki oli työleiri, paljussa piti kylpeä exän sekä hänen sisarusten ja heidän kumppanien kanssa. Siis hyi. Lopulta kun en enää tahtonut käydä mökillä, alkoi syrjäytyneeksi haukkuminen :D

Nykyisen miehen kanssa mökkeily on rentoa olemista. Soudellaan, saunotaan ja nukutaan paljon. Ja ollaan selvinpäin.

Mutta mökkeily oli ennen ehdoton inhokkini.

Vierailija
1185/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvittelu kylässä, jestas sitä sen tuhannen sortin pullan ja piparin tuputusta vaikka en kauheasti makeasta välitä.

Vierailija
1186/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

All-inclusive loma.

Vierailija
1187/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus tokaisi menevänsä: kampaajalle rentoutumaan, ihanaa!!

Wtf?!?

On kyllä tosi kaukana rentoutumisesta meikäläisellä.

Vierailija
1188/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii :D kirjoitti:

Kaveri joskus tokaisi menevänsä: kampaajalle rentoutumaan, ihanaa!!

Wtf?!?

On kyllä tosi kaukana rentoutumisesta meikäläisellä.

Sama! Ihan hukkaan heitettyä aikaa, jonka voisi käyttää paljon hyödyllisemminkin, mutta pakko siellä on välillä käydä.

Muuten omalta osalta voin lisätä kaikki työpaikan juhlat, tiimipäivät ym., yök. En ikinä osallistu, jos ei ole pakko.

Kyläilyt on yleensä myös rasittavia, niin vieraana kuin isännöidenkin. Mieluiten olen rauhassa kotona ihan vaan oman perheen kesken.

Vierailija
1189/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa käymistä.

Vierailija
1190/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpymistä toisten kotona kun on esim vierailulla toisessa kaupungissa, menen mielummin hotelliin niin saa olla kuin itse tahtoo jaoman aikataulun mukaan.

Vierailija
1191/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sosiaaliset jutut joihin liittyy liian paljon ihmisiä. Tykkään pienistä parin-muutaman ihmisen tilaisuuksista tuttujen kesken, mutta baari-illat, työpaikan afterworkit, koulun vanhempainillat ym. on ihan tuskaa.

Vierailija
1192/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen jos on ainoa vaihtoehto itsensä tiskaamiseen.

Vierailija
1193/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukalla saunominen.

Vierailija
1194/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttöjenillat joissa saunotaan ennen yöhön lähtemistä, jestas sitä tavaran määrää mikä otettava mukaan.

Vierailija
1195/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöpymistä toisten kotona kun on esim vierailulla toisessa kaupungissa, menen mielummin hotelliin niin saa olla kuin itse tahtoo jaoman aikataulun mukaan.

Tää on kyllä ollut yllätävän vaikea monen tutun ymmärtää.

Mainitset vaikka käyväsi pk-seudulla, ja siinä sit vängätään että kyllä heille pääsee yöksi, kiva kun tulisit. Minulla on mahdollisesti suunnitelmissa jo monta sosiaalisesti uuvuttavaa tapahtumaa, joiden vuoksi olen tulossa, ja joiden aikatauluja/kestoa en varmaksi tiedä, niin kenelle se sitten on kivaa kun ryömin paikalle 23-03 kaikkien tavaroitteni kanssa (onko minulla avain?miten pääsen sisään?) ja pääsen hiipimään olohuoneen sohvalle kissojen kanssa nukkumaan? Jossa lapset herää 06 katsomaan netflixiä ja kaveri siinä sit alkaa höpöttää asioitaan kun itse ei ole läheskään nollaantunut vielä eilisestä? apuva

Vierailija
1196/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa puhuminen/jaarittelu :( Olen inhonnut varmaan jo parikymmentä vuotta. Minusta on vaan puuduttavaa vaikka soittaja olisikin ihan mukava ihminen. En itsekään tiedä miksi näin? Onneksi viestit, whats app, sähköposti... Olen 71v eli pitäisi olla "puhelinikäpolvea" mutten vaan ole.

Vierailija
1197/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa puhuminen.

Vierailija
1198/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä ollut yllätävän vaikea monen tutun ymmärtää.

Mainitset vaikka käyväsi pk-seudulla, ja siinä sit vängätään että kyllä heille pääsee yöksi, kiva kun tulisit. Minulla on mahdollisesti suunnitelmissa jo monta sosiaalisesti uuvuttavaa tapahtumaa, joiden vuoksi olen tulossa, ja joiden aikatauluja/kestoa en varmaksi tiedä, niin kenelle se sitten on kivaa kun ryömin paikalle 23-03 kaikkien tavaroitteni kanssa (onko minulla avain?miten pääsen sisään?) ja pääsen hiipimään olohuoneen sohvalle kissojen kanssa nukkumaan? Jossa lapset herää 06 katsomaan netflixiä ja kaveri siinä sit alkaa höpöttää asioitaan kun itse ei ole läheskään nollaantunut vielä eilisestä? apuva

Joo tämä. Sama oli miehen veljen ja tämän puolison kanssa. Suuttuivat kun ei aina tultu heille yöksi jos käytiin siellä samassa kaupungissa tai esim lähdettiin lentokentältä reissuun.

Kerran siellä oltiin niin olohuoneen sohvalla piti nukkua, olla ihan hiljaa ettei emännälle tule migreeniä, kaikki tehtävä niin kuin he haluaa, katsoa jotain tylsää yleisurheilua tvstä ilta yms.

Vierailija
1199/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeily.

Joku vaellus,ei kiitos.

Liikunta yleensäkin

Vierailija
1200/1397 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ja helteestä nauttiminen. En tykkää koko kesästä.