Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
921/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, suutelu, sauna,sushi, kännääminen,baarit,ravintolat,perhejuhlat tai niistä jauhaminen, vauvat ja niitten kantaminen (leikki-ikäiset on söpöjä), kaukomatkat... ja niin edelleen.

Vierailija
922/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kauheasti seurata urheilua, huutaa ja tuulettaa kotikatsomossa. Olin outo yhdessä whatsapp-ryhmässä koska olin täysin ulkona tv-urheilusta, tuloksista ja urheilijoista, voittajista, joukkueista. Itse pidän kunnostani huolta, nämä  penkkiurheilijat eivät. En oikein tajua miksi seurata urheilua jos ei oma prse nouse sohvalta ikinä. Ja minä olin kuulema se outo.

Samoin pitäisi kovasti ravata näyttelyissä elokuvissa teatterissa ja vaihtaa mielipiteitä näistä. Koska olen suht introvertti ja koronakin estää, maalla asun, ei minulla ole mitään mielenkiintoa moiseen. Kautta rantain olen saanut ymmärtää puheistaan että olen hiukan säälittävä parka jolla ei ole elämää. On mulla, en vain pidä meteliä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean joulukuusen koristelu. Neulasten pistely saa vain ärsyyntymään, tähti vinossa ja neulaset karisee seuraavana päivänä vaikka miten olisi sahannut tuoreen imupinnan. Firman pikkujoulut - no menee ne jos on riittävästi juomaa. Pikku hönössä avautumiset on tympeetä kuunneltavaa, ja varsinkin kun saa seikkaperäisiä selostuksiä joidenkin perheistä ja suvusta, eikä aavistustakaan ketä nämä ovat. Joku tykkää että lähentää työporukkaa.

Vierailija
924/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ja kaikki ydinperhejutut.

Byrokratia.

Shoppailu ja kaupallisuus.

Kaikki nää Facebookit, Instat, sun muut henkilökohtaiset somet. Tykkään puhua ihmisten kanssa livenä puhelimessa tai kasvokkain.

Inhoan myös sähköposteissa niitä s-postilistoja. Idea on kätevä, mutta menee pieleen toteutuksessa. Saadakseen yhden tärkeän tiedot, joudut vastaanottamaan miljoonia viestiä, jotka eivät koske sua. Sitten sähköposteja joutuu aina siivoamaan tuntikausia tuosta sälästä.

Vierailija
925/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret juhlat ja niissä pönötys epämukavissa juhlakamppeissa. Muodollinen seurustelu, turhaa liipalaapaa tuntitolkulla. Puheiden kuuntelu. 

Vierailija
926/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoukset työpaikoilla tai netissä.

Vierailija
927/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen - ei enää huvita.

Vierailija
928/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri. Hävettää, kun ei kiinnosta yhtään. Mua ärsyttää se teennäinen replikointi. Musikaalit ovat ainoastaan kiusallisia väkisin väännettyjen lauluosuuksien vuoksi. 

Kävin työporukan kanssa aikoinaan katsomassa monetkin näytelmät, mutta mikään elämys ko. taidemuoto ei minulle koskaan ollut, vaikka muu porukka näytelmiä viljalti kehui. Kaikki farssit olivat suoranaista kärsimystä. Olen erittäin nirso myös elokuvien suhteen. 

Vierailija
929/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyt

Pikkujoulut

Tuote-esittelyt

Messut

Sushi

Some

Vierailija
930/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyt ja messut

Vierailija
931/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilyt ja messut

Tämä! En vaan kestä. Melkein yhtä paha on huvipuistot, niissä on jotain samaa.

Vierailija
932/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EveliinaEpänormaali kirjoitti:

Melkeinpä kaikki "normaali" elämä. Kaikki juhlat, lasten synttäreistä jouluun. Etenkin juhlapukeutuminen ja tarjottavat. Ihmisten tapaaminen, puhelut, somessa notkuminen, leipominen!!, ruoanlaitto, yhdessä syöminen, lämpimän ruoan syöminen ylipäätään, pullan syöminen, meikkaaminen, shoppailu! - minkä tahansa uuden ostaminen ja varsinkin ruokaostosten tekeminen. Harrastaminen - oma tai lasten. Ihmisten seurassa oleminen, kaverisuhteiden ylläpitäminen, trendien seuraaminen, tv-kanavien katsominen, nukkuminen.

Haluaisin vain olla omissa oloissani, tehdä omiani, puhua muille joskus jos huvittaa, noudattaa omaa vuorokausirytmiäni (=valvoa yöt, nukkua aamusta puolille päivin) ja syödä jotain joskus ihan vaan hengenpitimiksi. Niin elin nuorena yksin, mut jotenkin päädyin suurperheen äidiksi, jolla on hirveästi sosiaalista elämää :( :(

Käytkö töissä? Jos et, niin syy voi olla siinä. Olen huomannut, että mitä enemmän olen omassa pikku kuplassani sitä vähemmän ja siedän ympäröivää maailmaa. Silloin alan tuntea samoin kuin sinä ja sain kylläkin masennusdiagnoosin. Toipuminen vei aikansa, mutta antoi elämän takaisin. Kannattaa Outi miettiä.

Ilmeisesti kuvittelet tunnistavasi minut joksikin Outiksi? Huti meni. Ja säännöllinen vakituinen nykyinen pesti ollut v.2012 saakka, sitä ennen ja sen aikanakin sivutoiminen yrittäjä myös, lisäksi vielä vapaaehtois- ja yhdistystoimintaa (julkista), jonka myötä vielä enemmän sosiaalista elämää

Vierailija
933/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisruokailut. Haluan syödä omassa rauhassa ilman, että joku koko ajan möllöttää vastapäätä, kommentoi lautasen sisältöä tai yrittää viritellä keskustelua.

Vierailija
934/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnit jatkuu zoomissa!

tosi kiva hei.

Vierailija
935/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaaminen

Vierailija
936/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjastaminen ja sienestäminen.

Ostan mustikat ja sienet kaupasta

Vierailija
937/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu.

Vierailija
938/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
939/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlat. Tylsät bileet ja pettymys näkyy myös hääparin naamalla loppuillasta, kun tajuavat etteivät heidänkään häät niin uskomaton kokemus ollut - kenellekään.

Vierailija
940/1397 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen. Kamojen pakkaaminen ja lentokentällä jonottaminen ovat ihan sitä itseään. Onneksi pandemia on ollut nyt hyvä syy olla matkustamatta mihinkään kauemmaksi. Voi olla, että matkustelut on nyt kohdaltani muutenkin matkusteltu.

Sukujoulu. Kaunis ajatus, mutta koko ajan on vain kiire joka paikkaan.

Hotelliaamiainen. Olisi ok, jos sinne ei tarvitsisi laittautua mitenkään. Toki aina voi tilata huoneeseen. Silti nautin enemmän aamiaisesta kotona, omalla aikataululla, hiukset pystyssä ja pyjama päällä.

Seksi. Paljon melua tyhjästä.

Shoppailu. Jotkut nauttivat, minä en. Hiki päässä ostarin ryysiksessä, mitään järkevää ei löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi