Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä armotonta flirttiä ja välillä katsoo kun olisin

Vierailija
26.05.2014 |

viimeinen ihminen maan päällä kenen kanssa aikaa viettää..

Tuuliviiri, narsisti, pelimies vai mikä ihme miekkonen noin tekee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekopää. Unohda!

Vierailija
2/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, mutta olin joskus itse samanlainen. Oli ongelmia silloin, suosittelen unohtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitulkitset ja vatvot asioita liikaa. Tyypillistä ämmille. Lopeta se asian vaivaaminen mielessäsi. Mies tuskin tarkoittaa mitään. Ehkä haluaisi vain panna tyyliin.

Vierailija
4/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:03"]ylitulkitset ja vatvot asioita liikaa. Tyypillistä ämmille. Lopeta se asian vaivaaminen mielessäsi. Mies tuskin tarkoittaa mitään. Ehkä haluaisi vain panna tyyliin.

[/quote]

todella vahva tämä.

-Nainen 19v-

Vierailija
5/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös tuollainen työkaveri. Minä olin eronnut, hän vapaa mies. Katseli välillä avoimen härskisti ja pitkään, välillä pitkin nenänvartta. En vatvonut sitä mitenkään erityisesti, koska olin itse löyhässä suhteessa toiseen työkaveriin ja kiinnostus siellä suunnalla. Meillä oli seksiin perustuva tapailusuhde pari vuotta, mutta ei sitoumuksia.

Yhtenä iltana tämä mies istui ihan vieressäni, kun seisoin puhelimessa. Kysyi kesken puhelun puoliääneen "ootsä vapaa?". En voinut vastata kesken kaiken, mutta kysyin puhelun jälkeen "Mitä sä äsken sanoit". - "En mitään, en yhtään mitään". Vastasin kuitenkin olevani vapaa ja että miten niin. "Ei mitään, ei mitään".

Siihen se sitten jäi. Veikkaan, että kyse oli ihan vaan pohdiskelusta kallistaako punkkaan vai ei, päätti sitten unohtaa koko homman. Eli ei mitään syvällistä, pelkästään perse mielessä. Ei se sinänsä loukannut eikä haitannut, oli ihan tapana pitää hauskaa vähän ristiin ja rastiin. (hoitajat ja lääkärit)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan