Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piirre joka sinua ärsyttää itsessäsi?

Vierailija
26.05.2014 |

Mua ärsyttää itsessäni se, että en saa sanottua esim moukkamaiselle vieraalle, vaan pihisen itseksseni, että aikuisen ihmisen pitäisi itse ymmärtää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukavuudenhaluinen. En tykkää siivota mutta shoppailen sitäkin mieluummin. ristiriitaista kylläkin olen perfektionisti eli sotku häiritsee minua. Samoinmminua häiritsee tosi paljon jos näytän räjähtäneeltä.

Vierailija
22/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen ja pyrin piilottamaan sen piirteen muilta kuin kaikkein läheisimmiltä. Silti se putkahtelee aina esiin. Olen myös liian usein kärsimätön ja kiukkuinen, vaikka haluaisin olla rento ja mukava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimismi ja marttyyrius.

Vierailija
24/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pidän itseäni kovin oikeudenmukaisena ja reiluna, ehkä olenkin suurimman osan ajasta. Mielialani on hyvin ailahtelevainen, joten ärsyyntyessäni saatan töksäyttää ja hermostua tutuilleni liian helposti jos he käyttäytyvät mielestäni väärin minua kohtaan tai muuten typerästi. En ikinä sano mitään suoraan ilkeää, mutta saatan huomauttaa tai todeta asiat ikävästi. Toisaalta se on välillä hyväkin asia sanoa asiat melko suoraan.

Lisäksi olen ihan älyttömän ujo vieraita ja puolituttujakin kohtaan ja se on vaikuttanut suhteisiini paljon. Enkä myöskään pysty millään unohtamaan vanhoja tapahtuneita, joka vaikuttaa sekin nykypäivän suhteisiini. Siten en osaa antaa anteeksi, mutta en myöskään pyytää anteeksi.

Huh, tulipahan sanottua.

Vierailija
25/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireys ja negatiivisuus.

Vierailija
26/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ennenkuin ajattelen.

"Teidän lantiosta vielä saa pois, mutta mulla tää on leveyssuunnassa luuta!" Nii just. Haukuin läskilantioiksi, kun oli tarkotus mollata omaa hehtaarilantiota.

Vierailija
27/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektihinkuisuus. Otan aina miljoona kalustetta, maalausta ja askaretta, että " tästä tulee kiva" ja tulos on kaaos, koska häslään kuuttatoista projektia ja valmistumisvauhti siinä sitten vähän kärsii, kun teen kaikkea kerralla..

Vierailija
28/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansaamattomuus ja epäsosiaalisuus. Myös voimakkaasta taipumuksesta negatiiviseen ajatteluun kun pääsisi eroon, voisi elämäni olla ihan toisella mallilla.

Vierailija
29/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus, jäärämäisyys ja välillä aivan liian perfektionistinen.

Vierailija
30/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin tarttuminen on joskus vaikeaa. Kun pääsen sen kynnyksen yli olen todella tehokas, mutta se aloittaminen on jostain ihme syystä tosi tuskallista.

Vierailija
31/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäkohtelias, tahtomattani kyllä. En osaa rupatella rennosti ja tervehtiä reippaasti, mutta usein kuitenkin huomaan puhuvani toisten päälle.

Vierailija
32/32 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteni ei ole enää tervettä, pystyn myöntämään sen. Ja se hankaloittaa elämääni sekä puolison elämää. Vihaaan olla mustasukkainen! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi