Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän kivaa keksisi lauantaille koululaiaten loman aloituksen kunniaksi?

Vierailija
26.05.2014 |

Yleensä ollaan lähdetty todistusten haun jälkeen syömään ja johonkin huvipuistoon mutta nyt on etelä-suomeen luvattu kehnoa keliä..lapset 5v, 7v ja 9v..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplop?

Vierailija
2/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heureka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingossa voisi käydä syömässä ja fiiliksen mukaan leffassa/keilaamassa/hohtominigolfissa/Megazonessa. 

Vierailija
4/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette kotiin ja pidätte normipäivän ja jos juhlista ahaluatte niin tehkää lettuja ja käykää kirjastossa.

Vierailija
5/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa? Meillä ap:n lasten ikäluokkaa olevat lapset käyvät itse viikottain kirjastossa..oliskin tosi juhlavaa mennä kirjastoon :D

Vierailija
6/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ehdotettiin tuolla alla kesäloma-aktiviteetiksi.

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:41"]

Kirjastossa? Meillä ap:n lasten ikäluokkaa olevat lapset käyvät itse viikottain kirjastossa..oliskin tosi juhlavaa mennä kirjastoon :D

[/quote]

Vierailija
7/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani veivät perheemme joka vuosi päättäjäispäivänä ravintolaan syömään kun olin lapsi. Äiti oli kotiäiti ja isä otti iltapäivän töistä vapaaksi.

Kävimme ravintoloissa vaihtelevasti muutenkin, mutta jotenkin nuo päättäjäispäivien käynnit ovat jääneet mieleeni erityisen hyvin. Muistan joitain yksityiskohtia kuten vaatteita, annoksia, jälkiruokia, hellepäiviä ja sadepäiviä, minkälainen auto meillä oli kun olin viidennellä jne. Eli kiireetön ruokailu hyvässä ravintolassa voi antaa lapsillesi kauniita muistoja. :)

Vierailija
8/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun terassille ja perskänni. Kakaroille jätskitötteröt.

Vierailija
9/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:37"]

Flamingossa voisi käydä syömässä ja fiiliksen mukaan leffassa/keilaamassa/hohtominigolfissa/Megazonessa. 

[/quote]

Meidänkin piti lähteä Lintsille, mutta sääennuste ei lupaa hyvää. Flamingo siis hyvä idea, antaa lasten valita, mitä siellä tehdään :)

Mun mielestä kevätjuhlapäivänä on kiva tehdä jotain erikoisempaa, siitä alkaa kesäloma ja poikkeava ohjelma virkistää arkeakin kivasti. Lapset jää sitten hyvällä mielellä maanantaina lomaa viettämään, kun jo jotain "erikoista" lomalla on tapahtunut :)