Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työssä ja palkka juoksee, mutten tee mitään

Vierailija
26.05.2014 |

Olen parhaillaan työssä. Avasin tämän hikisen puljun klo.10. Yhtään asiakasta ei ole tänään käynyt. Siivoilin vähän hyllyjä ja imuroin työantajan kehotuksesta. Olen Helv...n tylsistynyt! Vielä pitäisi seisoa täällä 5 tuntia. Pelaan puhelimella ja lueskelen näitä juttuja koko päivän..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne minullakin parin vuosikymmenen takaa, eikä kyllä käy kateeksi. Silloin ei ollut nettiä, nyt on. Etsi ihmeessä uusi duuni ennenkuin mätänet sinne.

Vierailija
2/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 12:54"]

Olen parhaillaan työssä. Avasin tämän hikisen puljun klo.10. Yhtään asiakasta ei ole tänään käynyt. Siivoilin vähän hyllyjä ja imuroin työantajan kehotuksesta. Olen Helv...n tylsistynyt! Vielä pitäisi seisoa täällä 5 tuntia. Pelaan puhelimella ja lueskelen näitä juttuja koko päivän..

[/quote]

Mitä valitat! Sulla on TYÖTÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllämä saisin aikani kulumaan. Lukisisn ja surffaisin netissä.

Vierailija
4/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se palkallisena lomana. Olis ihana päästä tollaseen työhön päiväksi ja laittaa lapset hoitoon!

Vierailija
5/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:01"]

Kyllämä saisin aikani kulumaan. Lukisisn ja surffaisin netissä.

[/quote]

Ap:n kanssa samassa tilanteessa olleena voin kertoa, että se surffailu ja lukeminen alkaa kyllästyttää kun sitä tekee 7.5 h/päivä parin viikon ajan.

Vierailija
6/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niin, olen ollut monenlaisissa työtehävissä reilun 20 vuoden aikana, yksi raskaimmista töistä oli olla yksin töissä liikeessä jossa saattoi mennä viikko ettei käynyt ketään. Takahuoneessa oli vielä sänky, sen kutsua torkuille oli melkein mahdoton vastustaa.

Ihan kauhia työpaikka.

Vierailija
7/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut myös toimistotyössä, jossa ei suurimmaksi osaksi ollut mitään muuta tekemistä kuin netissä surffailu. Kellon katsominen viiden minuutin välein, et koska pääsee himaan. Se on kauheeta kun aika matelee kun ei ole mitään tekemistä ja kun tietää, että kotona olis vaikka mitä tekemistä ja kaikki kotityöt odottaa.

Vierailija
8/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tuollaista samanlaista työtä jo kaksi vuotta. Aluksi olin ihan innoissani, että työni on stressitöntä ja voin tehdä työajalla melkein mitä vain. Nyt aamupäivä menee vielä ihan ok, mutta viimeinen tunti työaikaa tuntuu kahdeksalta tunnilta. Vilkuilen kelloa ja joskus jopa leikin, etten katso kelloa ainakaan 10 minuuttiin ja kisaan itseni kanssa kuinka pitkää voin olla katsomatta kelloa. Yhtenä päivänä luulin, että olin ollut 20 minuuttia katsomatta kelloa, kun todellisuudessa aikaa oli kulunut vain 4 minuuttia. Meinasi tulla itku.

Vierailija
9/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli silloin 10v sitten samankaltainen työ. Käytin kaiken luppoajan hyväksi ja opiskelin juristiksi neljässä vuodessa. Palkka on nyt melkein nelinkertainen, mutta luppoaikaa ei ole.

Vierailija
10/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tehdä tuollaista työtä kolme kuukautta. Etsin oikeastaan jo kahden viikon jälkeen muita töitä, ja kun potkut tulivat tuotannollisista ja taloudellisista syistä kolmen kuukauden jälkeen, en ollut hirveässä shokissa. 

Vierailija
11/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella olet pian työtön ja ongelmasi on ratkennut.

Vierailija
12/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:04"]

Ota se palkallisena lomana. Olis ihana päästä tollaseen työhön päiväksi ja laittaa lapset hoitoon!

[/quote]

Oon ap:n kanssa samassa tilanteessa. Ja voin sanoa ettei tämä ole mulle mitään lomaa! Kun mä oon oikeasti lomalla, en surffaa sekuntiakaan netissä vaan teen jotain hauskaa! Tällaisesta työstä ei ihminen saa yhtään mitään muuta kuin apaattisen olotilan.

Vierailija
13/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:01"]

Kuvauksesi perusteella olet pian työtön ja ongelmasi on ratkennut.

[/quote]

Näin on. Jos johto osaa yhtään hommansa, pitöäisi kassavirran tai oikeammin sen puutteen hälyttää nopeasti.

Kun nöin ei ole käynyt, firma ajaa siteten todennköisesti seinään jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi