Ei sen tarvitse olla niin iso...
Olen vajaa kolmikymppinen nainen, ja minulla on aiheesta liki viidentoista vuoden kokemus. Vasta nyt, vakiinnuttuani, tajusin mistä on kysymys: iso penis on vähän kuin nuhasuihke - ei jatkuvaan käyttöön... Iso on mukava silloin tällöin mutta jos seksi olisi ison kanssa kamppailua koko ajan, ei siitä mitään tulisi.
Sellainen 15-16-senttinen normaalipaksuinen rittää "arkipäiväseksiin" ihan hyvin. Laitetaanpa siihen reilu viisi senttiä lisää, niin jo valmistautumiseen tuhrautuu aikaa vaikka kuinka kauan. Se ei lapsiperheessä aina järjesty. Ison vastaanottaminen on aina rankka homma, eikä sitä jatkuvasti jaksaisi.
Jollekin moralistille saattaa herätä kysymyksiä, että entäs sitten kun haluaisi ISOA... No onneksi on olemassa dildoja. Rakas mieheni ei valita, päinvastoin, kun joskus kaivetaan "lelulaatikosta" kättä pitempää. Olen nykytilanteeseen hyvin tyytyväinen, eikä "seikkailuille" ole tarvetta.
Tämä varmasti riippuu naisesta paljon myös, jokaisella on vähän omanlaiset mieltymyksensä.
Tuli tästä aloituksesta mieleen oma kokemus erään todella seksinälkäisen naisen kanssa, joka piti vain reippaasta ja pitkäkestoisesta seksistä. Olen kyllä hyvin halukas, hyväkuntoinen ja pidän itsekin siitä, että seksi on intohimoista, pitkäkestoista ja reipasta.
Kuitenkin viikon jälkeen aloin olla jo ihan puhki, kun joka ilta töiden jälkeen päädyttiin vähintään kerran sänkyyn ja seksi oli oikeasti kuntoilusta käyvää kunnon panemista noin 30 minuuttia putkeen ilman taukoja, jossa tein käytännössä melkein kaikki työt. Ajattelin, että kuolen nuoresta iästä huolimatta sitä menoa sydänkohtaukseen, jos ei meno rauhoitu. Sänky ei kestänyt sitä menoa ja omia paikkoja alkoi myös pidemmän päälle kolottamaan. Kevyemmästä rakastelusta ei oikein tullut mitään, kun nainen vaati aina kovempaa menoa. Ajattelin, että vähän maltillisemmalla seksuaalisuudella varustettu nainen sopisi minulle kuitenkin paremmin. ;)