Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Line of Duty. Paras evö!
Huikea kässäri ja todella hyvät näyttelijät.
Peaky Blinders oli toinen - varsinkin ne neljä ekaa kautta. Sitten meni överiksi.
Breaking Bad oli kova. Tietysti oli aikakin loppua, eipä se olisi ikuisuuksiin voinutkaan jatkua. Olin ihan tyytyväinen siihen miten sarja päättyi ja jos sitä olisi paljonkin pidemmälle jatkettu, olisi se varmasti ollut aika väkisin väännettyä. Kaikki ns. tapahtui jo, mitään uutta ei olisi enää ollut annettavaa ilman että olisi mennyt tylsäksi, saman jankkaamiseksi.
Le Bureau, mutta eiköhän jossain kohtaa ala spinoff tästä sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
This is us. Loistava sarja!
Mulla myös tämä. Tosin taitaa tulla vielä yksi kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
This is us. Loistava sarja!
Mulla myös tämä. Tosin taitaa tulla vielä yksi kausi.
Näkeekö tätä jostain ihan alusta?
Salatut elämät. Toivottavasti tämä tapahtuu mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät. Toivottavasti tämä tapahtuu mahdollisimman pian.
Ai niin, piti olla hyvä sarja. Sori.
Vampyyripäiväkirjat
loppui kuin seinään päähahmon Elenan palatessa henkiin, olisin toivonut että olisi näytetty millaista elämää ja perhe-elämää Elena vietti ja miten Daemon sopeutui elämään ihmisenä. Osa muista hahmoista näkyi vielä sarjan jatkosarjoissa mutta ei Elenaa.
Frasier, Supernatural, Sherlock Holmes, Pulmuset - hyvin erityppisiä mutta kukin omalla sarallaan erinomainen...
Katsoin juuri Netflixistä Good doctor, viimeisen kauden ahmin yhdessä viikonlopussa kun jäin niin koukkuun. Loppu oli ihan hyvä, mutta jäi tyhjä olo.
Pieni talo preerialla. Kun koko kylä poltettiin ja idylli päättyi. Lapsuuden sarja.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon asia.
Tuliko Helenan gradu tehtyä lopulta? Elpyikö Helenan ja Mikon parisuhde oikeasti? Jne. Ihana sarja, jolle odotin monta vuotta jatkoa.
Katsoin tämän ekaa kertaa viime viikolla. Ihana sarja!
Kun Downton Abbey loppui.