Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
This is us. Loistava sarja!
Sama mulla. Surettaa tosi paljon kun loppuu, vaikka vielä viimeinen kausi jäljellä.
Onneksi on tullut hankittua bokseina lähes kaikki itseä eniten miellyttäneet tv-sarjat. Suoratoistopalveluissa ne eivät välttämättä ole ikuisesti katsottavissa.
Chocolate on kyllä monikerroksellinen ja kiehtova draamasarja.
After Life Netflixillä. Nauroin ja itkin. Parasta Ricky Gervaisia ikinä.
Adventure Time
Onneksi tuli myöhemmin vielä Distant Lands
Nuori Morse, Morse ja Downton Abbey. Ihan nuorena Robin Hoodin loppuminen tuotti mulle tuskaa.
Twin Peaksin "kolmoskausi". Lopetus oli parempi kuin olisin osannut toivoakaan. Itse asiassa pelkäsin, että lopussa tarjotaan jokin ratkaisu, mutta lynchmäiseen tyyliin asiat jäi ilahduttavasti ilmaan.
Haikeutta herätti lähinnä tietoisuus siitä, että jatkoa ei enää ymmärrettävistä syistä tule.
Pokka pitää, viidakkoperhe, pieni talo preerialla, dallasin uudet jakson
Vierailija kirjoitti:
Olive Kitteridge
Loppu kyllä jotenkin poikkesi siitä ehkä, tai sit se oli vaan se Bill Murray kun jotenkin teki siitä tökerön."
Oli aivan samat ajatukset. Erikoinen valinta joku Bill Murray siihen loppuun. Aivan kuin Murray olisi yhtäkkiä tullut vierailemaan jostain "Päiväni murmelina"-elokuvasta.
Muutoin viisas ja erittäin mielenkiintoinen elokuva.
Viimeksi maratonina katsomani vanha sarja Uutishuone. Jäin kapaamaan jatkoa.
Sarjalla järkyttävän tyhmä nimi, mutta Kotilieden lämpöä (Home Fires).