Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Parenthood, eli perhe Braverman. Tätä sarjaa kaipaan edelleen. Ei tuntunut näytellyltä, vaan oikealta perheeltä. Näyttelijät huipputasoa.
Sinkkuelämää, Downton Abbey, Breaking bad
Babylon 5 , kunnes ostin sarjan osat ja leffat DVD;nä.
La otra mirada eli Toinen katse
Hassua että ei tuu yhtäkään mieleen, enemmän hyvien leffojen kohdalla tulee haikeus siitä, ettei tarinaan tule jatkoa. Itseasiassa yleensä hyvät tosi-tv-sarjat on sellaisia, joita haluaisi katsoa vaan lisää ja lisää. Esim. just Suomen ensitreffit alttarilla ja se suomiversio vaimot vaihtoon -formaatista oli kans kiinnostava. Samoin Suomen Diiliä jaksaisin katsoa loputtomiin.
Viimeisimpänä nyt Areenassa oleva Kolmikymppiset. Kuin omia ystäviä olisi jäänyt kaipaamaan sarjan loputtua.
Katsoin eilen Yle Areenasta Minkä taakseen jättää (Unforgotten) neljännen ja viimeisen tuotantokauden kolme jaksoa. Jää ikävä Cassie-poliisia ja hänen työpariaan Sunnya. Melkein itku tuli, ja täytyy katsoa vielä uudelleen, koska jatkoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Yle Areenasta Minkä taakseen jättää (Unforgotten) neljännen ja viimeisen tuotantokauden kolme jaksoa. Jää ikävä Cassie-poliisia ja hänen työpariaan Sunnya. Melkein itku tuli, ja täytyy katsoa vielä uudelleen, koska jatkoa ei tule.
Tämä oli loistava sarja! Itse asiassa viides kausikin on suunnitteilla, ilman Cassieta oletettavasti, mutta Sunny on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli loistava sarja! Itse asiassa viides kausikin on suunnitteilla, ilman Cassieta oletettavasti, mutta Sunny on mukana.
No niinpä, olin tainnut tuon tiedon jostain nähdäkin mutta en tässä tunnekuohussa tsekkaillut. Sarja on todella hyvin tehty - ja se musiikki. Samastuin vahvasti Cassieen.
Vierailija kirjoitti:
No mulle aiheutti kylmän ringin loppuminen ja sons of anarchyn loppuminen
Kyllä! Molemmat oli aivan loistavia sarjoja.
Ritariässä eli knight rider. Sarjaa esitettiin 80 luvulla mutta siihen sarjaan oli nuoren miehen alun helppo koukuttua, sitä haaveili että olisi oikesti olemassa KIT ihmeauto joka juttelisi sinulle ja pitäisi sinusta huoltoa kun koulukaverit kiusaa ja aikuiset juo viinaa joka päivä.
Handmaid's tale ja Game of the thrones.
Australialainen Kotiin takaisin🤗
SIx feet under
Finaalijakso oli niin vaikuttava, että kesti pitkään toipua.
💜