Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Sydämen asialla. Loppu oli hyvä.
Serranon perhettä rakastin, mutta loppuratkaisu oli aivan käsittämättömän typerä!
Akseli ja Elina. Itken kuin vesiputous koko loppuillan 😭😢😥.
Akseli ja Elina jäävät istumaan puutarha keinuu, ovat jo iäkkäitä. Kolme heidän poikaansa ammuttiin nuorena sodassa.
Nyt oli heidän ainoan tyttönsä Kaarinan häät.
Häävalssi oli sama kuin Akselilla ja Eli alla aikoinaan.
Akseli katsoi , ja kuunteli valssia. Näki miten siru ja ikä painaa.
Loppu. ( Ja huokaus. )😢
Outlander! Onneksi jatkoa lähivuosina tulossa.
La otra mirada, la Señora, Gran hotel, Hakekaa kätilö, tanskalainen olikohan Rantahotelli-nimeltään sarja, Syke, House ainakin joitakin mainitakseni.
Ihana kirjoitti:
Milloin tulee jatkoa?? Oon lukenut kaikki kirjat... et tiedän juonen, mutta Jamieta nyt katselee ihan huvikseen 😍
Vierailija kirjoitti:
Ihana kirjoitti:
Milloin tulee jatkoa?? Oon lukenut kaikki kirjat... et tiedän juonen, mutta Jamieta nyt katselee ihan huvikseen 😍
Minusta Outlanderin eka kausi oli hyvä, mutta tämä Yhdysvalloissa pyöriminen puudutti.
Ja vähän koomista, että ne muka olivat vanhentuneet, mutta se näkyi lähinnä siinä, että Jamiella oli lukulasit ja Clairella pari harmaata hiusta.
Joku vuos sitte Ylellä oli sarja joka sijoittui sota-ajan englantilaiseen hotelliin. Nimeä en muista mut sarja loppui kuin seinään ja jäi vaivaamaan mitä sitten tapahtui. Syy ilmeisesti että toista kautta suuniteltiin mut ei toteutunut ,katsojia ei tarpeeksi.
Monta hyvää sarjaa tullut katsottua, just katoin englantilaissarjan areenasta joka kans ois saanu jatkua vaikka loppu oli ns hyvä
Band of Brothers.
Sarjaa katsoessa tuntui kuin olisi tuon sakin mukana ollut alusta asti mukana ja kun viimeisessa jaksossa selviytyneet pelasivat baseballia, tuli todella haikea olo - jäähyväisten aika.
Ko sarja on yksi syy muuten miksi käynyt Zell Am Seessa ja Kotkanpesässä
Bridgerton viimeisimpänä,sitä ennen Jouluksi kotiin ja Emily in Paris. Oli kyllä poikkeuksellisen hyviä sarjoja
Jouluksi kotiin. Niin symppis sarja. Johanne oli aivan ihana hahmo sarjassa.
Tekisi mieli vastata Sex and the City mutta ne leffat jotenkin pilaavat sarjan muistoa.
Vierailija kirjoitti:
Sydämen asialla. Loppu oli hyvä.
Serranon perhettä rakastin, mutta loppuratkaisu oli aivan käsittämättömän typerä!
Ohis: miten serrannon perhe loppui?
Myös viidakkopwrhw ja pokka pitää oli niin kiinnostavia, että olisin halunnut seurata lisää kausia.
Vierailija kirjoitti:
Band of Brothers.
Sarjaa katsoessa tuntui kuin olisi tuon sakin mukana ollut alusta asti mukana ja kun viimeisessa jaksossa selviytyneet pelasivat baseballia, tuli todella haikea olo - jäähyväisten aika.
Ko sarja on yksi syy muuten miksi käynyt Zell Am Seessa ja Kotkanpesässä
Olin tulossa mainitsemaan juuri tämän minisarjan! :)
Aivan loistava!
Mulla oli täysin sama fiilis, meni muutama päivä toipumiseen.
Kanadalainen sarja Being Erica. Suosittelen kovasti kaikille, joilla on luurankoja kaapissa. :D
Ringer (se loppui liian nopeasti)
Dollhouse
Ally McBeal (sekin lopetettiin yhtäkkiä)
Will & Grace (toisaalta tää uusi tuotantokausi oli aika huono, mutten silti halunnut että se loppuis)
Buffy (onneksi ei loppunut kauteen 5 ja siitä on viissiin tulossa jonkilainen reboot!)
Angel (budjetti ei kuulemma riittänyt)
Frendit
Täydelliset naiset
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
How to get away with a murder
Scandal
Devious maids loppui aika kesken. Ärsytti.
Revenge
Kumman kaa
Northern Exposure = Villi pohjola. Itse asiassa tämä sarja oli minulle niin tärkeä samankaltaisen ajatusmaailman takia, mikä minulla on, että en jaksanut edes katsoa koskaan viimeistä tuotantokautta, kun tiesin, ettei se ole yhtä hyvä ja tekijät lopettivat sen takia sarjan, etteivät tahtoneet mokata sitä. Ihan mielettömän hyvä. Katsoessani tunsin, että maailma on kohdillaan, koska on ihmisiä, jotka ajattelevat samanlailla kuin minä, vaikka en ollut hirveästi sellaista kohdannut. Turvasarja. Siinä ei ollut yhtään pahaa hahmoa, vaikka jatkuvaa konfliktia.
Gilmore Girls