Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Sota ja Rauha -sarjan loppu oli todella koskettava. Sarjan tapahtumat olivat muuten varsin synkkiä ja sotaisia, mutta se lopun kesäinen puutarha-kohtaus on itselleni todella voimauttava ja katson sen aina uudelleen, kun olen mieli maassa (=usein). Kohtauksen taustalla lempeä-ääninen päähenkilö puhuu kärsimyksestä ja toivosta. Hänen sanansa osuvat syvälle sydämeeni.
Komisario Morse ja nuori Morse.
No nyt viimeisimmät: Le Bureau ja Musta kuningatar
Vierailija kirjoitti:
Medicit- Firenzen valtiaat
Tykkään yli kaiken italialaisista romanttisista historiasarjoista. Niissä on ajateltu estetiikkaa.
Niin minäkin! Ihana Elisa oli myös aivan ihana, kauniita maisemia, sisustuksia, vaatteita ja ihmisiä.
Näkemiin vaan, muru. Vanha sarja
Serranon perhe
Breaking bad
Shtisel
Supernatural. Olen katsonut sarja 13-vuotiaasta asti ja nyt sen loppuessa olen 28. Kiinnyin sarjan hahmoihin kuin he olisivat oikeita ihmisiä. Toivoin, että sarjan lopussa näkisin heidät onnellisina. Sarja päätettiinkin sitten lopettaa todella surullisesti. Tämä jätti kyllä jotenkin ahdistavan ja surullisen tunnelman pitkäksi aikaa. Ihan kuin olisi tapahtunut jollekin lapsuuden tuttavalle.
Minulle on monesta sarjasta jäänyt haikea olo. Esim. Grimm, Supernatural, Frendit, Gilmore girls, Pako.
Tykkään katsoa sarjoja uudestaan, mutten koskaan katso viimeisiä jaksoja kuin yhden kerran. Tekevät vain haikean mielen.
The crash landing on you
Kyllä tuli pikku itkuki ku se sarja loppu, oli niiku tyhjä olo sisältä. En oo kyl vielkää päässy siitä yli
Täydelliset naiset. Yksi parhaita sarjoja. Draamaa ja mahtavaa komediaa siinä sivussa! Tulee edelleen katsottua aina silloin tällöin uusiksi joitakin jaksoja.
Sons of anarchy
Narcos
Todella mielenkiintoiset ja hyvin tehdyt sarjat, sääli että loppuivat. Narcos tuli luonnolliseen loppuunsa, mutta soa olisi voinut jatkua..
Vierailija kirjoitti:
Sons of anarchy
NarcosTodella mielenkiintoiset ja hyvin tehdyt sarjat, sääli että loppuivat. Narcos tuli luonnolliseen loppuunsa, mutta soa olisi voinut jatkua..
Mulla Sons of Anarchy loppui luontevasti, kun viimeisellä kaudella jätin sen itse kesken sen käytyä todella huonoksi.
En siis tiedä miten loppui - ja enempää en jäänyt kaipaamaan.
Mad men. Oli minusta hyvä loppuun saakka.
Queen's gambit oli hyvä sarja, mutta viimeinen jakso oli lässähdys. Sen takia sitä ei jäänyt kaipaamaan.
Buffy the Vampire Slayer.