Joskus tulee haikea tunne kun olet katsonut oikein hyvän tv-sarjan viimeisen jakson, mikä sarja aiheutti sinulle tämän olon?
Ja oliko tämän sarjan loppu sellainen kuin toivoit?
Kommentit (1001)
Skam oli jotenkin liikuttava. Tuli omat teiniajat mieleen ja jaksoja olisi katsonut enemmänkin.
Masterchef Australiaa alkuperäisillä juontajilla myös ikävöin.
Lisäksi kaipaan sarjoja This is us sekä Älska mig.
Ilmeisesti näitä sarjoja vielä tulossa, mutta kauden viimeinen jakso aiheuttanut haikeuden. Uutta kautta joutuu odottelemaan kuitenkin hetken.
Bates Motel. Oon nähnyt eri vuosikymmenillä valtavasti sarjoja, ja toi on yksi parhaista. Mahtavat hahmot ja tosi hyvin kirjoitetut repliikit. Vimpan päälle joka sekunti.
Doc Martin : Kaikki kaudet löytyvät netistä, Dailymotion. Suosittelen sellaisille jotka haluavat oppia lisää autismin kirjosta (asperger).
Serranon perhe! Uskomattoman hauska, myös koskettava hyväntuulinen sarja. Santiago on paras.
Mandalorian. Oli haikea loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sons of anarchy
NarcosTodella mielenkiintoiset ja hyvin tehdyt sarjat, sääli että loppuivat. Narcos tuli luonnolliseen loppuunsa, mutta soa olisi voinut jatkua..
Mulla Sons of Anarchy loppui luontevasti, kun viimeisellä kaudella jätin sen itse kesken sen käytyä todella huonoksi.
En siis tiedä miten loppui - ja enempää en jäänyt kaipaamaan.
What? Viimeisellä kaudellahan se vasta pääsi vauhtiin! Ja loppu oli täydellinen, vaikkakin grafiikat olisi voineet olla vähän ammattimaisemmat.
Mulla jäi ikävä Homelandia. Sarjaa seuranneet tietävät, että kaudella 6 tapahtui jotain järkyttävää. Sen jälkeen katsoin kyllä sarjan loppuun, mutta jotenkin masentuneissa fiiliksissä.
GoT
Viimeinen kausi oli turhan hosuttu, olisi voinut olla vikat kaksi kautta
Vierailija kirjoitti:
Bates Motel. Oon nähnyt eri vuosikymmenillä valtavasti sarjoja, ja toi on yksi parhaista. Mahtavat hahmot ja tosi hyvin kirjoitetut repliikit. Vimpan päälle joka sekunti.
Tämä on yksi minunkin aivan lemppareita, ihmettelen suuresti mihin sen kaikki palkinnot on jääneet. Se oli täydellisesti rakennettu alusta loppuun saakka, ei mitään liikaa eikä liian vähän.
Sai jopa sympatiseeraamaan hirviötä, vaikka ei sitä lopulta edes osannut sanoa, kuka niistä se varsinainen hirviö oikein oli.
Kyllä jäin kaipaamaan Sinkkuelämän naisia ja heidän huumoriaan ja kohellustaan. Siinä oli oikeasti tosi koskettaviakin kohtauksia, hyvin tehtyjä. Se hevoskärryjakso, jossa Miranda synnytti, oli upea. Kaikki näyttelivät hyvin, tunteet tulivat tosi hyvin esille ja niihin pystyi samaistumaan.
Aivan mahtava se hullu laukkuja kuumaliimapyssyllä tehnyt nainen ja se hänen partynsa..ym
Big Brother 2005 Se oli lämminhenkinen ja hyvä. Seuraavat oli ihme yli yrittämistä ja ihmisiä tuli ja meni niin ettei meinannut nimiä oppia.
Love Island Australia ja Beauty and Beast eka kausi :)
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe! Uskomattoman hauska, myös koskettava hyväntuulinen sarja. Santiago on paras.
Joo! Muistan tuonkin sarjan. Ihana, hyvän mielen perhekomedia, jossa myös oli niitäkin hetkiä, joita katselin tippa linssissä.... Kuten se loppu...
Tuhkimotarinasta tykkäsin myös. Sekä toinen, joskaan ei Suomessa pyörinyt Por Amor A Gloria. 💕
Viimeisin haikeuksiin saanut oli ehkä The Handmaids Tale. Junen kohtalo oli kyllä tunteita herättävä... Ja kaikki he, jotka selvisivät Guilleadista 🥺.
Netflixistä Queen of Gambit ja Gypsy.
Affair. Vaikka kausien taso vaihteli, niin silti päähenkilöihin vuosien mittaan kiintyi.