Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan arse :( Naapuritalon vanhukset ovat kuolleet

Vierailija
25.05.2014 |

ja nyt siihen muutti joku perikunnasta. Kyseessä paljon möykkäävä lapsiperhe. Ja ämmä kulkee maha pystyssä, eli lisää niitä paviaaneja on tulossa. Meidän rauha on mennyttä, elämänlaatu romahti täysin tuon takia.

Ja joo, olemme itsekin lapsiperhe, mutta en olisi kaivannut toista tänne. (ok-talot).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyyh

Vierailija
2/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehee. Ostitte talonne kun naapurissa asui välittäjän mukaan "hiljainen vanha pariskunta"?

Vierailija
4/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa niistä paviaaneista olisi seuraa teidän pikkuapinoille?

Vierailija
5/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, suomeksi tuo sama: Itse olette niin liikaalisääntyvä ja niin rääkyvä paviaaniperhe, että ette itsekään kestä itsennelaisia edes naapureina.

Ratkaisu: Muuttakaa pois!

Vierailija
6/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 17:56"]

Eli, suomeksi tuo sama: Itse olette niin liikaalisääntyvä ja niin rääkyvä paviaaniperhe, että ette itsekään kestä itsennelaisia edes naapureina.

[/quote]

Mutta kysymys kuuluukin minne? Tuskin kukaan haluaa heitä naapurikseen. Voin kyllä elää rääkyvän paviaanilauman naapurina, mutta en asennevammaisen rääkyvän paviaanilauman naapurina. ;-D

Vierailija
7/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 17:56"]

[/quote]

Mutta kysymys kuuluukin minne? Tuskin kukaan haluaa heitä naapurikseen. Voin kyllä elää rääkyvän paviaanilauman naapurina, mutta en asennevammaisen rääkyvän paviaanilauman naapurina. ;-D

[/quote] paviaanilaumalle ei näemmä tuota vaikeuksia elää porsaslauman naapurissa

älä pelkää, olet juuri siinä ympäristössä johon kuulutkin

Vierailija
8/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mökkiä muutaman kymmenen kilometrin päässä muusta asutuksesta. Siellä saatte meluta ja meiskata juuri niin paljon kuin haluatte eivätkä naapuritkaan häiritse.

Olisi siinä muuten voinut käydä pahemminkin eli ostajina velivenäläiset.

Vierailija
9/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia, että tilanne vituttaa. Muakin vituttaa kerrostalomme pihassa kiljuvat kakarat. Omia lapsia ei vielä ole. Eikä olla muuttamassa mökkiin, sillä haluamme asua keskustassa. Kaikkea ei välttämättä voi saada (hyvää sijaintia, rauhallisuutta, muuta haluamaansa), mutta mun mielestä tilanteesta aiheutuvasta vitutuksessa ei ole mitään pahaa, eikä se ole keneltäkään pois, ei edes niiltä lapsiperheiltä. Antakaa meidän vittuuntua rauhassa!

Vierailija
10/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:17"]

No ihan normaalia, että tilanne vituttaa. Muakin vituttaa kerrostalomme pihassa kiljuvat kakarat. Omia lapsia ei vielä ole. Eikä olla muuttamassa mökkiin, sillä haluamme asua keskustassa. Kaikkea ei välttämättä voi saada (hyvää sijaintia, rauhallisuutta, muuta haluamaansa), mutta mun mielestä tilanteesta aiheutuvasta vitutuksessa ei ole mitään pahaa, eikä se ole keneltäkään pois, ei edes niiltä lapsiperheiltä. Antakaa meidän vittuuntua rauhassa!

[/quote]

No ei ole ihan normaalia. Jos on paviaanilauma itselläänkin kotona, on valmis altistamaan muut samalle, muttei altistumaan itse. Kyllä se kertoo aika pahanlaatuisesta itsekkyydestä. Se vittuuntuminen on pois eniten itseltäsi, mutta myös negatiivisesta persoonastasi kärsimään joutuvilta...

Vierailija
11/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolivatko järkytykseen, kun ap muutti viereen? Odottivat siihen jotain rauhallista vanhaa pariskuntaa. 

Vierailija
12/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kyllä tykkää naapurin kiljuvista kakaroista! Omat on onneksi jo aikuisia ja lapsenlapsikin on. Näin on erittäin mukavaa. Saa olla miehen kanssa kaksin ja tehdä mitä haluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän