Millainen on vapaasieluinen ihminen?
Kommentit (33)
Irti käsityksestä, jonka mukaan pitää tehdä tiettyjä asioita tietyllä tavalla tai tietyssä järjestyksessä, "koska pitää" (sos. konventiot).
Minä olen vapaasieluinen - Jeesus on vapauttanut minut. Enkä välitä mitä maailman ihmiset minusta sanoo.
Tärkeintä on, mitä Jumala minusta ajattelee ja sanoo.
Sellainen joita väestöstä on n. 0,1 %
Sellainen joka on löytänyt Jeesuksessa todellisen vapauden, eli Jeesukseen uskova. :)
Ei ihminen, vaan ihmisestä YLI
Kuten Olio-Sincc on
Ihmisten murheet eivät minua kosketa
Olio-taiwaan-Sincc
Vuokralla asuva velaton eläkeläinen
Sielusta ei pääse vapaaksi. Voit kuitenkin nauttia itsetsestäsi, muista ihmisistä (myös seksistä) ja luonnon suuresta rikkaudesta.
Kun olet kasvanut itseesi ja tähän todellisuuteen, niin seuraava kuolema vie sinut uusiin haasteisiin toisessa ulottuvuudessa.
Nämä ulottuvuudet kasvavat kuten solut jakaantuvat meidän todellisuudessamme.
P.S. Vapaa sielu ja kaupunkitaiteilija Turusta...
Vierailija kirjoitti:
Sielusta ei pääse vapaaksi. Voit kuitenkin nauttia itsetsestäsi, muista ihmisistä (myös seksistä) ja luonnon suuresta rikkaudesta.
Kun olet kasvanut itseesi ja tähän todellisuuteen, niin seuraava kuolema vie sinut uusiin haasteisiin toisessa ulottuvuudessa.
Onkos vapaasieluisia paljon Suomessa?
Minä olen mielestäni "free spirit". Erityisesti olen mieleltäni vapaa, mutta myös aineellisista asioista.
En halua olla sidottu mihinkään, esim. lainoihin, yrittäjyyteen, omaisuuteen, puolisoon. Työpaikan vaihdos ei ole mikään ongelma, lähden heti jos jokin tökkii.
Tärkeintä on olla vapaa riippuvuuksista, alkoholista pysyn kaukana. Kulutan hyvin vähän rahaa.
Arvomaailmani poikkeaa aika paljon valtaväestöstä, karsastan suvaitsemattomuutta ja kovia arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos vapaasieluisia paljon Suomessa?
Viides ulottuvuus on viestintä. Kysy siis ja yritä ymmärtää.
Tosin ymmärrät vain vain heitä, jotka ovat lähellä henkistä energiatasoasi. Väräehtelytaajuutta.
Muita pidät tyhminä, riippumatta siitä, ovatko he edellä vai jäljessä sinua kasvussaan.
Ei tanssi muiden pillin mukaan. Ottaa mitä haluaa.,