Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia te olette joita miehet lähestyy? Mulle ei tuu kukaan juttelemaan

Vierailija
25.05.2014 |

Mistä johtuu? Ulkonäkö on ihan ok. Itselleni kyllä aiheuttaa stressiä kun olen lihonut normaalipainon ylärajalle ja se toki vähän vaikuttaa itsetuntoon. Mutta puen nätit vaatteet ja laitan hiukset ja naaman kuntoon kun lähden ulos että kyllä mun ainaki joidenki miesten makuun pitäisi kelvata :)

Eli kai se on käytöksestä kiinni. Näytän varmaan sitten vaikeasti lähestyttävältä? Olen ulkona yleensä 1-2 kaverin kanssa, juttelen normaalisti ja katselen välillä ympärille. Joskus tanssitaan. Olen hieman ujo, en oikeen osaa flirttailla. Hymyilen ja nauran kun aihetta on mutta ei oo mulle kovin luontevaa olla jatkuva hymy päällä :D Käyn baarissa/muissa iltamenoissa noin kerran kuussa ja useimmiten kukaan ei kiinnitä huomiota (paitsi tosi känniset huutelee).

Te joita _järkevät_ miehet lähestyy, mistä uskotte sen johtuvan? Miten käyttäydytte? Helppoja flirttailuvinkkejä ujolle? :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:11"]

Olen lähestynyt miehiä, useastikin. Pidän siitä, että saan itse valita keneen haluan tutustua ja olen siksi aktiivinen. Valitettavasti miehet usein hämmentyvät käytöksestäni. Pari kertaa olen joutunut kärsimään kun mies on osoittautunutkin valehtelijaksi (ei kertonut heti alussa olevansa varattu). [/quote]

Miehenä yleisin saamani vastaus on että kuka säkin oikein luulet olevasi?

Puolet jäljelle jäävistä tapauksista on sellaisia, jotka eivät kerro olevansa varattuja.

Miehenä joutuisit siis kestämään paljon pahempaa ja paljon useammin, joten jatka vaan aktiivisuutta, niin annat mahdollisuuksia muillekin miehille, kuin agressiivisille minä minä miehille.

Vierailija
2/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 12:45"]

Mistä johtuu? Ulkonäkö on ihan ok. Itselleni kyllä aiheuttaa stressiä kun olen lihonut normaalipainon ylärajalle ja se toki vähän vaikuttaa itsetuntoon. Mutta puen nätit vaatteet ja laitan hiukset ja naaman kuntoon kun lähden ulos että kyllä mun ainaki joidenki miesten makuun pitäisi kelvata :)

Eli kai se on käytöksestä kiinni. Näytän varmaan sitten vaikeasti lähestyttävältä? Olen ulkona yleensä 1-2 kaverin kanssa, juttelen normaalisti ja katselen välillä ympärille. Joskus tanssitaan. Olen hieman ujo, en oikeen osaa flirttailla. Hymyilen ja nauran kun aihetta on mutta ei oo mulle kovin luontevaa olla jatkuva hymy päällä :D Käyn baarissa/muissa iltamenoissa noin kerran kuussa ja useimmiten kukaan ei kiinnitä huomiota (paitsi tosi känniset huutelee).

Te joita _järkevät_ miehet lähestyy, mistä uskotte sen johtuvan? Miten käyttäydytte? Helppoja flirttailuvinkkejä ujolle? :)

[/quote]

Mene itse iskemään miehiä. Älä odota että ne tulee sinun luoksesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos sulla on pari kaveria, niin en taatusti tule teitä "häiritsemään"!

Luuletko, että tulisin porukan arvosteltavaksi!

Vierailija
4/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:12"]

Helppoja flirttailuvinkkejä ujolle? :)

[/quote]

Seuraavien helteiden tullen mene laadukkaalle terassille. Kun joku kiinnostavan oloinen mies menee hakemaan juomaa, niin kipitä itsekin tiskille. Riittää, kun katsot miestä silmiin ja hymyilet kevyesti. Jos äijä ei sano mitään, niin kyseessä on epäitsevarma tai sosiaalisesti kehno tapaus, joka vaatii 12 tuoppia toimiakseen. Vältä niitä. Jos taas kaveri on kelpo tapaus, niin hän avaa keskustelun. Siitä eteenpäin saat pärjätä ilman neuvojamme.

Ihan vain pöydän kulmassa paikallaan istumalla pitää muuten olla melkoisen valovoimainen, että ne terassin 1-2 riittävän rohkeaa miestä tulisivat juuri sinua jututtamaan kaveriporukkasi keskelle. Muista siis jalkautua esimerkiksi baaritiskille (mieluiten ilman kaveriporukkaasi), jolloin sinuun on luontevaa ottaa kontaktia. Helpointa tämä on toki aamuyöllä yökerhoissa tuhannen kännissä tanssilattialla, mutta aavistan, että haluaisit enemmänkin suht selväpäistä ja hyväntuulista juttelua.

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas. Hieman vinoutuneita neuvoja, "jos mies ei aloita keskustelua katsekontaktista, on hän epäitsevarma ja sosiaalisesti rajoittunut tapaus, jota kannattaa vältellä." Niin, ja naisenko ei pidä tehdä muuta kuin vain astella paikalle ja odottaa? Eikö se nainen voi aloittaa sitä keskustelua? Jos miehen ja naisen välille ei muodostu katseesta huolimatta keskustelua, niin mies on syyllinen ja nainen lähinnä traaginen uhri? Mieskin voi olla ujo, siinä missä nainenkin, ei naisilla ole siihen mitään suurempaa oikeutusta.

Vierailija
6/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujoudessa ei oo mitään pahaa. sekä miehissä että naisissa ujous on positiivinen juttu, joskin elämää mahdollisesti rajoittava asia - valitettavasti

Vierailija
7/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tämmöstä harmaisiin housuin pukeutuvaa 122 kg läskiä lähestytään. Onhan se vastapuoli usein vastaavaa, mutta lähestymistä.. :D

On pari nuorta herraa baarissakin lähestynyt. Lähinnä säälitti, kun kuvittelivat lähtevänsä säälipanolle ja niin jäivät ilman.

Mä olen reipas tyttö, en laittaidu ja huumorinkukka on se paras kukka. Sepä se, että niitäkin kukkia on erilaisia.

Ilman panoa en ole koskaan jäänyt seitsenvuotisen yksinoloni aikana. Aina löytyy, kun haen.

Vierailija
8/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on aika söpöäkin, mutta ujot itse yleensä luulevat, että se on hirveä vika. 

Vierailija
9/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavan ylipainoinen, isorintainen, kapeavyötäröinen ja leveälanteinen. Pukeudun kumminkin nätisti ja meikkaan itseni kauniisti. Mulla on tummat pitkät hiukset. Miehiä on perässä toisinaan ihan riesaksi asti vaikka oon aika seinäruusu. Olen kuitenkin hymyilevä ja helposti lähestyttävä ja pidän itseäni kauniina kiloistani huolimatta. :)

Vierailija
10/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, sanon minäkin ja pilke silmäkulmassa arkenakin. Ei siis mitään tyrkkyä eikä tarkoituksellista vaan ilmeisesti meissä on "sitä jotain".

Olen ihan ok näköinen (paksut huolitellut hiukset, kevyt meikki), pukeudun naisellisesti ja värikkäästi (en paljastavasti), hymyilen ja olen luonteeltani avoin. Viimeksi perjantaina tuntematon mies pyysi lounaalle:D Olin käymässä entisellä työpaikalla ja seisoimme respassa samaan aikaan - mies kysyi olinko käynyt hakemassa viikonloppueväät töistä (skumppapullo kainalossa). Nauroin hänelle ja kerroin että läksiäislahjasta oli kyse. Seuraavaksi hän kysyi olenko ehtinyt käymään lounaalla - hän oli juuri menossa ja olisi voinut tarjota.....

Noin helppoa se on, tyylikäs mukavanoloinen bisnesmies:) Tosin oli mua muutaman vuoden nuorempii mutta niinhän  ne yleensä on, en itsekään ole ikäiseni näköinen tai oloinen. En lähtenyt mutta lämmittihän tuo kutsu taas mieltä:D

n 54v

Vierailija
11/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkähiuksinen blondi, sosiaalinen ja treenaan.

Vierailija
12/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja asiallinen käytös, siisti ulkoasu, luonnollinen look joka korostaa parhaita puoliasi. Hymy. Ole kiinnostava ja aito, tapaa ihmisiä päivällä esim tapahtumissa, rannalla, terasseilla...päivällä etitään vaimoa, yöllä jotain ihan muuta seuraa :D

Vierailija
13/51 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut hyviä neuvoja. Olen nuorena käynyt paljon ravintoloissa yksin, koska tykkäsin tanssia ja aina ei tyttökaveria löytynyt mukaan. Miehet lähestyivät minua todella usein, enkä kauaakaan ollut yksin, jos vain mies kiinnosti.Varmaan se oli se, että on yksin liikenteessä. Olen myös iloinen ja helposti lähestyttävä, mutta ihan tavallisen näköinen. Tällaisella reissulla löysin myös mieheni, jonka kanssa olemme olleet yli 20vuotta. 

Vierailija
14/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa?

Vierailija
15/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne sun kaverit siinä ympärillä pelottaa joitain miehiä? yksinäistä naista on helpompi lähestyä kun ei tarvi pelätä kikattavaa tai halveksivasti katsovaa naislaumaa

Vierailija
16/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet nyt niin reippaasti normaaleja fiksun näköisiä naisia lähesty. Älä suotta huo. Itsekin olen mielestäni ok näklinen mutta kun en notku baareissa niin harvemlin vaikkapa torilla tai kirjastossa kukaan juttelemaan tulee.

Vierailija
17/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa käyt?

Vierailija
18/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tai näin niin se nyt on ainakin varmaa että ketään miestä ei yksikään nainen lähesty. Koskaan. Missään.

Vierailija
19/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne kaverit voi pelottaa lähestyjiä. Naisporukan lähestyminen on aina vähän pelottavaa. Koita käydä yksin, ja näyttää siltä, ettet ole jännittynyt. Älä istu käsivarret ristissä, hymyile vähän kuin ohimennen, jos katse kohtaa jonkun kanssa.

Vierailija
20/51 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 13:04"]

Oli niin tai näin niin se nyt on ainakin varmaa että ketään miestä ei yksikään nainen lähesty. Koskaan. Missään.

[/quote]

Teillä heteroilla sentään on aika laajat metsästysmaat kuitenkin. Koita lohduttautua sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi