Tapahtui eilen kaupassa.
Pelasin pelikoneita selkä kassalle päin ja itse kauppias oli vielä aamutuimaan kassalla. Kauppias oli painanut nappia josta kutsutaan vartija ja tämä tuli koputtamaan minua selkään samalla sanoen että ei alaikäiselle kunnes käännyin ja näki naamani. Rupesin nauramaan ja vartijakaan ei pystynyt pidättämään naurua. Kauppias tuli katsomaan mitä me nauretaan ja hänkin rupesi nauramaan ja tarjosi minulle pullakahvit.
olen 55.v
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:21"]Vartalosi on varmasti kunnossa. Onnittelut!
[/quote]
Oletko nähnyt nykyteinien vartaloita? Pullamössöjä valtaosa
Tässä hyvä esimerkki siitä miten hymyllä ja iloisella asenteella tuli tienattua kaffet. Joku toinen olis vetäny tuostakin vartijan saapumisesta herneet nenään.
Hivelikö itsetuntoasi? Vai menikö vähän överiksi?
Takaa kuin lyseo, edestä kuin museo..
Munki ukko on 40v ja myyjä tuli takaapäin koputtaan selkään et onko poika vielä täys ikänen :D
Taitaa olla teidän "nuorekkaat" miehet niin lyhyitä että joutuu epäilyksen alle :D
Ihan normaalivartaloinen olen mutta päällä oli hellemekko ja hiukseni ovat pitkät. Itseäni naurattaa vieläkin tuo tilanne kun vartija näytti siltä että olis halunnut tippua kaivoon:)
ei tullut mieleenkään suuttua, kyllähän minä tiedostan että ryppyjä on tullut ja en ole enää nuori, ainakaan edestäpäin:)
ap
Vartalosi on varmasti kunnossa. Onnittelut!