Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtui eilen kaupassa.

Vierailija
25.05.2014 |

Pelasin pelikoneita selkä kassalle päin ja itse kauppias oli vielä aamutuimaan kassalla. Kauppias oli painanut nappia josta kutsutaan vartija ja tämä tuli koputtamaan minua selkään samalla sanoen että ei alaikäiselle kunnes käännyin ja näki naamani. Rupesin nauramaan ja vartijakaan ei pystynyt pidättämään naurua. Kauppias tuli katsomaan mitä me nauretaan ja hänkin rupesi nauramaan ja tarjosi minulle pullakahvit.

olen 55.v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalosi on varmasti kunnossa. Onnittelut! 

Vierailija
2/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:21"]Vartalosi on varmasti kunnossa. Onnittelut! 

[/quote]

Oletko nähnyt nykyteinien vartaloita? Pullamössöjä valtaosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki siitä miten hymyllä ja iloisella asenteella tuli tienattua kaffet. Joku toinen olis vetäny tuostakin vartijan saapumisesta herneet nenään.

Vierailija
4/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivelikö itsetuntoasi? Vai menikö vähän överiksi?

Vierailija
5/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa kuin lyseo, edestä kuin museo..

Vierailija
6/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki ukko on 40v ja myyjä tuli takaapäin koputtaan selkään et onko poika vielä täys ikänen :D

Vierailija
7/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla teidän "nuorekkaat" miehet niin lyhyitä että joutuu epäilyksen alle :D

Vierailija
8/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalivartaloinen olen mutta päällä oli hellemekko ja hiukseni ovat pitkät. Itseäni naurattaa vieläkin tuo tilanne kun vartija näytti siltä että olis halunnut tippua kaivoon:)

ei tullut mieleenkään suuttua, kyllähän minä tiedostan että ryppyjä on tullut ja en ole enää nuori, ainakaan edestäpäin:)

ap