Miksi ulkonäköni ei kelpaa miehille?
Minulla on kuvaton profiili treffisivustolla. En ole mikään bimbo, joten hyvin harva mies ottaa yhteyttä, koska minua kiinnostavat enemmän metsäretket ja vaikka tähtitiede kuin baarit.
Kun joku sitten ottaa yhteyttä ja lähetän kuvan, niin en kuule miehestä enää mitään sen jälkeen.
Olen kuitenkin ihan kivan näköinen. Normaali painoinen, pitkät hiukset, hymyilevä, jne. Mikään missi tai kaunotar en ole, mutta ihan nätti nelikymppinen nainen.
Voisi kai edes sanoa, että kiitos kuvasta?
Kommentit (62)
Kyllä alkaa olla iso ongelma tämä. On yhä isompi määrä deittisivustoja, mutta kun aikuiset ihmiset ovat kuin lapsi karkkikaupassa. Pitää saada kaikki ja poimia parhaita.
Tämä alkaa olla jo surullista, ihmiset, sekä miehet että naiset, kärsivät, ovat yksin, kun ei ymmärretä, mistä hyvä parisuhde muodostuu.
Ainoa lohtu on, että kun lukee esim tällä palstalla parisuhteessa olevien jouluista, niin ei kyllä sitäkään käy kateeksi.
Jos laatikkoleuka pitää olla ja lisäksi astronautin tutkinto niin voihan se olla ettei naapurin Maijalla käy flaksi.
Eikö 40 v ole jo liian vanha? En ole varma mut yleensä miesten kiinnostus lopahtaa kun ei ole alle 40
Vaikea sanoa.Luulen että ikä.Jos olet yli 40,pitää olla tosi hyvännäköinen tai vaihtoehtoisesti hyvässä asemassa/ älykäs/ korkeatasoinen ja sitten voi olla hieman taviskin naamaltaan
Cock wants what cock wannts. No ei vaan. Ehkä hissi ei vaan nouse ylimpiin kerrroksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi olla kuva jo profiilissa, vaikka se voi tuntua liian paljastavalta. Ulkonäkö on kuitenkin yksi tärkeä kriteeri. Tiedä millainen viestivyöry kuvalliseen profiilisi tulisi.
Niinpä. Mieluummin kuva profiilissa kuin yksityisten ihmisten sähköposteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään suurin osa suomalaisista miehistä hakee seksiseuraa, joten pitäisi olla silikonia ja töröhuulia.
Jokaisella naisella on näihin mahdollisuus. Raottaa vain vähän kukkaron nyörejä.
Sincc
Miehet on sanoneet että he ei halua naista millä on tekoripset, huulitäytteet, hiusten- ja kynsienpidennykset, silikonirinnat ja joka käy salilla koko ajan. Ne haluaa naisen joka näyttää siltä ihan luonnostaan tekemättä yhtään mitään.
Kauhean usein halutaan kärjistää mitä miehet haluaa. Että vaan seksiä, ja vaan töröhuulisia nukkeja.
Kun katselen omia tuttuja pariskuntia, niin siellä on kivannäköisiä tavallisia ihmisiä. Ei taida olla yhtäön missiä eikä kehonrakentajaa.
Kauhean ylipainoinen ei varmaan ole juuri kenenkään ihanne, ei miehissä eikä naisissa. Sekä naisten että miesten osalta varmaan suurin osa arvostaa, jos kropassa on joniin verran lihaksia eli muotoa, vaikka vähän painoa olisi kertynytkin.
Noihin spekseihin menee iso osa ihmisistä. Se on sitten nyansseja ja kemiaa kenen kanssa kolahtaa.
Kylllä mulle ainakin kelpaa. Se ongelma on lähinnä mussa itessäni kun en oo mikään naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä mulle ainakin kelpaa. Se ongelma on lähinnä mussa itessäni kun en oo mikään naistenmies.
Ennnemminkin miesten nainen.
Voit olla myös liian kaunis.
Jos ne miehet ei ole mitään playereita niin saattavat ajatella kuvan saatuaan, että liian hyvännäköinen, ei kannata jatkaa yhteydenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla myös liian kaunis.
Jos ne miehet ei ole mitään playereita niin saattavat ajatella kuvan saatuaan, että liian hyvännäköinen, ei kannata jatkaa yhteydenpitoa.
Minulla on ongelmana nimenomaan että nettideiteissä kaikilla naisilla on sellaiset kuvat, että näyttävät kauniilta ja itse etsin tavallisen näköistä naista. Ei edes kiinnosta kauniit.
Pahimpia on just nämä ”oon ihan nätti nelikymppinen”. Et varmasti ole. Jos olisit niin miehet kyllä olisi jonossa oven takana. Totuttele sinkkuuteen tai etsi mies, joka sinut huolii. Etsit selkeästi tasoasi korkeampia miehiä.
Täytyypä varmistaa kaverinaiselta, mutta tietääkseni olen ainoa mies kahteen vuoteen, joka on osoittanut kiinnostusta. On mielestäni todella kaunis nainen, mutta myönnettäköön, taidan olla jäävi sanomaan.
Aina tällaisiin aloituksiin tulee samaa sontaa kuten, että itseään kuvaileva on ruma. No, minäpä näen ihan oikeasti rumia ihmisiä puolisonsa kanssa liikenteessä mm. kaupassa käydessäni. Että niin. Itse sään positiivista palautetta ulkonäöstäni, mutta IRL kukaan ei koskaan lähesty eikä ota mitään kontaktia. En tiedä missä mättää. Kaikenlaiset ihmiset löytävät kumppanin tuosta noin vain, itse olen vuodesta toiseen yksin. Oma aloitteellisuus ei ole johtanut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean usein halutaan kärjistää mitä miehet haluaa. Että vaan seksiä, ja vaan töröhuulisia nukkeja.
Kun katselen omia tuttuja pariskuntia, niin siellä on kivannäköisiä tavallisia ihmisiä. Ei taida olla yhtäön missiä eikä kehonrakentajaa.
Kauhean ylipainoinen ei varmaan ole juuri kenenkään ihanne, ei miehissä eikä naisissa. Sekä naisten että miesten osalta varmaan suurin osa arvostaa, jos kropassa on joniin verran lihaksia eli muotoa, vaikka vähän painoa olisi kertynytkin.
Noihin spekseihin menee iso osa ihmisistä. Se on sitten nyansseja ja kemiaa kenen kanssa kolahtaa.
Aika paljon saa nainen nostaa rautaa että saisi näkyvät lihakset. Usein lihakset jäävät piiloon. Alhaisen rasvaprosentin ja näkyvät lihakset omistavat naiset ovat usein pienirintaisia ja "poikamaisia", kun lantiokin pysyy kapeana. Ellet sitten tarkoita lihaksilla tässä yhteydessä vain kyykkypersettä.
Oli vaan pakko tarttua tuohon että mielestäsi lihakset = muodokas vartalo. Mielestäni "muodollisesti pätevä" tarkoittaa ennemmin rintavaa ja leveälanteista naista. Suomalaisen naisen yleisin vartalotyyppi on päärynä. Monet ovat ylipainoisia olematta kuitenkaan isomahaisia ja tasapaksuja.
Jokaisella naisella on näihin mahdollisuus. Raottaa vain vähän kukkaron nyörejä.
Sincc