Miksi ulkonäköni ei kelpaa miehille?
Minulla on kuvaton profiili treffisivustolla. En ole mikään bimbo, joten hyvin harva mies ottaa yhteyttä, koska minua kiinnostavat enemmän metsäretket ja vaikka tähtitiede kuin baarit.
Kun joku sitten ottaa yhteyttä ja lähetän kuvan, niin en kuule miehestä enää mitään sen jälkeen.
Olen kuitenkin ihan kivan näköinen. Normaali painoinen, pitkät hiukset, hymyilevä, jne. Mikään missi tai kaunotar en ole, mutta ihan nätti nelikymppinen nainen.
Voisi kai edes sanoa, että kiitos kuvasta?
Kommentit (62)
Hakevat kouluttamatonta palvelija joka palvoo. Ihan suoraan ovat sanoneet.
ÄLÄ ota, ellei vastaan tule ketään viisaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ehkä sitten olen rumempi kuin miltä itsestä näyttää. Tiedä häntä. Mutta jos mies kiinnostuu minusta profiilin tekstin perusteella, niin miksi se ulkonäkö on niin tärkeä? Jos mies rinitsekäön nyt mikään erikoisen komea ole?
Miehethän palstalla ovat kertoneet, että kuvittelevat mahdollisuuksiensa paranevan kun osoittavat kiinnostusta käytännössä kaikille naisille, ja poistelevat sitten niitä vähemmän kiinnostavia.
Mä saan ainakin vaikka kuinka paljon tykkäyksiä, tosin tiedän, ettei se tarkoita sen enempää. Monet tykkäilee kaikista.
Mutta olen 44, ja jos pidän profiilia 5 min auki, saan 30 tykkäystä. Kesällä Tinderissä oli 2000 tykkäystä. Nuoret naiset saa varmaan 10 000 tykkäystä, mutta mulle tuo 2000 on jo todellakin liikaa. Eihän niitä mitenkään sa käytyä läpi, saati että alkaisi jutella kaikkien kanssa.
Suuri osa on omien mieltymysten ulkopuolella, mutta silti. Kyllä yli nelikymppiselle kiinnostusta on. Eri juttu sitten, kiinnostaako ne miehet itseä ja haluavatko he samoja asioita, mitä itse.
En ole Tinderissä. Ihan vaan treffisivustolla. Kyllä mä ymmärrän, että 40+ ei ole se kiinnostavin tapaus. Mutta ihmetyttää , että lähinnä yli 60v eli omien vanhempieni ikäiset miehet ovat minusta kiinnostuneita. Viisikymppinen mies käy kyllä, mutta ei oman isäni ikäinen lähes seitsenkympoinen.
Syy kuvan pyytämiseen on luultavasti vain puhdas uteliaisuus. Kun kuvaa ei ole, uteliaisuus herää. Kun he ovat saaneet kuvan, halu on tyydytetty. Sinuna laittaisin profiiliin kuvan, niin nämä karsiutuvat pois.
Anna kymmenen kuvaasi tutulle miehelle ja pyydä laittamaan ne kauneusjärjestykseen. Lähetä 1. tai 2. enintään.
Vierailija kirjoitti:
Anna kymmenen kuvaasi tutulle miehelle ja pyydä laittamaan ne kauneusjärjestykseen. Lähetä 1. tai 2. enintään.
Tämä. Jotkut naiset lähettää itsestään ihan outoja rumia kuvia vaikka nainen luonnossa olisi ihan nätti. M43
Vierailija kirjoitti:
Syy on luultavasti muualla kuin ulkonäössäsi.
Syy on 100% varmasti kuvassa jos kuvan jälkeen ei mitään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Syy on luultavasti muualla kuin ulkonäössäsi.
Tämä. Joku muu tekijä aiheuttaa sellaista "öö no en oikein tiedä, ehkä jos se nyt on ihan tosi kuuma"-efektin. Sitten lähetät kuvan jossa olet mielestäsi ihan nätti, mutta et vastaanottajien mielestä se kuumimmista kuumin hottis, ja se oli siinä.
Ap Kuulostat mielenkiintoiselle. Liian harva nainen on tieteistä kiinnostunut.
Minulla ollut haastetta etteivät jutut ole sujuneet - niin kauan kun itse keksin asiaa niin reagoidaan mutta oma-aloitteisesti ei niinkään.
Arvelen tän johtuvan naisen tiedostuksesta, ettemme ole ajatuksiltamme samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet oikeastaan hakee? Viimeksikin yhteyttä otti kaljamahainen viisikymppinen. Koska vaikutti muuten mukavalta, lähetin kuvan. Sen jälkeen ei mitään viestiä häneltä enää.
50v mies voi olla kaljamahainen ja saa 35v kaunottaria, jos on koulutusta, hyväpalkkainen työ, sosiaalinen jne
Itse kartan kuvattomia profiileja, koska kokemus opettanut ettei sieltä yleensä paljastu normaalikokoinen tavallinen ihminen. Lisäksi vihaan tilannetta, mikä syntyy kun kuvan saatuaan selviää, etten olisi kyseistä profiilia lähestynyt jos kuva olisi ollut alunperin näytillä.
Tässä ohjeet miten toimia. Lataa tinder ja tee profiili, laita sinne itsestäsi vaikka 5 kuvaa, kasvo- ja kuva josta näkee vartalosi, kerro profiilissa suoraan millaista suhdetta ja miestä haet. Sitten saat tykkäyksiä niiltä, jotka tykkäävät siitä kuka oikeasti olet. Ulkonäöstäsi ei ole vikaa, osa voi ajatella että olet heille aivan liian kaunis ja sen takia eivät ole yhteydessä. Kun olet rehellinen ja näytät itsesi, löydät miehiä jotka susta tykkäävät. Itse tein ensin luvattoman profiilin ja lopputulos oli sama. Kun uskalsin jakaa kuvani, löysin hyviä miehiä jotka olivat minusta kiinnostuneita ja minä myös heistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ehkä sitten olen rumempi kuin miltä itsestä näyttää. Tiedä häntä. Mutta jos mies kiinnostuu minusta profiilin tekstin perusteella, niin miksi se ulkonäkö on niin tärkeä? Jos mies rinitsekäön nyt mikään erikoisen komea ole?
Ellei seurustelukumppani viehetä, niin aika huono tilanne suhteelle. Ihminen, kenenseurassa viihtyy, muttei halua koskea tunnetaan kaverina.
Olen ollut hyvin pieniä hetkiä treffisivuilla. Ei ollut minun juttu. Miehille kelpaa melkein kuka vaan. Treffataan liukuhihnalla. Siellä on paljon varattuja. Haetaan seksiä. Miehet tykkäävät nuorista likoista. En huoli elämääni sellasta, koska minulla on nuoria tyttöjä. Kenenkään seksileluksi, ruuanlaittajaksi, siivoojaksi ja lastenhoitajaksi en ala. Enkä pidä juovista miehistä. Enää en siellä edes pyöri. Viihdyn näinkin 🙂
Onko sulla punaiseksi värjätyt hiukset, jotka on vielä kynitty lyheksi kuin petolinnun p*rse? Tämä on selkeä turn off👎🏻